Stel je persoonlijke vraag #55

Dat was zo leuk!!

3 likes

Heb je kinderen?

• Nee maar wel kinderwens
  • Nee en geen kinderwens
  • Ja heb ik

0 stemmers

Vind je het interessant om te lezen over andermans kinderen of zwangerschap op dit forum

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel kinderwens is te stellig gezegd voor mijn situatie, ik weet het nog niet maar ben er dus ook niet over uit dat ik het niet zou willen. En sommige dingen rondom andermans zwangerschap/kinderen vind ik ā€œinteressantā€ zoals ik het van andere onderwerpen ook ā€œinteressantā€ vind om te lezen. Maar niet alles.

7 likes

Ik vind het even interessant als andermans kaassouflƩ-voorkeuren of Ameland-ervaringen. En anders scroll ik gewoon door of open ik een ander topic.

50 likes

Ja dit idd

4 likes

Wat het denk ik op dit forum ook is: er wordt een hoop verteld maar het is allemaal de versie die iedereen zich graag voorhoudt/de gesprekken die vooral niemand boos of geïrriteerd mogen maken. Want door allerlei posts heen lees je best heftige dingen over thuissituaties, ongelijke relaties, psychologische problemen, mensen die het ouderschap eigenlijk helemaal niet zo leuk lijken te vinden, enorm uiteenlopende ideeën over opvoeding, veel vrouwen die toch maar minder gaan werken, etc etc. Maar dÔÔr mag het allemaal niet over gaan dat is niet gezellie en iedereen doet het zó goed! Dan denk ik maar ok waar hebben jullie het dan allemaal over? En al die context ontbreekt dan ook totaal als mensen het over hun kinderen hebben en dan zegt het allemaal zo weinig. Want ja allicht doe jij X of Y als je leven er Z uitziet, maar dat zit er allemaal niet bij.

18 likes

ik heb de topics over zwanger/kinderen heel lang op negeer gehad omdat het voor mij een pijnlijk onderwerp was, maar nu ik zelf zwanger ben en een bonuskind heb vind ik het wel chill om ervaringsverhalen te lezen

6 likes

Ja same! Ik mis echt die tv. Hoewel ik nu never nooit door het ongemak van koken voor vreemden voor een camera zou willen gaan.

2 likes

Smaken verschillen! En dan aan het eind elkaar een cijfer geven haha, goh nu je het zegt dat was inderdaad leuk

4 likes

Wat vind van de term bonuskind?

• Lief/leuk
  • Geen mening
  • Vreselijk
  • Prima
  • Raar

0 stemmers

Verse melk dat twee weken over datum is, al die tijd gekoeld heeft gelegen in je eigen koelkast en nog in dichte verpakking. Het ruikt nog helemaal prima en je ziet er ook niks aan. Drink je dat nog op?

• Ja dat denk ik wel
  • Ik zou twijfelen maar dan toch niet
  • Nee gadverdamme

0 stemmers

Ik moet zeggen, dit was wel het toppunt van m’n vertrouwen in m’n zintuigen, maar so far so good.

1 like

Volgens mij heb ik reclames gezien dat dit terugkomt op tv? Een celebrity versie tenminste

5 likes

Ik had dit gisteren ook en ik dacht dat de melk nog prima was, maar zag later allemaal klonten🤢 Toen had ik het dus al door mn koffie gedaan en gedronken haha. Ik dacht het zal wel goed zijn want het ruikt en smaakt normaal maar blijkbaar toch niet goed opgelet. Maar niet ziek geworden overigens hoor

2 likes

Bij droge producten zou ik dit nog proberen, maar hier is de kans echt te groot dat je er toch op moet kauwen :sob:

1 like

Haha bah opeens zo’n klont die uit de opening zakt
Als het gewoon vloeibaar is en normaal ruikt drink ik alles na datum

1 like

Ken jij iemand die een Kunsttaal/verzonnen beheerst? Bijvoorbeeld Esperanto, Klingon, Na’vi-taal

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat uitgevonden talen als Esperanto en Klingon ons kunnen leren | De Taalfluisteraar.

2 likes

Ik heb geen kinderwens maar mijn zusje is zwanger en veel vriendinnen hebben kinderen. Soms als ik me onzeker voel over mijn eigen situatie (geen baan, geen kind, geen koophuis, geen relatie) merk ik dat ik t fijn kan vinden om me wat meer met hen verbonden te voelen door in die topics te kijken. Dat ik soms ook een tip kan geven of zo. Klinkt heel sad (is het misschien ook wel) maar vind het fijn.

24 likes

Als jij een half opengesneden broodje met beleg eet, zoals een pistoletje, aan welke kant heb je dan de ā€˜open’ kant?

• Links
  • Rechts
  • Wisselend en/of geen idee

0 stemmers

1 like

Ik heb een neef waarvan ik vermoed dat hij Klingon beheerst hahaha

1 like

Dit heb ik ook. Ik vertelde pas iemand over ā€˜het Engeljasje’ en toen dacht ik ook dit weet ik alleen maar door het forum :joy:

3 likes