Stel je persoonlijke vraag #55

Dan zeg je “ah wat een schatje”

3 likes

Vooral omdat hij nul komma nul er verstand van heeft. Sorry, maar als je niks weet over borduren, dan boeit mij jouw mening niet zo.

Zeker als je feedback geeft over bepaalde technieken

1 like

Ik heb een collega die te pas en te onpas met mislukte baksels aan komt zetten. Ik zeg inderdaad meestal ‘Wat leuk dat je iets hebt gebakken’ ofzo. En misschien ligt het ook wel aan mij want anderen geven echt complimenten over het baksel zelf.

2 likes

Op welke manier mislukt? Is het altijd te kort gebakken of is het iedere keer een verassing?

1 like

Meestal geeft ze een gezonde draai aan een recept waardoor de textuur helemaal raar wordt en je op een soort ongezoete spons zit te kauwen (of juist op een soort baksteen).

9 likes

Ik zit nu naar the Floor the kijken en mannn het gezeur om die vragen heen en ik vind de presentator ook niet geschikt

Wie moet het presenteren?

• Edson
  • Carlo
  • Liever iemand anders
  • Het hele programma mag wel verdwijnen
  • Ik ken dit niet

0 stemmers

Ik vind dat Carlo elk programma verpest. Hetzelfde geldt voor Mafs, moet ook gewoon door iemand anders gepresenteerd worden.

7 likes

Ja ik ben ook geen fan hoewel hij minder aanwezig is hier dan ik gevreesd had zie ik toch liever iemand anders

Vond het echt een heel leuk programma, maar Carlo probeerd teveel de ster uit te hangen. Mis soms ook de informatie of het een foto vraag is of iets met verbanden leggen of zo. En dan dat gedram terwijl mensen zeggen dat ze weer terug willen naar de vloer. Pfff…
Maar toch blijf ik wel kijken, want ik vind het concept wel leuk.

4 likes

Edson is zeker geen goede presentator, maar hij paste wel veel beter bij dit programma. Carlo is meer geschikt voor de old school grote programma’s waar je in het weekend met je familie naar kijkt. Zoals vroeger

2 likes

Carlo was vroeger echt heel leuk bij Telekids (oma hier), maar ik vind hem nu echt een drol en onsympathiek.

4 likes

Marc marie moet het presenteren, dan mag het blijven.

4 likes

Juist dan zeg je dat toch?(Doe ik bij de meeste mensen met baby)

1 like

Haha ja ik zei al krijgt ie extra betaald voor iedereen die hij overhaalt nog een duel te spelen ofzo

@Junebug85 Ja ik ben ook van die tijd en daar heb ik goeie herinneringen aan :smile:

Ik zou zelf iemand leuk vinden die er geen grote het draait om mij show van maakt maar weet niet goed wie haha

2 likes

Vind het echt minder leuk met Carlo als presentator

2 likes

Associeer jij vaders met stropdassen?

• Ja en ik heb geen vader
  • Nee en ik heb geen vader
  • Ja in het algemeen maar mijn vader niet
  • Ja in het algemeen en mijn vader ook
  • Nee in het algemeen maar mijn vader wel
  • Nee in het algemeen en mijn vader ook niet

0 stemmers

1 like

Stel, je krijgt op magische wijze de skills om totaal zelfvoorzienend te leven waarbij je dus geen baan hebt, maar door dagelijkse arbeid jezelf kan voorzien van eten en daarmee een zeer simpel leven leiden. Je zou wel op een plek moeten wonen waar je dat kunt realiseren (dus geen normaal (rijtjes)huis wat van alle gemakken is voorzien). Die plek, de skills en alles wat je ervoor nodig hebt krijg je.
Zou je dat aantrekkelijk vinden?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Draag jij korte broeken?

• Ja, geregeld
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Vooral het achteraf wonen zonder buren spreekt mij enorm aan

3 likes

Ik heb tegenwoordig echt maling aan de mening van mensen die vinden dat mijn benen te wit zijn. Vroeger vond ik dat echt stom als mensen er wat van zeiden, maar nu denk ik kijk maar lekker de andere kant op. Ik ga het niet bloedheet hebben omdat een ander mijn witte benen niet aan kan.

7 likes