Ja dacht ik ook altijd maar vorig jaar waren er meerdere (!!!) mannen die door hun knieën gingen en hun hoofd schuin hielden om onder mijn rokje/jurkje te kunnen kijken en daarna ben ik toch wat voorzichtiger en geïrriteerder geworden hierover
Ik hoef hier niet per se verder op in te gaan hoor. We zijn al 100 jaar vriendinnen en ik waardeer haar enorm. Het is zo’n vriendschap dat het niet uitmaakt als je elkaar een jaar niet ziet, al vind ik dat wel heel jammer. Ik was gewoon benieuwd naar wat mensen zouden doen in zo’n situatie omdat wat Lula zei over mensen die altijd wat hebben eraan deed denken, niet naar advies of inspiratie.
Ik vraag me af of dit spul onder groen afval valt. Fruitvliegjes in de bak zijn wel echt een crime inderdaad. Wat hier enigszins werkt is wekelijks laten legen in de zomer, op de bodem houtsnippers of stro zodat het niet gaat schimmelen, bak in een schaduwrijke plek en iedere keer na het legen schoonspoelen met de waterslang.
Wat hier goed helpt tegen allerlei soorten vliegen is kruidnagels in een halve citroen prikken.
Overweegt jouwforumnaam, ergens tussen de 20 en 50, lid te worden van gl/pvda als signaal dat Kati en consorten goed bezig zijn en Cohen, Asscher etc. irrelevant zijn?
- Nee ik hou niet van die partij
- Nee ik ben niet politiek (dom)
- Ik overweeg lid te worden
- Ik ben al lid
0 stemmers
Mijn familie heeft me al antisemitisch genoemd
Ik ben zo moe van de drama van deze fossielen. Je motie is met grote meerderheid verworpen, accepteer het, je bepaalt niet in je eentje de koers van een partij. Deze foto ook.
Goh Rob Oudkerk, de jongere generatie ziet jou niet als moreel kompas. Shocker
Maand geleden lid geworden, tot nu toe nog geen spijt van
Ik ben lid van PvdD geworden in de tijd dat GL pvda zich nog veel te slap uitsprak omtrent dit onderwerp. Nu zou ik het misschien weer overwegen.
Gewoon doen, ik ben ook periodes van twee partijen tegelijk lid geweest. En het is gewoon opportuun om op dit moment iets te zeggen hebben binnen deze partij!
Ik vind het prima, als ze fatsoenlijk opgevoed zijn en niet veel gillen en schreeuwen en zo. Maar dat geldt voor elk moment van de dag, ook om drie uur 's middags hoef ik geen keihard gekrijs te horen Maar snap met zulke hete dagen wel dat die kinderen om die tijd buiten zijn en niet op het heetste moment van de dag.
Meteen maar gedaan. Is max 2 minuten werk!
Ik doe het vanavond!!
Dit is het soort influencing dat we nodig hebben!!
Ervaar jij dat er een stigma is rondom bierdrinkende vrouwen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar meer andersom: niet wijndrinkende vrouwen.
“Dat is echt raar, hoe kan je nou geen wijn lusten / drinken”
Ik ben waarschijnlijk heel dom maar hoe kun je 102 jaar lid zijn?
Ik ben ook al 87 jaar lid van bij1, kan gewoon.
nadat ik een tiktok filmpje zag hierover.
Stel je bent alleen naar het strand, zal je dan een vreemde vragen om je rug in te smeren?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers