Heb zelfs een dag vrij genomen om helemaal wat voor mezelf te gaan doen! Jammer dat er nu een verwarmingsmonteur langs komt, maar buiten dat, feestje ![]()
Oh wat heerlijk!
Vrijdag naar concert van Bruce Springsteen! 🩷
Nee want ik kan overal op mn eigen rug gewoon zelf aanraken/insmeren
- Wat vet!!! Ik ook
- Wat vet!! Ik niet
- Ben niet onder de indruk, ik kan dat zelf niet
0 stemmers
Ik heb a.s. donderdag medische keuring (dat deel is meer spannend dan leuk haha) voor mijn nieuwe baan en ga daarna lekker alleen door Amsterdam slenteren en shoppen.
Zemraluani, ooit VVD stemmer en voormalig Kaag optimist, 10 minuten lid van de PvdA
Ik (en de andere nieuwe forum pvda’ers) schijnen niet de enige te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pls gebruik de energie die je toen had voor je Kaag campagne nu voor een glpvda campagne
Nee hoor, het is juist groter aan het worden. Er zijn al een paar leuke bierinfluencers en er zijn ook genoeg vrouwen die brouwen en die het willen leren. Je hebt zelfs Gebrouwen door Vrouwen.
Het grootste deel van de bierdrinkers en brouwers is wel man, maar ik merk zelf op mijn werk dat de vraag naar bierproeverijen door vrouwen toeneemt.
Ik ga nu elk onderwerp terug brengen op de sociaaldemocratie waar ik altijd al zo van gehouden heb ![]()
![]()

Heb jij bij een vergelijkbare prijs/product wel eens speciaal voor de webshop 123inkt gekozen vanwege de gratis pen?
- Sowieso, beste pennen ever
- Nee, wel voor het kaartspel
- Nee maar love die pennen wel
- Gewoon nee
- Ik ken die pennen niet
- Nee want deze pennen zijn beter:
0 stemmers
Ik had tien jaar geleden een keer cartridges bij hen gekocht die m’n printer niet accepteerde en toen kreeg ik als goedmaker een klein flesje rode wijn EN DIE WAS ZO LEKKER - ik moet er nog wel eens aan denken, ik heb dus nergens opgeschreven welke het was. ![]()
Hahahaha ik heb dit flesje ook een keer gekregen! Geen idee meer of het te zuipen was (toch opgedronken)
Jaaa ik ben ook lid geworden ![]()
![]()
Iedereen die PvdA lid wordt nav het forum mag in de lounge ![]()
Omgggggg dit zijn mijn lievelingspennen
Echt nooit gekeken naar het merk ofzo dus ik realiseer het nu pas! maar ik heb er best veel in huis, random overal vandaan denk ik, want heb nooit iets op die site besteld
De punt van die pennen is te hard ![]()
Je moet ze ook niet eten