Echt zo oordelend deze poll in combinatie met je onderste bericht.
Alleen al de zin “ze is fysiek hersteld en fit” (want ze was op lowlands en dan weten we uiteraard direct alles over hoe fit ze zich voelt) geeft al aan dat je eigenlijk vindt dat ze geen hulp mag vragen.
Een oppas vragen omdat je het nog even niet trekt met twee kinderen in je eentje kan ik me meer bij voorstellen dan in de eerste drie maanden naar lowlands of met het hele gezin in de trein naar Sail. Maar voor beide geldt lekker doen als dat is waar je energie van krijgt.
Morgenochtend weer schoolrun
Ja normaal ben ik niet zo van het ‘je bent vast jaloers’ als er kritiek op een influ is, maar bij haar is dat wel altijd zo denk ik. Echt een fucking chill leven heeft zij voor zichzelf gemaakt.
- Ojaa, zíj! Memories unlocked!
- Ben haar nooit vergeten en haar muziek blijven luisteren
- Ben haar nooit vergeten maar muziek niet blijven luisteren
- Ik ken haar via TikTok
0 stemmers
Ik vond en vind de avondspits met twee kleine kinderen soms echt moeilijk. Nadat mijn zusje zei van dan vraag je toch of ik even help, doe ik dat vaker. En dat is echt heerlijk. Iedereen tevreden. Kinderen gaan rustig naar bed, soms zelfs tegelijk ook al verschillen ze een paar jaar en dat kan dan dus gewoon omdat er twee mensen zijn. En als ze wel apart gaan krijgen ze beide gewoon een rustig iemand die een boekje leest, tanden poets etc zonder dat het snel moet, onderbroken wordt of wat dan ook door de ander.
Ga ergens anders zuur lopen wezen zeg.
Ik doe dit ook met alle liefde met en voor mijn omgeving en ik vraag me wederom af of de mensen die zo negatief of judgy doen hun vrienden en/of familie wel oprecht leuk vinden??
Ik snap dit helemaal hoor maar dit klinkt niet alsof er een baby van 8 weken bij zit.
Deze week wordt een 10. Mijn dochter heeft morgen haar eerste schooldag, mijn zoon gaat naar de opvang en mijn man gaat werken.
Ik heb een nieuwe baan vanaf volgende week en daardoor deze week vakantie in mijn eentje (in elk geval tot 14 uur). Morgen laat ik m’n nagels doen en genieten van alleen thuis zijn, dinsdag ga ik shoppen in m’n eentje, woensdag heb ik niks gepland, donderdag sauna en vrijdag ben ik alleen met m’n zoon ipv twee kinderen.
En de schoolrun+kdv is wennen, maar omdat ik zelf niet gelijk naar het werk moet is dat ook relaxed.
Moet ze toch lekker zelf weten
Als iemand mij belt om te oppassen omdat ze even wilt douchen ofzo helemaal priem
Ik dacht dus echt dat dit over jezelf ging want echt hoe kun je dit zo droog opschrijven hahahaha
Als mijn beste vriendin hier is brengt ze altijd m’n kind naar bed en dat is geweldig . Kind luistert 10 x beter naar haar dan naar mij en 't gaat dus ook veel sneller.
Ik zou er geen (betaalde) oppas voor inschakelen maar als het kan super chill! Heb zelf de eerste keer avondspits alleen met 2 kinderen m’n moeder gevraagd zodat we allebei een kind konden doen. Inmiddels doe ik het wel alleen maar blijf het logistiek lastig vinden.
Ik vraag me eerder af wat je als zwangere op een terras doet. Moet je niet thuis nestelen ofzo?
Huh is dit serieus? Ik snap je niet.
Doet me denken aan die forummer (Henka) die ooit zei dat ze niet begreep waarom je nog uit zou gaan als je al een relatie had.
Dit is niet serieus mag ik hopen?
Meen je dit serieus?
Ik heb ook familie daar en die zeiden dit ook! Dat ze het ook echt merken in de horeca.
Sterker nog: ik heb vrijdagavond letterlijk mijn buurvrouw gevraagd of ze rond 20u even wilde komen babyknuffelen (vindt ze fantastisch) zodat ik onze oudste rustig op bed kon leggen.
Disclaimer: baby is altijd onrustig in de avond en wil dan vastgehouden worden anders is het brullen.