Haha ja ik moest eerst op google kijken voor ik kon zeggen nee ik ken die mensen die dat doen niet
leuk artikel vond ik dit: Hyrox: met z’n allen fitness-racen, en daarna je foto op Insta - NRC
Het staat blijkbaar voor Hybrid Rockstar
Ah ik vind het Cultisch, net als al die vrouwen die dan gaan spinnen met zo’n overdreven Amerikaanse vrouw erbij die ze dan aanmoedigt op muziek.
Vind al dat soort dingen zo persoonlijkheidsloos
Wat heb jij nu aan je voeten?
- Schoenen
- Laarzen
- Slippers
- Sandalen
- Sokken
- Pantoffels
- Niks
- Nog iets anders
0 stemmers
Aangezien ik dit overal op social media en eotb zie, vind jij de ‘bikini die je underboob niet bedekt’ - trend mooi?
Ff Megan als voorbeeld
- Ik vind het mooi dat de onderkant eruit hangt
- Ik vind het niet mooi dat de onderkant eruit hangt
0 stemmers
Doe jij dir zelf?
- Nee vind dat niet nodig
- Ja ik vind dat nodig
0 stemmers
Eh nee.
Het overkomt mij daarentegen wel eens als ik te enthousiast in het water spring
Ja precies! Dat gebeurt de meeste vrouwen wel eens, maar ik zie de schoonheid er niet van in om het bewust zo te doen, ziet er imo vreemd uit, net of je naad uit je broekje hangt.
Dit zou bij mij nooit zo blijven zitten haha. Mijn hele tiet zou er dan onderdoor donderen gok ik😅
Op welke leeftijd ging je uit huis?
- 16 of 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- Ouder dan 25
0 stemmers
Ja ze zijn langzaam hun eigen gat aan het graven dus het zal misschien niet meer lang duren
Dat ben ik echt met je eens! @lariks als het continu op je feed voorbij komt moet je stoppen met erop te klikken haha
Geef mij haar lichaam a.u.b.
Ik scroll erlangs en klik er niet op, doe ik iets fout dat het blijft terugkomen
Dan kijk je er te lang naar
Ja je bent stiekem toch geïnteresseerd!
Behoor jij tot de groep volwassenen die niet of matig drinkt?
- Ja
- Nee
- HAHA nee
- Ik ben niet volwassen
0 stemmers
Er staat dat matig drinken maximaal 1 glas per dag is. Vind je dat matig?
- Nou nee
- Jawel
0 stemmers
Als je dit meeneemt, behoor je dan wel tot de groep die matig drinkt (dus max 1 glas per dag)?
- Deed ik al hiervoor
- Ja nu wel
- Nee nog steeds niet
0 stemmers
Als je nee hebt gestemd op of maximaal 1 glas per dag matig drinken is, vind je het dan te veel of te weinig voor de categorie matig?
- Teveel
- Te weinig
0 stemmers
Ik heb teveel vragen na dit artikel artikel. Wat is maximaal één glas per dag? Is dat als je drinkt, dan drink je maximaal één glas? Zo zou ik hem lezen, maar als ik jullie zo zie stemmen denk ik dat dat hem niet kan zijn. Is dat niet meer dan zeven glazen per week? Is dat je mag elke dag drinken, mits je het bij één glas houdt?
Ik vind het ook een beetje vaag, hoeveel mensen drinken nou 1 glas per dag? Als je drinkt dan zijn het meestal meer glazen, maar niet iedere dag… Ik heb een beetje het gemiddelde genomen.
Jij hoort niet tot de groep dat merk ik al