Cars tuinbroeken en replay tuinjurken waren een groot onderdeel van mijn outfits in de jaren ‘90
Die heb ik nooit gehad haha, mn zus wel! Was dat niet altijd zo geruit patroon?
Salty dog had dat ook! Geel met zwarte ruit
Ik heb een klus/tuinierbroek die ik daarvoor draag maar heb nu geen “normale”
Ik werd vooral in leggings gehesen
Ja inderdaad!
Ik doe mn kind ook tuinbroeken aan hoor, staat heel cute. Maar bij volwassenen doet t me vooral denken aan die influencer de mama van en die draagt alleen dingen ironisch, not my cup of tea
Ja ik kan me een herinneren met wit/grijs patroon van cars.
Hebben jullie ooit bij Wendy’s in Goes gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En de Amerikaanse Wendy’s?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was een wegrenner dus ik was met een tuinbroek aan makkelijker te grijpen, aldus mijn moeder
Het ziet er schattig uit maar als een kind in de opvang in een tuinbroek komt kan ik van binnen wel een beetje vloeken. Het is gewoon niet de makkelijkste outfit als je een baby/kind moet verschonen behalve de tuinbroeken met ook knoopjes bij de broek. Het is sowieso niet de grootste zonde ooit, maar ik denk wel dat ouders soms vergeten dat wij vaak 12 baby’s moeten verschonen en niet maar eentje. Er was zelfs een keer een ouder die zei ja thuis trek ik dit nooit aan want niet handig maar het kind dan wel zo naar de opvang bracht.
Ik zou zo’n baby dan gewoon een reservebroek aandoen tot hij weer opgehaald wordt. Is toch behoorlijk aso.
Ja bij die baby hebben we dat ook gedaan en sommige werknemers doen het standaard bij iedereen met een tuinbroek. Ik hou het meestal aan want vind het dan weer niet zo vervelend en denk ook ja die ouders dachten gewoon laat ik mijn kind leuke kleding aantrekken en dan vind ik het ook wel weer ver gaan om voor mijn eigen gemak maar andere kleren aan te gaan trekken + het probleem lost zichzelf vaak vrij snel op na het eerste eetmoment omdat de kleren dan snel vies worden hahahaha
Dit idd! Om die reden heb ik nu voor mijn eigen baby ook eigenlijk geen tuinbroekjes of boxpakjes gekocht. Vind het zelf irritant en wil het ze op de opvang ook niet aandoen, haha. Komt wel als ze wat ouder is, haha.
Ken jij iemand die spontaan tegen een vreemde zoals een winkelmedewerker zou zeggen “hoi schat”?
- Ja ken ik
- Ja ken ik en ben ik
- Nee ken ik niet
0 stemmers
Vind je dit normaal
- Nee not done
- Nee maar kan wel
- Jawel
- Ja en leuk
0 stemmers
Ben nu al meerdere keren geswitchd met een antwoord op die laatste vraag .
Het ligt voor mij aan zoveel factoren. Vroeger bij mijn bijbaantje in de supermarkt zeiden veel vaste klanten dat ook. Heb ik echt geen moment vervelend of ongemakkelijk gevonden.
Echter kan ik mij voorstellen dat het voor sommige te persoonlijk of intiem klinkt, want ‘je weet niet wie ik ben en ik ben jouw schat niet’.
Ja maar doe het vaak niet express. Als iemand van xe bediening iets bij me neerzet zeg ik vaak ooh dankjewel mop gewoon uit automatisme
Ja van van die typische tiktok live meiden met panterkleding en gouden oorbellen kan ik het wel hebben maar ik vind het niet perse normaal
@FrozenFlame @lightbox ik vind het als het oprecht is of hoe iemand is juist heel leuk (maar doe het zelf niet)
@Luzarl oh ik had een heel ander referentiekader namelijk Gerda uit 010 Rotterdam (zo’n serie op videoland) die dit net in een aflevering deed en love it niet een of ander tiktok iets
hahaha o daar zijn altijd van die meiden die kleding verkopen in lives en als je dan vraagt wat kost die blauwe jurk zeggen ze vijf euro schat/mop
Gerda op bijv de markt is idd weer een ander typ wat ik love heb mn stem om haar aangepast haha