Stel je persoonlijke vraag #55

Het is de toon die de muziek maakt. Als hij zou zeggen “ik snoei de het niet doordeweeks, dan wordt het buurvrouwtje boos” dan zou het wel denigrerend zijn. Maar gewoon een oudere man die het vriendelijk bedoeld, prima.

8 likes

Bestel jij bij Picnic?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bestel je dan ook wel eens iets in glazen potten?

• Zeker
  • Nee

0 stemmers

Gaat dat goed?

• Ja hoor
  • Meestal wel
  • Nee

0 stemmers

Oh huh ik wist niet dat dat kon? Wat kun je dan bestellen in glazen potten?

2 likes

Als je het hebt over bij wijze van spreken glazen potten appelmoes, dat gaat gewoon prima hoor

2 likes

Ohhhh ik dacht dat je herbruikbare glazen potten bedoelde

Gewone glazen potten/flessen gaat altijd goed hoor

5 likes

Augurken, appelmoes, jam, Nutella… ik neem aan dat ze dat bedoeld, geen weckpotten met havermout oid :joy:

2 likes

Haha nou ja dit inderdaad, ze gooien hier altijd zo met die tasjes dat ik eigenlijk geen jam enzo durf te bestellen
Maar als ik lees dat dit bij zoveel van jullie goed gaat moet ik me daar maar eens overheen zetten en het proberen

Als het kapot wordt geleverd trek je toch gewoon bij picnic aan de bel lijkt me, moet niet jouw probleem worden als zij ermee smijten dus zou het gewoon bestellen.

2 likes

Ze hebben hier er wel een talent voor om zachte dingen altijd onderin die tasjes te doen. Al vaker gehad dat chipszakken helemaal plat waren of bakken yogurt kapot waren.

2 likes

In de tijd dat ik nog wel bij Picnic bestelde ging het met glas altijd goed. Wel vaak lekkende pakken melk gehad.

Dat snap ik, maar er gaan wel vaker dingen stuk en dan krijg je wel netjes je geld terug maar de troep die je ervan hebt…

En momenteel lukt het niet goed om zelf steeds de boodschappen te doen dus vandaar dat ik benieuwd was

@Calypso Ja precies, een half brood onderin die zak en dan de cola erbovenop, dat soort dingen
Al vaak gemeld ook dat ze die tasjes veel te vol doen maar er verandert niks

Ik heb vaak juist maar 1 ding in een tasje, ook weer compleet onnodig

Een collega zegt altijd tegen klanten: ‘‘m’n chauffeurtje rijdt daar en daar’’ of ‘‘ons loodsmannetje is even aan het kijken’’ en dat vind ik zo denigrerend.
Buurvrouwtje klinkt minder erg vind ik.

1 like

voor mensen die in Spanje, Frankrijk en Italië op vakantie zijn geweest: wat is het leukste vakantieland?

• frankrijk
  • spanje
  • italie
  • nvt (niet in alle drie geweest/geen mening)

0 stemmers

ik ben dus nog nooit in spanje geweest maar voel ook echt 0 de behoefte om daarheen te gaan??? idk eten lijkt me mid en vind het een lelijke taal

2 likes

Zie jij over het algemeen het verschil tussen een Turk en een Marokkaan?

• Eh ja duh
  • Ik denk het ???
  • Nee dat vind ik echt lastig

0 stemmers

Qua uiterlijk dus he

1 like

En tussen een Japanner, een Koreaan en een Chinees?

• Ja tussen alle 3
  • Ik kan er tussen 2 onderscheid maken
  • Nee geen idee
  • Ik denk het wel maar weet het niet zeker

0 stemmers

1 like

Ik kan aan iemands mond zien of ze Frans als eerste taal hebben, mits ze wit zijn.

4 likes

Ik dacht even dat dit over een Japanner, Koreaan of Chinees ging, oke maar leg uit (met voorbeelden plz)

2 likes

Ik pik de gemiddelde witte Nederlander er zo uit. Is dat ook iets waard?

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #55 (Deel 36).