Mijn droom Al zou ik het wel fijn vinden als er andere mensen op tien minuten afstand lopen zitten zodat het niet eenzaam is.
Omg, dit is echt mijn nachtmerrie! Hoe heb je het afgehandeld met het baasje? Hopelijk wordt de plek nog minder zichtbaar over de jaren…
Hoe vaak spreek je jouw broer/zus (als je deze hebt, uiteraard)?
- Nooit, geen contact
- Minder dan eens per maand
- Ongeveer één keer per maand of iets wat hier in de buurt van komt
- Iedere twee weken ongeveer
- Iedere week
- Meer dan eens per week
- Ik heb geen broer/zus
0 stemmers
Voelt jullie band beschrijven als een vriendschap?
- Ja
- Nee
- Meer dan een vriendschap
- Anders…
0 stemmers
Maar dat was toen we opgroeiden wel anders gheghe
Mijn broer (8 jaar ouder) is geen apper of beller, maar we zien elkaar regelmatig. We wonen wel 2,5u rijden uit elkaar. We gaan deze maand nog samen naar een concert.
Heb jij de documentaire Kees vliegt echt uit gekeken?
- Nee kaar wil ik nog wel
- Ja
- Nee wil ik ook niet
0 stemmers
Ik heb meerdere broers/zussen en het verschilt per persoon hoeveel contact we hebben. Maar ik spreek geen van hen standaard elke week.
Wanneer ze terugappen. Zijn beiden een stuk jonger, dus ik word nog eens genegeerd.
Oh ja, jij hebt ook pso! Was ik alweer vergeten. Goeie wel om gewoon terug te blijven kijken, laat ze zich maar ongemakkelijk voelen.
Mijn zusje is niet per se een vriendin, maar ik vind onze band wel onvoorwaardelijk. Voor mijn zusje zou ik altijd alles uit mijn handen laten vallen op het moment dat ze hulp nodig heeft, de helft van mijn geld geven en in huis nemen indien nodig.
Met een letselschadeadvocaat, ik heb ook schade aan een zenuw dus allemaal afspraken in het ziekenhuis en fysio. De advocaat zorgt er dan elke keer voor dat de kosten worden betaald door de verzekering van de hondeneigenaar.
https://www.nu.nl/binnenland/6359234/limburgse-straten-opnieuw-onder-water-door-hevige-regenval.html
Mensen in Limburg, hebben jullie nu natte voetjes?:
- Ja
- Nee
- Gelukkig woon ik niet in Limburg
- Ik heb natte voeten, maar ik woon niet in Limburg
0 stemmers
Wow nee hier is niks aan de hand. Wel echt enorm hard onweer gehad vannacht.
Maar herken die foto’s wel meteen, is heel dicht bij mij in de buurt
Het komt wel erg dichtbij zo. In jouw geval letterlijk
Droeg jij als kind een tuinbroek?
- Ja regelmatig
- Nooit
- Geen idee
- Zelden
0 stemmers
Ik zag foto’s terug en ik lijk erin te leven. Mn moeders excuus is dat ik dat makkelijk vond.
In allerlei kleuren ook
Als tiener was het ook mode, tuinbroeken van Cars.
Ja mn favo zag ik weer, groen met een soort appeltjes erop. Maar dan iig nog wel zachte stof. Ik vind zelf een spijkertuinbroek heel cute bij kinderen maar dat lijkt me voor een kind zelf dus niet zo fijn zitten.
Draag jij als volwassene nog een tuinbroek?
- Ja
- Nee
- Nee maar dit wil ik wel
0 stemmers
Cars tuinbroeken en replay tuinjurken waren een groot onderdeel van mijn outfits in de jaren ‘90