Stel je persoonlijke vraag #55

Kijk je wel eens op Marktplaats via ‘in je buurt’ naar wat er voor random spullen worden aangeboden in je buurt?

• Ja leuk toch
  • Wel es gedaan
  • Wist niet dat het kon maar wel getriggerd nu
  • Nee

0 stemmers

En heb je dan ook wel eens iets gekocht/opgehaald daardoor?

• Ja leuk toch
  • Nee dat dan weer niet
  • Heb ik dus nog nooit gedaahaan

0 stemmers

2 likes

Zo’n vies wit bolletje met een kaassoufflé en pindakaas na het uitgaan :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

“To the moon and back”

• Schattige uitspraak, die voel ik wel
  • Holle frase, voel er niks bij
  • Jeetje moet hier ook al een poll over gemaakt worden, zeik niet zo

0 stemmers

Ik heb echt zo niks met dit zinnetje :joy: maar je wordt er overal mee doodgegooid. Ben benieuwd of ik de enige ben.

1 like

Is toch cute van dat boek :smiling_face_with_three_hearts:, zie t verder ook nergens terugkomen maar wellicht zit je in een irritant algoritme haha.

5 likes

Huh is het nou pindasaus of pindakaas haha?

Deze vraag doet me aan m’n vader denken die bij elke kaassoufflé heel onbeholpen aan mijn moeder vroeg “welke saus moet je hierbij eten?”
‘moet’ ook echt :joy:geen saus kwam niet in hem op.

2 likes

Dit doe ik echt vrijwel dagelijks en heb ook al een aantal keer wat gekocht. M’n beste aankoop was een massief houten kast voor €10 die ik daarna opgeknapt heb en nu nog steeds op m’n slaapkamer staat.

1 like

Ik zag dat mn buren precies de koffiemachine die wij wilden verkochten dus ik dacht ik loop er wel even heen. Maar de buurman deed open en die wist niet dat z’n vrouw dat ding op marktplaats had gezet :laughing:.
Paar maanden later gingen ze uit elkaar.

36 likes

haha typefout, pindasaus!

vind kaassouffle zonder saus ook wel mwoah, de korst/kaas verhouding is niet in evenwicht imo dus moet wel saus hebben voor de randen

M’n laatste bericht hier voor vandaag.

Hoe eet jij je kaassoufflé?

• Met saus
  • Zonder saus

0 stemmers

2 likes

Dat is toch ook geen optie, wat is nou een snack zonder saus.

6 likes

Mijn man eet ook de gefrituurde gele sticks zonder saus en dan denk ik echt saaie droge rommel moet het zo toch zijn

En iemand die zich Julius Jaspers herinnert in een kookprogramma? ‘Geef ons saus!’ :sweat_smile:

Ohja ja!

4 likes

Binnen 5 minuten fietsen ben ik er maar ik kom er eigenlijk nooit. Ik heb wel geurstokjes van dille en kamille die hier werden aangeraden.

2 likes

Heb je weleens bezwaar gemaakt tegen een wetsvoorstel via http://www.internetconsultatie.nl?

• Ja, wel vaker
  • Weleens
  • Nee, ik wist niet dat dit kon
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Laatst werd er van die site een link gepost volgens mij? Toen heb ik dat voor het eerst gedaan. Eerlijk gezegd kende ik het niet.

2 likes

Vooral vanuit werk en niet per se altijd bezwaar, soms ook steun of gewoon hoe we ernaar kijken.

4 likes

Nahh, saus is een soort WD40 voor je lijf hoor

9 likes

Een bronzen/koperen/houten/kunststof/whatever 3d vereeuwiging van (een deel van) je zwangere lichaam als aandenken aan je zwangerschap (of om wat voor reden dan ook)?

• heb ik
  • zou ik (waarschijnlijk) willen als/wanneer ik zwanger zou zijn
  • zou ik (waarschijnlijk) niet willen als/wanneer ik zwanger zou zijn
  • heb ik niet maar had ik achteraf wel gewild (ben al zwanger geweest)
  • heb ik niet en geen spijt van (ben al zwanger geweest)

0 stemmers

Als je niet zwanger wil worden mag je de poll overslaan of HEEL HARD je best doen om je voor te stellen dat je wel zwanger zou (willen) zijn en hoe je er dan over zou denken

1 like

Ik mis die tijd met al die kookprogramma’s zo enorm! Ook met die mensen die thuis gingen koken voor iedereen en dan de chef raden enzo. Echt een gemis.

11 likes

Ik heb echt geen flauw idee wat ik zou willen in die situatie. Heb in mijn omgeving al gezien hoe supernuchtere types het toch ineens heel leuk vonden om hun buik te laten beschilderen. Gevalletje zie ik dan wel.

10 likes