Stel je persoonlijke vraag #55

ik denk vooral aan hoe warm die arme mensen het moeten hebben, lekker bezweet en plakkerig in je mooie kleren

3 likes

Deze dingen worden nog lekkerder als je ze in een melkopschuimer op de koude stand doet en daarna wat ijsklontjes erbij. Werkt het best die glazen frappuccino flesjes is mn ervaring, die schuimen het beste op.

Middelmatige luxe op zn best :heart_eyes:

41 likes

Eekhoorn, hazelworm, zandhagedis, bruine vinvis (bruinvis), nachtzwaluw

9 likes

Mensen zijn altijd even vervelend, maar in deze temperaturen komt er wel een heel naar type man naar buiten dat je lastig valt imo. Is altijd gezeik op van die hete zomeravonden, alsof ze dan helemaal hormonaal zijn oid.

8 likes

Ik wil ook een das en slangen/adders zien maar het is echt moeilijk volgens mij

4 likes

Ben jij zo’n iemand die “altijd wel wat heeft” of “ waar altijd wel wat mee is”

• Ja ben ik
  • Twijfel
  • Nee ben ik niet

0 stemmers

1 like

Ja, das staat hier heel hoog op verlanglijst (weleens zien wegvluchten maar wil ze graag op de goede camera) maar is een heel schuw nachtdier (als je die overdag ziet moet je toch vaak je afvragen of die niet ziek is oid) daar heb je echt (ochtend/avond)schemer voor nodig, maar ik weet wel burchten hier in de buurt en ik ken ook mensen hier in dorp waar die in de tuinen komt :sweat_smile:
Ringslangen weet ik waar ze hier zitten, maar nog niet gezien.

3 likes

Ik zie wel regelmatig hazelwormen en dat voelt toch ook wel alsof ik een slang heb gezien. Zie ze meestal pas heel laat als ik er al bijna op sta, schrikken wel

6 likes

Ja, is het nu wel echt de tijd voor, voor hazelwormen (wat een hagedissoort is inderdaad en geen slang). In de vroege ochtend zijn ze vaak nog niet heel erg opgewarmd, van de week zag ik er een en die leek dood maar die was dus nog niet warm genoeg, maar na wat aanrakingen ging die wel van het pad af.

2 likes

Een vriendin van een vriendengroep zegt 90% van de tijd af, altijd met de reden ziek, hoofdpijn, ik ben overprikkeld etc. Ze is wel gezellig in de groepsapp.

• Weg ermee
  • Hier ga ik geen energie meer in steken
  • Vooruit je mag nog blijven
  • Maakt toch niet uit, rot voor haar

0 stemmers

2 likes

Meh, uitnodigen en dan gewoon rekening mee houden dat ze toch niet komt

28 likes

Ja en ben daar vet onzeker over.

3 likes

Het zit nu al in mn algoritme, heerlijk. Fucking lang in de rij en dan lijkt het op een soort braderie :joy:

2 likes

Ik vind echt dat er teveel aandacht naar gaat. Ik las net ook dat mensen klagen over de drukte en gebrek aan schaduw? Ja wat had je dan verwacht?

6 likes

Dat vind ik “geen energie meer aan besteden” eigenlijk!

2 likes

Geen energie meer aan besteden zou voor mij inhouden om diegene ook niet meer te appen/uit te nodigen.

4 likes

Heb je ooit een uitkering gehad of nu een uitkering? Maakt niet uit welke

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

ZeZ (zelfstandige en zwanger) 2x gehad!

7 likes

Wie is je minst favo blonde vrouw uit dit rijtje

• Nicolette van Dam
  • Bridget Maasland
  • Linda de Mol