Stel je persoonlijke vraag #55

Carlo was vroeger echt heel leuk bij Telekids (oma hier), maar ik vind hem nu echt een drol en onsympathiek.

4 likes

Marc marie moet het presenteren, dan mag het blijven.

4 likes

Juist dan zeg je dat toch?(Doe ik bij de meeste mensen met baby)

1 like

Haha ja ik zei al krijgt ie extra betaald voor iedereen die hij overhaalt nog een duel te spelen ofzo

@Junebug85 Ja ik ben ook van die tijd en daar heb ik goeie herinneringen aan :smile:

Ik zou zelf iemand leuk vinden die er geen grote het draait om mij show van maakt maar weet niet goed wie haha

2 likes

Vind het echt minder leuk met Carlo als presentator

2 likes

Associeer jij vaders met stropdassen?

• Ja en ik heb geen vader
  • Nee en ik heb geen vader
  • Ja in het algemeen maar mijn vader niet
  • Ja in het algemeen en mijn vader ook
  • Nee in het algemeen maar mijn vader wel
  • Nee in het algemeen en mijn vader ook niet

0 stemmers

2 likes

Stel, je krijgt op magische wijze de skills om totaal zelfvoorzienend te leven waarbij je dus geen baan hebt, maar door dagelijkse arbeid jezelf kan voorzien van eten en daarmee een zeer simpel leven leiden. Je zou wel op een plek moeten wonen waar je dat kunt realiseren (dus geen normaal (rijtjes)huis wat van alle gemakken is voorzien). Die plek, de skills en alles wat je ervoor nodig hebt krijg je.
Zou je dat aantrekkelijk vinden?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Draag jij korte broeken?

• Ja, geregeld
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Vooral het achteraf wonen zonder buren spreekt mij enorm aan

3 likes

Ik heb tegenwoordig echt maling aan de mening van mensen die vinden dat mijn benen te wit zijn. Vroeger vond ik dat echt stom als mensen er wat van zeiden, maar nu denk ik kijk maar lekker de andere kant op. Ik ga het niet bloedheet hebben omdat een ander mijn witte benen niet aan kan.

7 likes

Vader niet, maar wel mijn opa. Hij liep elke dag in pak met stropdas. Buiten doordeweeks een opapet en in het weekend een gleufhoed :heart_eyes:

7 likes

Sorry hij moest even opnieuw:

Voel jij je onzeker in een korte broek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voelde je je vroeger (tiener, jonge twintiger) onzeker in een korte broek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vroeger was ik heel onzeker over blote benen en deed ik geen korte broek aan. Zonde, want mijn lipo oedeem was toen nog niet zo heftig als nu. Ik draag nu wel gewoon blote benen en ben dan soms nog wel eens onzeker. Mijn benen zijn gewoon echt niet mooi (groot maatverschil in boven en onderlichaam, altijd meerdere bloeduitstortingen met zwelling) maar ik wil gewoon lekker rokjes en korte broeken dagen. Een jaar of twee geleden ben ik uberhaupt gestopt met me kleden naar de “male gaze”. Dus ik ben niet meer bezig met me op mijn voordeligst/slanks/flatterends te kleden en dat is zo bevrijdend. Ik heb ZO veel plezier met mijn kledingkast (en ik denk dat ik dat uitstaal want ik krijg juist veel meer complimentjes nu haha)

52 likes

:clap: :clap: wat fijn! ik vind het gewoon heel zielig (is niet het goede woord maar ik weet even geen betere, ik bedoel niet zielig als in sneu) dat er nog best veel volwassen vrouwen daar zoveel moeite mee hebben. ik gun het iedereen om dat niet meer te hebben, zo bevrijdend.

ik vind de generatie onder ons daar echt beter in

11 likes

Dit lezen is echt inspirerend đŸ„č Ik wil dit ook heel graag maar vind het lastig vanwege mijn huid (huidziekte waardoor goed glad scheren ook lastig is, zichtbare aderen). Ik draag thuis en op vakantie wel een korte broek maar in het dagelijks leven vind ik het toch te eng, terwijl het heerlijk zit Ă©n ik eigenlijk ook wel tevreden ben over de vorm van mijn benen.

4 likes

Niemand denkt zoveel na over je als dat je zelf doet. Als iemand het al opvalt, gaat het ze echt niet boeien.

Zichtbaar ongemakkelijk zijn in te warme kleding valt veel meer op.

Groetjes iemand met lelijke maar blote benen

11 likes

De generatie na ons is daar ook veel beter in! En ik denk ook dat mijn vorige “issues” grotendeels zijn gevoed door de generatie voor ons. Ik merk bijvoorbeeld dat ik soms toch nog wel een drempeltje voel met sommige dingen die ik draag als ik naar mijn ouders ga. Hierdoor ben ik me heel bewust van wat ik zeg over mijn lichaam of kleding waar mijn dochter bij is. (En ook: elke middelmatige kalende jeroen trekt gewoon zijn shirt uit met heet weer, dus ik weiger mee te gaan in de gedachte dat vrouwen zich moeten bedekken als het niet voldoet aan hun absurde standaarden van hoe een vrouw er zou moeten uitzien)

11 likes

Ik heb gewoon geen mooie benen dus die onzekerheid gaat ook niet weg, maar ben wel minder om de mening van anderen gaan geven maar ja desondanks heb ik nog steeds wel die onzekerheid.

3 likes

Voor wie is het dan erg dat je “lelijke” benen hebt? En waarom zouden andere mensen met jouw benen bezig zijn?
Hoogstens denken ze : wow lelijk
Tsja en dan?

Ook al heb je haar of aderen of bulten of een witte huid of vlekken of littekens het boeit echt niemand

29 likes

Ja idd, over het algemeen denken mensen echt niet na over hoe je eruit ziet (ĂŒberhaupt over jou als willekeurige persoon), maar als ze dat wel doen
is dat hun probleem?

Toen ik dik was heb ik eens een opmerking gekregen van een willekeurige, veel oudere man gekregen terwijl wr op een bankje zaten, van “oo je bent een mooie meid maar wel een beetje te stevig hoor” en ik moest daar toen (ondanks ik best onzeker was) zo om lachen! Wat absurd eigenlijk dat we het zo erg vinden om er niet plezierig uit te zien voor de ogen van mensen die helemaal niks voor ons betekenen of waard zijn. :face_with_spiral_eyes:

13 likes