Stel je persoonlijke vraag #55

Ideaal toch?

1 like

Mijn ouders gebruikte al tuigjes haha

6 likes

Schijnbaar wel ja haha. Ik heb geen wegloop kinderen, dus niet nodig. Maar ik zie het eigenlijk ook nooit. Maar wellicht in bijv grote pretparken meer aanwezig.

Oh ja, ik snap het ook wel hoor. Zeker met een drieling! Als je de hele tijd op moet letten en achter ze aan moet rennen dan verlies je weer een ander kind uit het oog en dan gaat die ineens weer iets raars doen. Ik zie ze ook bijna nooit maar zou er niet gek van opkijken!

5 likes

Ja dan hoef je niet faith, hope en charity terug te roepen maar heb je ze al vast in zo’n ding.

11 likes

Maar die zomeravonden :yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

2 likes

Dankje voor deze benadering, ik moest er even over nadenken
Ik blijf toch bij weggaan want mijn man kent mij ook natuurlijk en hoe ik erin sta dus de vraag zou dan eigenlijk toestemming vragen zijn om vreemd te gaan en daar weet ie het antwoord zo wel op :sweat_smile:

2 likes

Mijn eerste was een snelle wegrenner die nooit stopte als je riep of roepend erachteraan rende. Ik heb 1x zo’n polstuigje gebruikt in een pretpark (toen ze al wat ouder was) maar ze vond het zelf niet leuk, en ik kon uiteindelijk een beetje dreigen met dat ding als ze weer veel wegrende. Kreeg wel veel blikken van mensen toen. En een kind zei: “oh wel handig!” :smile: Heb hem wel nog lang in de kofferbak gehad in het geval we langs de snelweg kwamen te staan. Nu is ze puber en rent niet meer weg. Maar ik snap het wel als ouders met wegrenners het gebruiken, ze zijn zo snel en stel je bent je kind kwijt omdat je even in je tas graaide naar een pakje sap… beter voorkomen dan toch?
Mijn tweede blijft al sinds ze kan lopen superbraaf bij je dus ja als je zo’n kind hebt hoef je het nooit te gebruiken en dan weet je ook niet hoe het is om een wegrenner te hebben, maar hoef je ook niet neerbuigend te doen over een tuigje bij andere kinderen. Je weet nooit waarom het nodig is. Mensen gaan namelijk weleens blaffen of zeggen dat het kind geen hond is, weet ik uit mijn omgeving. Zo onnodig.

27 likes

Ik heb het zelf nooit gebruikt. Maar wel een kind wat steeds wegrende. Dus als je er dan 3 hebt die dat doen, kan ik het me wel voorstellen.

3 likes

Ik ben tante van een tweeling die toen ze een beetje konden lopen standaard de compleet andere kant opliepen. Ze hadden prachtige vlindertuigjes :joy: mijn zus kreeg eigenlijk vooral respect en begrip op straat dat ze dat deed

3 likes

Als ik een drieling krijgwel

4 likes

Toen mijn kind nog wegliep (tussen 2 en 4 jaar) heb ik zo’n polsbandje met lijn gebruikt. Kreeg inderdaad veel commentaar maar lekker negeren. Mensen kennen je kind en jou niet.

3 likes

Deze vibe maar dan met 3 peuters

17498246353405181062113770978005

5 likes

Is er op je werk wel eens een vrijmibo/domibo?

• Ja, elke week
  • Ja, eens per maand
  • Ja, minder dan eens per maand
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je van de borrels op jouw werk?

• Ik ga nog liever dood
  • Heerlijk, lekker dronken worden met mijn collega’s
  • Ja gewoon gezellig
  • Ja leuk, lekker alle afdelingsroddels doorspreken
  • Vreselijk, maar ik ga wel omdat ik het gevoel heb dat ik soms wel even mijn gezicht moet laten zien
  • Anders…

0 stemmers

Hoe laat begint de borrel normaal gesproken?

• Na werktijd
  • +/- een halfuur voor we normaal stoppen
  • +/- een uur voordat we normaal stoppen
  • Meer dan een uur voordat we normaal stoppen

0 stemmers

1 like

yes wat heerlijk :smiling_face_with_three_hearts: de beste natuur is de natuur het dichtst bij je <3

4 likes

Dezelfde mensen zouden commentaar hebben als je kinderen zomaar ineens oversteken of wegrennen. Voor die mensen doe je het nooit goed.

9 likes

Mijn oppaskinderen deden dit opzettelijk toen ze wat ouder waren, dan spraken ze af dat de een naar een drukke weg rende zodat ik erachteraan moest en de ander snel wat uit kon vreten :skull: dan was een tuigje wel handig geweest haha

2 likes

Ik vind dat vandaag heel erg meevallen! Vind het best wel aangenaam warm??? Terwijl ik niet zo’n extreme hitte lover

Moet toegeven dat ik niet zo veel hoefde vandaag, dat scheelt. Maar ik heb zelfs vrijwillig even in de zon gezeten!

4 likes

Als je je zorgen maakt, is dit denk ik niet de plek.

Anyway, bij mij voelt het ook wel zo. Maar ik ben dik.

2 likes

Volgens mij voelt slap vetweefsel gewoon zo.

2 likes