Zodat de dader nog even lekker ruikt voor dat ie je aanvalt?
Wat wel handig kan zijn: Identificatiespray, is legaal en laat ook het gezicht nog een hele tijd gemarkeerd
Zodat de dader nog even lekker ruikt voor dat ie je aanvalt?
Wat wel handig kan zijn: Identificatiespray, is legaal en laat ook het gezicht nog een hele tijd gemarkeerd
Had het vroeger wel zoān busje, idd illegaal maar ja. Daarnaast had ik zoān alarm vaak wel mee. Dan trok je aan een pinnetje en ging er een alarm af. Bestaan nog steeds wel.
Ik heb het vandaag toevallig nog gegoogled maar weet niet of ik een strafblad wil riskeren
Pleisterspray schijnt ook effectief te zijn!
Aansteker erbij en je hebt een vlamwapen š«”
Mij kennende brand ik vooral mān eigen wenkbrauwen eraf, daarom vind ik pepper spray ook tricky.
Maarja zo een alarmding kijkt ook niemand van op, of er is niemand of ze denken het is het zoveelste scooteralarm.
Bovendien doet deo in je ogen toch ook behoorlijk pijn lijkt me? Al is een busje haarlak denk ik nog vervelender.
Die spray heb ik ook, schijnt bij impact ook een schuim te worden die lastiger weg te vegen is.
Ik ben een paar weken geleden op klaarlichte dag opgewacht door een man met zijn broek op zijn knieeƫn. Het was een landelijke weg en op dat moment waren er geen andere mensen in de buurt. Toen heb ik me wel echt weer even extra kwetsbaar gevoeld.
Ik heb vroeger bij zelfverdediging voor meisjes in het vrouwenhuis (lol is er een meer jaren ā90 zin) geleerd dat als ze dichtbij genoeg zijn dat je ze zou kunnen steken het meestal al te laat is om ze van je af te vechten. Misschien gold dat advies vooral voor kinderen maar ik weet ook niet zo goed wat je ermee aan kunt richten, toch houd ik mijn sleutels zo vast.
Je kunt je ook met je āwapenā het beste op de ogen richten en de adamsappel en knieĆ«n, just some girly tips 4 u all xx
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik met sleutels zou moeten doen want dan is iemand idd al zo dichtbij dat hij je armen waarschijnlijk vastgrijpt. Maar wat dan de meest efficiënte zelfverdedingstechniek is⦠Idk. Misschien werkt pepperspray dan beter. Het kan ook zo ontzettend snel gaan. Mijn ouders zeiden altijd ga in ieder geval altijd zoveel mogelijk lawaai maken, zo hard als je kan gillen en schreeuwen
Denk een combinatie van een knietje en pepperspray/haarlak.
Ja ik vind het ook heeeel vervelend als een man ās nachts zo vlak achter je gaat lopen op een verder stille straat. Moet ik weer gaan oversteken, doe dat ook gewoon even uit jezelf of houd meer afstand.
Die Vogue deo natuurlijk, dan heb je hem zo. Nee idk, dat mag je gewoon legaal bij je hebben en lijkt me niet lekker in je ogen. Ik ga op zoek naar smurfenspray
Ik ben ooit, in een tunneltje, achterna gezeten door een horroclown en ben toen ook heel hard gaan gillen. De clown schrok en stopte met me achtervolgen en toen ik zelf de politie belde om melding te doen waren ze al door buurtbewoners gebeld dat ze een vrouw hadden horen gillen. Ik geloof dat ik ook nee rot op, ga weg gilde, dus ook duidelijk dat er iets gebeurde wat ik niet wilde.
Kreeg ook complimenten van de politie dat ik zo hard gegild had en daarmee dus de aandacht getrokken had.
Jezus, wat een nachtmerrie
Dat is mijn terugkerende nachtmerrie: willen gillen maar het niet kunnen.
Die clown van jou trouwens ook, gadverdamme wat naar?! Hoe oud was je toen?
Ik heb trouwens ook geleerd dat je ābrandā moet gillen ipv āhelpā maar normaals wellicht is mijn opleiding verouderd
ja ligt aan de wijk wel maar ik hoor wel vaker mensen gillen en schreeuwen waar ik woon en ik kijk altijd wel ff uit mn raam maar het zijn tot nu toe 9/10 keer dronken of dollende mensen geweest. soms een ruziƫnd stel dat ik dan een beetje in de gaten houd maar dat loopt ook af met een sisser.
je hoort het bijna niet meer ook en denk dat als ik ābrandā zou horen ik wel eerder naar buiten zou gaan. + dat mannen in mijn manhatende vermoeden en confirmation bias zoals openbare verkrachting op koningsdag wel echt eerder geneigd zijn om āhelpā te negeren en met brand in ieder geval te komen kijken
Ja was heel naar, was 25 toen het gebeurde.
Ook best langs nog last van gehad, vond het ook zo enge gedachte dat ik deze persoon misschien wel kende of tegen was gekomen in gewone kleren. Het is inmiddels ruim 9 jaar geleden en nog steeds fiets ik 's avonds wat harder dan normaal, vermijd ik tunneltjes waar kan en heb ik het liefst mn kettingslot in mn handen.
112 bellen ook! En rennen. Nu weet ik toevallig dat mijn lichaam ook liever freeze kiest ipv fight or flight, dus zit nog een kern van waarheid in ook.
Zag net op insta de 112 app, dan kun je ook chatten en wordt je locatie meegestuurd. Mss ook nog even een tip.