Door deze vraag net lid geworden. Kost 2 minuten en minimaal €4 per maand als je beide partijen wil steunen (of €2 voor één van de twee).
Ik mis echt iets geloof ik?
Ja satire
Zou wel een vrouw vragen die zelf ook net met de tube in de weer is, want die heeft dan toch al zonnebrandhanden. Niks zo vervelend als een rode zebra rug.
Misschien dat dit aan mij ligt hoor, maar:
Oogt Ruben Brekelmans jonger dan 38?
- Ja, ik zou hem jonger schatten
- Nee, ik zou hem ouder schotten
- Hij oogt precies zijn leeftijd
0 stemmers
Ewl gatverdamme nee, maar misschien wel bijvoorbeeld een oudere vrouw? Sowieso geen man. Maar het erge is dat ik nooit mn rug insmeer met zonnebrand haha. Maarja ook nog nooit mn rug verbrand dat scheelt.
Zou het voor jou uitmaken of een man of een vrouw je rug insmeert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht dat hij een begin veertiger was
Ik vind het wel verontrustend dat deze vent geen hobby’s heeft en dat het ook een onderdeel is van zijn pr
Ga je komende week iets leuks doen?
- Ja gepland
- Ja spontaan vast wel iets
- Nee dat lukt niet
- Ik weet het nog niet
0 stemmers
Heb zelfs een dag vrij genomen om helemaal wat voor mezelf te gaan doen! Jammer dat er nu een verwarmingsmonteur langs komt, maar buiten dat, feestje
Oh wat heerlijk!
Vrijdag naar concert van Bruce Springsteen! 🩷
Nee want ik kan overal op mn eigen rug gewoon zelf aanraken/insmeren
- Wat vet!!! Ik ook
- Wat vet!! Ik niet
- Ben niet onder de indruk, ik kan dat zelf niet
0 stemmers
Ik heb a.s. donderdag medische keuring (dat deel is meer spannend dan leuk haha) voor mijn nieuwe baan en ga daarna lekker alleen door Amsterdam slenteren en shoppen.
Zemraluani, ooit VVD stemmer en voormalig Kaag optimist, 10 minuten lid van de PvdA
Ik (en de andere nieuwe forum pvda’ers) schijnen niet de enige te zijn
Pls gebruik de energie die je toen had voor je Kaag campagne nu voor een glpvda campagne
Nee hoor, het is juist groter aan het worden. Er zijn al een paar leuke bierinfluencers en er zijn ook genoeg vrouwen die brouwen en die het willen leren. Je hebt zelfs Gebrouwen door Vrouwen.
Het grootste deel van de bierdrinkers en brouwers is wel man, maar ik merk zelf op mijn werk dat de vraag naar bierproeverijen door vrouwen toeneemt.
Ik ga nu elk onderwerp terug brengen op de sociaaldemocratie waar ik altijd al zo van gehouden heb
Heb jij bij een vergelijkbare prijs/product wel eens speciaal voor de webshop 123inkt gekozen vanwege de gratis pen?
- Sowieso, beste pennen ever
- Nee, wel voor het kaartspel
- Nee maar love die pennen wel
- Gewoon nee
- Ik ken die pennen niet
- Nee want deze pennen zijn beter:
0 stemmers