Stel je persoonlijke vraag #55

Was vorige maand in Engeland en de 99flake is daar echt overal! Was het totaal vergeten maar was weer net zo lekker als vroeger.

3 likes

Ja I guess? Misschien witte chocolade met bananenaroma of zo. Heel chemisch was het hahah, het was ook knalgeel

1 like

Klinkt vieslekker haha, net als die bananenschuimpjesđŸ€©

2 likes

M’n zusje heeft laatst opgebiecht dat zij eerder als kind altijd in bad plaste als wij er samen in zaten te spelen (sowieso in de leeftijd van 6-9 jaar).

We speelden dan altijd met allerlei spullen uit ons speelgoedkeukentje en we dronken dus ook badwater uit de theekopjes. :face_vomiting:

11 likes

Ik ga 100% deze binnenkort proberen

15 likes

Dit ziet er geweldig uit haha!

2 likes

Plassen onder de douche

• Doe ik
  • Doe ik soms
  • Doe ik niet

0 stemmers

Tanden poetsen onder de douche

• Doe ik
  • Doe ik soms
  • Doe ik niet

0 stemmers

Dat was toch der vent aftrekken in de jacuzzi? :thinking:

2 likes

There are two types of people: Those who pee in the shower, and liars.

12 likes

Is dit in NL te koop? Ik ken dit alleen van zuid Afrika :icecream:
Edit: oh en Engeland kennelijk zie ik hierboven

2 likes

Ja het komt uit Engeland en je mag drie keer raden waarom het nu ook in Zuid Afrika te krijgen is

11 likes

image

Op straat met een parasol/paraplu in de zon lopen, in sommige landen heel normaal. Hier niet.

Dit doe ik:

• Altijd
  • Soms
  • Nooit
  • Alleen in uitzonderlijke gevallen zoals hittegolf

0 stemmers

Als ik dat iemand zie doen denk ik

• Slim
  • Beetje vreemd
  • Doe normaal

0 stemmers

• Dit is in nederland niet nodig qua warmte
  • Het zou hier ook normaler moeten zijn
  • Ik wil dit wel doen maar doe het niet omdat niemand het doet
  • Ik wil dit wel doen en ga er deze zomer mee beginnen
  • Ik ga dit nooit doen, ik hou van felle zon
  • Ik ga dit nooit doen, ook al haat ik felle zon

0 stemmers

• Ik zie nooit iemand dit doen
  • Ik heb het wel eens gezien
  • Ik zie dit vaak

0 stemmers

2 likes

Ik zie dit vaak sinds mijn kind (1) sinds dit weekend een nijntje paraplu bezit! Binnen buiten in of uit de auto maakt niet uit.

18 likes

op zich slim MAAR paraplu’s zijn zulke hinderlijke dingen in (drukke) steden. dus wat dat betreft liever niet normaler hier.

15 likes

Haha memory unlocked dat mijn zusje altijd poepte in bad :sob:

1 like

IJssalon hier in de buurt heeft chocoladehoorntjes (zoals bij een cornetto dus hele binnenkant is bedekt met chocolade). Die in combinatie met softijs is echt 10/10

9 likes

Maar dit is iets wat vooral in Aziatische landen gebeurt omdat ze zo wit mogelijk willen zijn niet iets tegen de warmte??

Waarom zou je dat hier ook willen

3 likes

Nou ja als je echt snel verbrandt of zonneallergie hebt ofzo kan het best fijn zijn denk ik?

10 likes

Ja tuurlijk, maar er wordt aangehaald dat dit in andere landen normaal is maar dat is vooral een schoonheidsideaal, niet omdat die mensen allemaal een zonneallergie hebben.

13 likes

Ja ik denk dat iedereen wel eens op zn minst een keertje in de douche heeft geplast. Maar als ik s ochtends ga douchen en okk moet plassen vind ik de wc wel chiller.

Tandenpoetsen onder de douche vind ik zo kut, lauwe/warme water in je mond bleh.