Ik snap dit helemaal hoor maar dit klinkt niet alsof er een baby van 8 weken bij zit.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze week wordt een 10. Mijn dochter heeft morgen haar eerste schooldag, mijn zoon gaat naar de opvang en mijn man gaat werken.
Ik heb een nieuwe baan vanaf volgende week en daardoor deze week vakantie in mijn eentje (in elk geval tot 14 uur). Morgen laat ik mân nagels doen en genieten van alleen thuis zijn, dinsdag ga ik shoppen in mân eentje, woensdag heb ik niks gepland, donderdag sauna en vrijdag ben ik alleen met mân zoon ipv twee kinderen.
En de schoolrun+kdv is wennen, maar omdat ik zelf niet gelijk naar het werk moet is dat ook relaxed.
Moet ze toch lekker zelf weten
Als iemand mij belt om te oppassen omdat ze even wilt douchen ofzo helemaal priem
Als mijn beste vriendin hier is brengt ze altijd mân kind naar bed en dat is geweldig
. Kind luistert 10 x beter naar haar dan naar mij en 't gaat dus ook veel sneller.
Ik zou er geen (betaalde) oppas voor inschakelen maar als het kan super chill! Heb zelf de eerste keer avondspits alleen met 2 kinderen mân moeder gevraagd zodat we allebei een kind konden doen. Inmiddels doe ik het wel alleen maar blijf het logistiek lastig vinden.
Ik vraag me eerder af wat je als zwangere op een terras doet. Moet je niet thuis nestelen ofzo?
Huh is dit serieus? Ik snap je niet.
Doet me denken aan die forummer (Henka) die ooit zei dat ze niet begreep waarom je nog uit zou gaan als je al een relatie had.
Dit is niet serieus mag ik hopen?
Meen je dit serieus?
Ik heb ook familie daar en die zeiden dit ook! Dat ze het ook echt merken in de horeca.
Sterker nog: ik heb vrijdagavond letterlijk mijn buurvrouw gevraagd of ze rond 20u even wilde komen babyknuffelen (vindt ze fantastisch) zodat ik onze oudste rustig op bed kon leggen.
Disclaimer: baby is altijd onrustig in de avond en wil dan vastgehouden worden anders is het brullen.
![]()
Nu ben ik best benieuwd wat de reguliere Amelandganger dan precies is/was. ![]()
Heb de corona-Ameland-hype niet zo meegekregen, want woonde toen en nu nog steeds in Wenen (maar kom oorspronkelijk ook uit de Randstad
)
Koop jij vaak wat bij Dille & Kamille?
- Ja, mijn huis staat er vol mee
- Ja, af en toe
- Nee
0 stemmers
Ik woon al sinds 2013 niet meer in Nederland, maar elke keer als ik hier op bezoek ben, moet ik even langs de Dille en Kamille; vind het zoân leuke winkel.
Daar waar ik woon hebben ze die winkel niet en is het nog iets âbijzondersâ.
Nu ben ik best benieuwd of in Nederland iedereen zijn huis vol heeft staan met dingetjes van die winkel of dat het eigenlijk helemaal niet zo populair is.
boterham met pindakaas en een plak kaas
- raar
- nmsvpe
- lijkt me eigenlijk wel lekker
- eet ik, lekker!
0 stemmers
kaassoufflé met pindasaus
- lekker en heel normaal
- nmsvpe
- raar
0 stemmers
zelden, alleen als ik specifiek iets nodig heb. niet dat ik denk, ik ga ff lekker een rondje dille en kamille doen en dat ik dan met een tas vol spullen thuis kom ofzo
Pindakaas en kaas vind ik lekker klinken maar is het niet, weet ik uit ervaring.
Vroeger at ik altijd van die cracottes met kaas en pindakaas, maar dan dus om en om, dat vond ik wel heel lekker. Ik deed het altijd als ik thuis kwam van school en Oprah keek, dus nu altijd als in Oprah zie krijg ik trek in cracottes.
ik vind het ook niet echt lekker klinken maar was kaassoufflé met pindakaas aan het eten en dat is dan wel weer lekker en een normale combi.
ahhh cracottes, al duizend jaar niet op. vind die structuur altijd wel grappig, beetje als deze dingen
die ik als kind wellicht weleens in mn mond stopte
Plak kaas en dan pindakaas erop en dan oprollen, gewoon zo opeten als snack
Jummie