Dat was toch der vent aftrekken in de jacuzzi?
There are two types of people: Those who pee in the shower, and liars.
Is dit in NL te koop? Ik ken dit alleen van zuid Afrika
Edit: oh en Engeland kennelijk zie ik hierboven
Ja het komt uit Engeland en je mag drie keer raden waarom het nu ook in Zuid Afrika te krijgen is
Op straat met een parasol/paraplu in de zon lopen, in sommige landen heel normaal. Hier niet.
Dit doe ik:
- Altijd
- Soms
- Nooit
- Alleen in uitzonderlijke gevallen zoals hittegolf
0 stemmers
Als ik dat iemand zie doen denk ik
- Slim
- Beetje vreemd
- Doe normaal
0 stemmers
- Dit is in nederland niet nodig qua warmte
- Het zou hier ook normaler moeten zijn
- Ik wil dit wel doen maar doe het niet omdat niemand het doet
- Ik wil dit wel doen en ga er deze zomer mee beginnen
- Ik ga dit nooit doen, ik hou van felle zon
- Ik ga dit nooit doen, ook al haat ik felle zon
0 stemmers
- Ik zie nooit iemand dit doen
- Ik heb het wel eens gezien
- Ik zie dit vaak
0 stemmers
Ik zie dit vaak sinds mijn kind (1) sinds dit weekend een nijntje paraplu bezit! Binnen buiten in of uit de auto maakt niet uit.
op zich slim MAAR parapluās zijn zulke hinderlijke dingen in (drukke) steden. dus wat dat betreft liever niet normaler hier.
Haha memory unlocked dat mijn zusje altijd poepte in bad
IJssalon hier in de buurt heeft chocoladehoorntjes (zoals bij een cornetto dus hele binnenkant is bedekt met chocolade). Die in combinatie met softijs is echt 10/10
Maar dit is iets wat vooral in Aziatische landen gebeurt omdat ze zo wit mogelijk willen zijn niet iets tegen de warmte??
Waarom zou je dat hier ook willen
Nou ja als je echt snel verbrandt of zonneallergie hebt ofzo kan het best fijn zijn denk ik?
Ja tuurlijk, maar er wordt aangehaald dat dit in andere landen normaal is maar dat is vooral een schoonheidsideaal, niet omdat die mensen allemaal een zonneallergie hebben.
Ja ik denk dat iedereen wel eens op zn minst een keertje in de douche heeft geplast. Maar als ik s ochtends ga douchen en okk moet plassen vind ik de wc wel chiller.
Tandenpoetsen onder de douche vind ik zo kut, lauwe/warme water in je mond bleh.
Nou toen ik er was in de bloedhitte vond ik het echt 100x beter te doen onder mn paraplu dan zonder. Net zoals in de tuin dat het onder mān parasol veel beter is dan in de felle zon.
En daar deed ook echt zowat iedereen het, was het heel normaal en viel je niet op. Hier zou je in de stad een van de weinigen zijn, ws zelfs de enige zijn. Denk echt niet dat het alleen vanwege schoonheidsideaal is, misschien wel zo begonnen maar nu doen ze het ook omdat het hitte scheelt.
Ik zelf zou het liefst altijd in de schaduw lopen als de zon heel fel is vanaf 30 graden ofzo, vind het gewoon te heet! Maar ik doe het niet omdat het hier niet normaal is. Zat wel laatst te denken, de weg naar school is hier in het dorp heel rustig, kom misschien 2 mensen en een hond tegen. Waarom zou ik dan niet lekker onder mn paraplu gaan lopen als ik dan echt een veel minder hete wandeling heb. Maar ja toch zal ik het ws niet doen haha.
In Suriname deed mijn moeder dit ook ivm de warmte⦠De temperaturen daar kun je ook niet vergelijken met die van NL. Maar zou best kunnen dat ze in sommige culturen niet bruin willen worden idd
echt lelijk voor het straatbeeld ās zomers, van die donkere plastic schaduwdingen
doe dan op zn minst een lief parasolletje van een natuurlijke stof in gezellige lichte zomerkleuren
Er is alleen weinig keus in de winkels denk ik of je moet van aliexpress, shein en Amazon halen.
Welke kies je?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
5&6 vind ik cringe opties, geeft me van die lolita manga vibes.
Haha met 2 weet je zeker dat je bekijks hebt
Haha yep, maar ja ik zocht naar een ālief parasolletjeā en er is verder weinig behalve gewoon paraplu vorm.
@PiuPiu die is echt lelijk ja, kun je wel gewoon je frikandelbroodje met 2 handen eten terwijl je loopt