IJsvogel
Als jij een (kort) rokje draagt, denk jij er dan aan wat voor ondergoed je er onder aan doet? Bijvoorbeeld in situaties dat je moet fietsen of ergens gaat zitten?
- Ja ( bijvoorbeeld een fietsbroekje, ondergoed met pijpjes etc)
- Nee gewoon het ondergoed wat ik op dat moment draag want ik kan wel fatsoenlijk zitten/ bewegen
- Ik draag er niets onder
- Anders namelijk;
0 stemmers
Ik kan niet fatsoenlijk zitten of bewegen maar het interesseert me niet als mensen m’n ondergoed zien.
Ik bedenk dat vaak pas op het moment dat ik op de fiets zit. Dat ik dan denk: oja, een fietsbroekje was handig geweest.
M’n slechtste herinnering aan fietsen met een kort rokje was die ene keer dat mijn baas naast me kwam fietsen en ik probeerde een gezellig gesprek te voeren maar er ook voor te zorgen dat hij mijn ondergoed niet zag.
Ja, dit. Dan zien ze een driehoekje. Boeie
Ik draag een broekje vanwegen schurende benen. Niet omdat andere eventueel wat kunnen zien.
Gewoon ondergoed (wat ik overal onder draag) en daar overheen nog een broekje
Ja veel plezier met die 3 seconden dat je mijn ondergoed ziet.
Maar zegt ze 1 op 1 afspraken af of meer in groepsverband? Want anders zou je nog kunnen 1 op 1 kunnen voorstellen. En misschien is er wel meer aan de hand (mentaal).
Je buren laten hun kinderen om 7 uur ‘s ochtend buiten spelen in de tuin. Lekker weer, dus iedereen heeft de ramen open. Dit vind je:
- Prima
- Neutraal
- Aso
- Niet aso maar ik zou het zelf niet doen
0 stemmers
Ik kan me herinneren dat ik vroeger niet eerder dan 09:00 de tuin in mocht maar werd vanochtend vroeg gewekt door gegil van m’n buurkinderen terwijl ik me zo had verheugd op uitslapen
Tenzij ze stil zijn, maar ik vind ik het algemeen dat je niet te luid moet zijn in de tuin en rekening moet houden met de rest van de buurt
Mijn kinderen mogen zeker niet naar buiten op dat tijdstip, maar ik wil wel graag alles open zetten om te luchten / af te koelen, dus het kan best dat de buren toch iets horen.
Gisteren waren ze hier ook nog om 00.00 aan het gillen en rondrennen
Maar je appt toch nog gezellig met dr?
Heb jij op dit moment last van fruitvliegjes in huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had per ongeluk ff een banaan die open was gescheurd blijkbaar laten liggen. Sheehz wat gaat dat snel met dit weer. Heb die banaan in de tuin gegooid zodat ze dan met zn allen maar daar naartoe gingen.
Als je kruidnagel in huis hebt, kan je dat nog leggen op de plek waar ze veel zijn. Kennelijk vinden ze dat stinken, dus blijven ze weg.
Ja en appelciderazijn in een glas water met wat afwasmiddel helpt ook! In dit huis heb ik er gelukkig amper last van maar in mn vorige appartement was het niet te doen. Kwam waars ook door de buren denk ik.
Werkt
Mijn action had deze nog niet uitgepakt om in de schappen te leggen. Wilde het gebruiken voor de groene container. Elke keer als ik dat ding open doe word ik aangevallen door een hele horde aan insecten.
Ze zijn er echt al heel lang bij mij