Van die stukjes chocolade of van die gesmolten die nog hard moet worden op je ijsje? Ik was gisteren ergens en iedereen nam een ijsje dus ik dacht nou toe maar dan maar dat waren van die vlokken ofzo en dat vind ik toch niet hetzelfde
Ah die chocola die nog hard moet worden vond ik ZO lekker, maar kan dat nergens meer vinden
Als ze die gesmolten chocolade hebben dat (maar zie je inderdaad bijna nergens meer voor m’n gevoel), anders discodip. Die soort van harde stukjes/vlokjes chocola vind ik best wel goor, geen fijne textuur en smaakt amper naar chocola
Ja echt hè! Dat is ook geknoei om niks natuurlijk maar jummie
@Dazed Nee gekke smaak had het en het bleef ook niet echt plakken dus op een gegeven moment ligt de helft op tafel
- Gewoon in zee
- Het water uit en op zoek naar een WC
0 stemmers
Geïnspireerd door de ex van mijn partner die blijkbaar nooit in zee plaste - ik was daar heel verbaasd over, het is echt nog nooit in me opgekomen om daarvoor op zoek te gaan naar een WC
Vaak als ik bij de zee ben zijn de dichtstbijzijnde wc’s enorm ver echt echt goor. Zo een smerig gat in de grond ofzo. Veel liever in de zee dan
Kinderijsje met discodip is echt m’n favo ijsje en you inspired me!! Ik denk dat ik er vanavond eentje ga halen
Heerlijk deze polls over plassen in de zee en ijsjes met discodip, het is echt zomer
Alleen nog een poll over friet bij het zwembad en dan is het wel compleet
Ik probeer het wel in zee, maar vind dat echt lastig als er mensen in de buurt zijn of als ik niet de hele tijd onder water ben, of als het water koud is of er ontstuimige golven zijn. In de winter lukt het dus eigenlijk nooit. Maar heb zeker een voorkeur voor de zee boven een stinkend hok.
Ja ooomg ik heb hier zoooveel zin in. Die met bananensmaak at ik echt vaak als kind, zo lekker
Bananensmaak? Had je dan ipv chocolade bananensmaak? Ik ken dit niet haha
Er zijn twee elite softijsjes: die van de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos (van geitenmelk ik weet niet waarom dat zo lekker is??) en de 99 Flake (IYKYK)
De rest hoef ik niet per se
Was vorige maand in Engeland en de 99flake is daar echt overal! Was het totaal vergeten maar was weer net zo lekker als vroeger.
Ja I guess? Misschien witte chocolade met bananenaroma of zo. Heel chemisch was het hahah, het was ook knalgeel
Klinkt vieslekker haha, net als die bananenschuimpjes🤩
M’n zusje heeft laatst opgebiecht dat zij eerder als kind altijd in bad plaste als wij er samen in zaten te spelen (sowieso in de leeftijd van 6-9 jaar).
We speelden dan altijd met allerlei spullen uit ons speelgoedkeukentje en we dronken dus ook badwater uit de theekopjes.
Dit ziet er geweldig uit haha!
Plassen onder de douche
- Doe ik
- Doe ik soms
- Doe ik niet
0 stemmers
Tanden poetsen onder de douche
- Doe ik
- Doe ik soms
- Doe ik niet
0 stemmers