Deze voor iedereen die een tussenjaar heeft genomen en door Azië is gaan backpacken. Olifantenbroek niet bij inbegrepen
Misschien kan je zoeken op paraplu met uv filter of bijvoorbeeld golf paraplu; dan krijg je dit soort dingen:
https://www.decathlon.nl/p/golfparaplu-profilter-bordeauxrood-small/_/R-p-14862?mc=8798214&c=Wit
Die is wel goedkoop, in een standaard winkel te koop en kan je klein opklappen en in je tas doen.
Haha ja maar ik zoek niet voor mezelf maar @issa zei dat je dan een lief parasolletje moet doen als je het doet. Ik ga het denk ik niet doen hoor….
Waarom niet? Je zegt zelf dat je veel last hebt van de zon, boeien als iemand dan misschien denkt ‘huh waarom loopt zij met een paraplu?’. Veel erger zullen de gedachten, als ze er überhaupt al zijn, niet zijn. Je comfort >>>>>> de mening van mensen die niet je rekeningen betalen of waarmee je naar bed wil.
Ja ik ben ook niet van plan om in een drukke Efteling of winkelstad met een parasol te gaan lopen hoor zo erg is het niet, maar net als ik zei dat stuk lopen naar school is open vlakte zonder schaduw, en er komen weinig mensen dus misschien dat ik het daar wel overweeg als het echt heet is. Vandaag was het ook al warm daar en was blij dat ik weer in de schaduw kwam na een tijdje.
Ik gebruik wel al een paar jaar een (Spaanse) waaier. Het gebruik van de waaier is de afgelopen tijd ook hier toegenomen. Met name op festivals, maar gewoon buiten is het ook lekker. En zeer handzaam dus aanrader!
Wist jij dat er zaterdag een feest is op de ring van Amsterdam?
- Nee en kom daar niet vandaan
- Nee en kom daar wel vandaan
- Ja en ik woon in Amsterdam
- Ja en ik woon niet in Amsterdam
0 stemmers
Ga jij?
- Nee en ben geen Amsterdammer
- Nee en ben geboren en getogen Amsterdammer
- Nee en ik ben import
- Ja en ik ben geen Amsterdammer
- Ja en ik ben geboren en getogen Amsterdammer
- Ja en ik ben import
0 stemmers
Ik ga samen met vrienden de run op de ring doen (hardlopen), maar als zij me niet hadden meegevraagd was ik absoluut minder op de hoogte geweest. Kom het nu vooral tegen icm verkeers- en drukte waarschuwingen.
Huh nee joh iedereen weet toch inmiddels dat huidschade voor een megagroot gedeelte door de zon komt. Het is echt niet (meer) alleen omdat mensen wit willen blijven, maar omdat ze gewoon een mooie huid willen houden. Het is gewoon een extra bescherming bovenop zonnebrand.
Nee en ik moet zaterdag de stad uit met een auto
Ja was toch iets met gratis tickets die ineens voor een paar honderd euro verkocht werden, was een heel TikTok drama
O jaaa, en hele discussie wie wel en niet mochten komen. Nu al zin in de filmpjes want kan nooit goed gaan.
Vind je hyrox een ‘generieke hobby’?
- Ja ik ken echt megaveel mensen die hyrox doen
- Nee ik ken vrijwel niemand die een hyrox doet
- Ik ken vrijwel niemand maar ik vind het toch generiek (?)
0 stemmers
Ik ken een paar mensen die hyrox doen
Ja de antwoorden zijn expres nogal zwart-wit. Een generieke hobby vind ik lezen ofzo, of muziek luisteren. Hyrox vind ik juist een mega niche, echt 0,005% van de bevolking die dat doet haha
Het komt echt megaveel in mijn instafeed voorbij, vind het echt bootcamp 2.0
Ik ben 30+, alsjeblieft zeg heb wat schaamte.
Ik vind het vooral zo’n irritante hype, net als een paar jaar geleden Crossfit, ineens hoorde je iedereen en zijn moeder over hun WOD en weetikwat, en nu hoor je er bijna niemand meer over. Hoop dat het met Hyrox net zo gaat
Allemaal zelfde idee inderdaad.
- Wat de fak is dat
0 stemmers