Stel je persoonlijke vraag #55

In mijn familie groepsapp gaat het eigenlijk altijd over niets. “De schoolvakantie is weer voorbij, werkze allemaal!” “Dankjewel!” “Succes met dit en dat!”
Ik reageer vaak niet op zulke berichten, geen zin in. Doe jij dit wel?

• Over het algemeen wel
  • Over het algemeen niet
  • Wij sturen zulke berichten niet in onze familie app gelukkig

0 stemmers

Oeps moest geen reactie zijn @Hippe_kikker

2 likes

Dit was ook onze familie app, en bijna niemand reageerde er op, dus nu wordt het niet meer gebruikt

1 like

Wij hebben geen familiegroepsapp :heart::heart:

14 likes

Hemels lijkt me dat :pray:t4:

2 likes

Aaaim lijk eh beuheurt

2 likes

Ik vind het een stom woord maar stiefkind nog stommer dus ik weet niet hoe ik het anders kan noemen?? Suggesties welkom

3 likes

Sinds je een emoji onder het bericht kunt plakken doe ik dat maar. Als het aan mij lag zat ik niet in de familieapp :grimacing:

2 likes

Ik vind dat heel lief eigenlijk!

7 likes

Ik wist een keer bijna alle vragen bij zo’n quiz tijdens een babyshower. Ze vroegen ook echt ‘heh hoe weeeet je dat allemaal?’ ja euh gewoon?

3 likes

Ik zeg altijd op Viva :joy:

Ja hoor, maar ik noem het nog steeds ellegirl :joy: niet omdat ik niet wil zeggen op welk forum maar uit gewoonte.

Ik zeg denk ik wel wekelijks “ik las op ellegirl…”

1 like

“Ik zag op Reddit dat…”

10 likes

Nav ergernissen topic, hou jij van smalltalk op werk met collega’s (weekendplannen, hobby’s, huisdieren, etc)

• Ja leuk
  • Mwah wel ok
  • Nee vreselijk

0 stemmers

Ligt eraan welke collega, sommigen ja leuk, anderen boeit me echt nul wat ze in hun leven doen.

35 likes

Mijn vriend noemt dit het “haatforum”, die heeft door de jaren heen teveel gekkigheid gehoord

21 likes

Is vaak niet eens gelogen

5 likes

Idd het is niet makkelijk om hier een Taylor Swift fan te zijn die floreert tussen de herfstdecoratie :pleading_face:

17 likes

Gelukkig ben je geen Coldplay fan, dan moest je helemaal op de brandstapel

2 likes

Dat doe ik ook, en mijn moeder reageerde steeds heel raar. Na een tijdje kwam ik erachter dat ze dacht dat ik als enige dertiger nog op een forum vol tieners meeschreef hahaha

6 likes

Ik vind het altijd wel leuk om te horen wat andere mensen doen of beleven, maar wel als het van beide kanten is en niet zoals sommige die echt alleen over zichzelf praten en zodra ik wat probeer te vertellen ze er al geen oor meer voor hebben

3 likes