Dit zou bij mij nooit zo blijven zitten haha. Mijn hele tiet zou er dan onderdoor donderen gok ikš
Op welke leeftijd ging je uit huis?
- 16 of 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Ouder dan 25
0 stemmers
Ja ze zijn langzaam hun eigen gat aan het graven dus het zal misschien niet meer lang duren
Dat ben ik echt met je eens! @anon23633354 als het continu op je feed voorbij komt moet je stoppen met erop te klikken haha
Geef mij haar lichaam a.u.b.
Ik scroll erlangs en klik er niet op, doe ik iets fout dat het blijft terugkomen ![]()
Dan kijk je er te lang naar
Ja je bent stiekem toch geĆÆnteresseerd!
Behoor jij tot de groep volwassenen die niet of matig drinkt?
- Ja
- Nee
- HAHA nee
- Ik ben niet volwassen
0 stemmers
Er staat dat matig drinken maximaal 1 glas per dag is. Vind je dat matig?
- Nou nee
- Jawel
0 stemmers
Als je dit meeneemt, behoor je dan wel tot de groep die matig drinkt (dus max 1 glas per dag)?
- Deed ik al hiervoor
- Ja nu wel
- Nee nog steeds niet
0 stemmers
Als je nee hebt gestemd op of maximaal 1 glas per dag matig drinken is, vind je het dan te veel of te weinig voor de categorie matig?
- Teveel
- Te weinig
0 stemmers
Ik heb teveel vragen na dit artikel artikel. Wat is maximaal ƩƩn glas per dag? Is dat als je drinkt, dan drink je maximaal ƩƩn glas? Zo zou ik hem lezen, maar als ik jullie zo zie stemmen denk ik dat dat hem niet kan zijn. Is dat niet meer dan zeven glazen per week? Is dat je mag elke dag drinken, mits je het bij ƩƩn glas houdt?
Ik vind het ook een beetje vaag, hoeveel mensen drinken nou 1 glas per dag? Als je drinkt dan zijn het meestal meer glazen, maar niet iedere dag⦠Ik heb een beetje het gemiddelde genomen.
Jij hoort niet tot de groep dat merk ik al
Het gaat er volgens mij om dat je niet meer dan een glas per dag drinkt, en dan is elke dag een glas minder schadelijk dan een of twee keer per week 4 glazen ofzo. Idk @Krabsalade jij bent carnavallende Limbo en huisarts, jij zal de expert zijn
Ja dat dacht ik dus ook, ook omdat ze in de basis zeggen dat je niet moet drinken. Maar ik geloof echt niet dat 83% van de mensen hier dat doet? Of ik ben ineens ontmaskerd als mega alcoholist.
doe jij eerder aan
- binge drinken
- gewoon regelmatig drinken maar nooit echt te of heel veel
- regelmatig en bingedrinken
- alleen bij gelegenheden en niet veel
- helemaal niet
0 stemmers
heb jij het gevoel dat je controle hebt over je alcoholgebruik wanneer je wat drinkt?
- ja
- eerder wel dan niet
- eerder niet dan wel
- nee
0 stemmers
De groep, welke groep?
Ja dit is het volgens mij hoor. Anders zou iemand die dus iedere dag drinkt een matige drinker zijn en dat klopt toch niet?
Ik lees het als dat je in principe niet drinkt en als je drinkt dan maximaal 1 glas.
Oh oeps ik las het absoluut als 7 bier op de zaterdag maar de rest van de week niet = max 1 glas per dag.
Heh? Ik snap er niks meer van ![]()
Oh wacht laat maar ik snap al wat je bedoelt. Maar dit lijkt me niet, dan hadden ze het toch wel anders geformuleerd? Erg vaag allemaal