Nu ben ik best benieuwd wat de reguliere Amelandganger dan precies is/was.
Heb de corona-Ameland-hype niet zo meegekregen, want woonde toen en nu nog steeds in Wenen (maar kom oorspronkelijk ook uit de Randstad )
Koop jij vaak wat bij Dille & Kamille?
- Ja, mijn huis staat er vol mee
- Ja, af en toe
- Nee
0 stemmers
Ik woon al sinds 2013 niet meer in Nederland, maar elke keer als ik hier op bezoek ben, moet ik even langs de Dille en Kamille; vind het zoân leuke winkel.
Daar waar ik woon hebben ze die winkel niet en is het nog iets âbijzondersâ.
Nu ben ik best benieuwd of in Nederland iedereen zijn huis vol heeft staan met dingetjes van die winkel of dat het eigenlijk helemaal niet zo populair is.
boterham met pindakaas en een plak kaas
- raar
- nmsvpe
- lijkt me eigenlijk wel lekker
- eet ik, lekker!
0 stemmers
kaassoufflé met pindasaus
- lekker en heel normaal
- nmsvpe
- raar
0 stemmers
zelden, alleen als ik specifiek iets nodig heb. niet dat ik denk, ik ga ff lekker een rondje dille en kamille doen en dat ik dan met een tas vol spullen thuis kom ofzo
Pindakaas en kaas vind ik lekker klinken maar is het niet, weet ik uit ervaring.
Vroeger at ik altijd van die cracottes met kaas en pindakaas, maar dan dus om en om, dat vond ik wel heel lekker. Ik deed het altijd als ik thuis kwam van school en Oprah keek, dus nu altijd als in Oprah zie krijg ik trek in cracottes.
ik vind het ook niet echt lekker klinken maar was kaassoufflé met pindakaas aan het eten en dat is dan wel weer lekker en een normale combi.
ahhh cracottes, al duizend jaar niet op. vind die structuur altijd wel grappig, beetje als deze dingen
die ik als kind wellicht weleens in mn mond stopte
Plak kaas en dan pindakaas erop en dan oprollen, gewoon zo opeten als snack
Jummie
Dit ga ik NU proberen
Kijk je wel eens op Marktplaats via âin je buurtâ naar wat er voor random spullen worden aangeboden in je buurt?
- Ja leuk toch
- Wel es gedaan
- Wist niet dat het kon maar wel getriggerd nu
- Nee
0 stemmers
En heb je dan ook wel eens iets gekocht/opgehaald daardoor?
- Ja leuk toch
- Nee dat dan weer niet
- Heb ik dus nog nooit gedaahaan
0 stemmers
Zoân vies wit bolletje met een kaassoufflĂ© en pindakaas na het uitgaan
âTo the moon and backâ
- Schattige uitspraak, die voel ik wel
- Holle frase, voel er niks bij
- Jeetje moet hier ook al een poll over gemaakt worden, zeik niet zo
0 stemmers
Ik heb echt zo niks met dit zinnetje maar je wordt er overal mee doodgegooid. Ben benieuwd of ik de enige ben.
Is toch cute van dat boek , zie t verder ook nergens terugkomen maar wellicht zit je in een irritant algoritme haha.
Yugh! Toen ik een paar jaar geleden op de kinderopvang werkte regelmatig ouders die dat kirrend tegen hun peuter zeiden. Dezelfde ouders die een hartje op de hand van hun kind tekende: âmama heeft hetzelfde hartje, als je ernaar kijkt weet je dat ik van je houâ
Sorry voor alle ouders die dit ook doen, ieder lekker zn ding.
Het boek van Hazeltje vind ik dan wel weer fantastisch!
Huh is het nou pindasaus of pindakaas haha?
Deze vraag doet me aan mân vader denken die bij elke kaassoufflĂ© heel onbeholpen aan mijn moeder vroeg âwelke saus moet je hierbij eten?â
âmoetâ ook echt geen saus kwam niet in hem op.
Dit doe ik echt vrijwel dagelijks en heb ook al een aantal keer wat gekocht. Mân beste aankoop was een massief houten kast voor âŹ10 die ik daarna opgeknapt heb en nu nog steeds op mân slaapkamer staat.
Ik zag dat mn buren precies de koffiemachine die wij wilden verkochten dus ik dacht ik loop er wel even heen. Maar de buurman deed open en die wist niet dat zân vrouw dat ding op marktplaats had gezet .
Paar maanden later gingen ze uit elkaar.
haha typefout, pindasaus!
vind kaassouffle zonder saus ook wel mwoah, de korst/kaas verhouding is niet in evenwicht imo dus moet wel saus hebben voor de randen
Mân laatste bericht hier voor vandaag.
Hoe eet jij je kaassoufflé?
- Met saus
- Zonder saus
0 stemmers
Dat is toch ook geen optie, wat is nou een snack zonder saus.