Dingen kunnen toch objectief mislukt zijn. Ik doe al zes jaar aan pottenbakken en de eerste kopjes waren gewoon lomp en zwaar en dat zeiden mensen ook gewoon.
Ja @whosthatgirl er zijn echt wel dingen objectief mislukt, het gaat hier niet om dingen die je smaak niet zijn
Ik ben van mening dat het beter is om kritiek te leveren, maar ik breng het wel op een positieve manier. Verbeteren doe je namelijk het beste als je weet wat er fout gaat
Ik zou wel eerst polsen of iemand zit te wachten of feedback. Ik heb daar persoonlijk niet altijd behoefte aan en vind het vervelend als mensen dat doen. Ik hoef ook geen compliment. Ik zeg meestal gewoon iets over het proces.
âWat leuk dat je dat gemaakt hebtâ
âWat leuk dat je een baby hebtâ etc.
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik kan ook niet goed liegen en zal dan niet zeggen dat ik het prachtig vind oid. Als iemand geen feedback wil zal ik het ook meer hebben over het proces inderdaad
Maar wat als de baby objectief mislukt is?
Ik zou over het algemeen denk ik wel âaanmoedigenâ maar niet door te zeggen dat het wĂ©l heel mooi of goed gelukt is. Meer zo van, âgoed bezig, wat leuk dat je dit doetâ, of iets dergelijks. En als iemand zelf vindt/zegt dat het mislukt is zoiets als âoefening baart kunst!â (lol dat zou ik niet het zeggen, maar iets met die strekking) of dat het belangrijk is dat het leuk is om te doen en niet het resultaat.
Als ik zelf iets heb gemaakt of gedaan dat echt mislukt is vind ik het ook helemaal niet aanmoedigend als iemand zegt dat 'ie het heel mooi vindt
dan voel ik mij echt in de maling genomen.
Nou inderdaad alsof je een klein kind bent dat anders in huilen uitbarst ofzo
Je en ook liever erkenning krijgen over dat ik bijvoorbeeld baal of moet lachen om de mislukking, dan gegaslight worden ![]()
Haha ja idd. Toen ik weer leerde borduren ging mn vriend me echt zo overdreven aanmoedigen en hoe knap hij het wel niet vond!! Wow! Wel schattig natuurlijk maar ik dacht ook, dit meent ie niet echt volgens mij ![]()
Dan zeg je âah wat een schatjeâ
Vooral omdat hij nul komma nul er verstand van heeft. Sorry, maar als je niks weet over borduren, dan boeit mij jouw mening niet zo.
Zeker als je feedback geeft over bepaalde technieken
Ik heb een collega die te pas en te onpas met mislukte baksels aan komt zetten. Ik zeg inderdaad meestal âWat leuk dat je iets hebt gebakkenâ ofzo. En misschien ligt het ook wel aan mij want anderen geven echt complimenten over het baksel zelf.
Op welke manier mislukt? Is het altijd te kort gebakken of is het iedere keer een verassing?
Meestal geeft ze een gezonde draai aan een recept waardoor de textuur helemaal raar wordt en je op een soort ongezoete spons zit te kauwen (of juist op een soort baksteen).
Ik zit nu naar the Floor the kijken en mannn het gezeur om die vragen heen en ik vind de presentator ook niet geschikt
Wie moet het presenteren?
- Edson
- Carlo
- Liever iemand anders
- Het hele programma mag wel verdwijnen
- Ik ken dit niet
0 stemmers
Ik vind dat Carlo elk programma verpest. Hetzelfde geldt voor Mafs, moet ook gewoon door iemand anders gepresenteerd worden.
Ja ik ben ook geen fan hoewel hij minder aanwezig is hier dan ik gevreesd had zie ik toch liever iemand anders
Vond het echt een heel leuk programma, maar Carlo probeerd teveel de ster uit te hangen. Mis soms ook de informatie of het een foto vraag is of iets met verbanden leggen of zo. En dan dat gedram terwijl mensen zeggen dat ze weer terug willen naar de vloer. PfffâŠ
Maar toch blijf ik wel kijken, want ik vind het concept wel leuk.
Edson is zeker geen goede presentator, maar hij paste wel veel beter bij dit programma. Carlo is meer geschikt voor de old school grote programmaâs waar je in het weekend met je familie naar kijkt. Zoals vroeger