Stel je persoonlijke vraag #55

Ik had tien jaar geleden een keer cartridges bij hen gekocht die m’n printer niet accepteerde en toen kreeg ik als goedmaker een klein flesje rode wijn EN DIE WAS ZO LEKKER - ik moet er nog wel eens aan denken, ik heb dus nergens opgeschreven welke het was. :broken_heart:

11 likes

Hahahaha ik heb dit flesje ook een keer gekregen! Geen idee meer of het te zuipen was (toch opgedronken)

5 likes

Deze zijn mijn favoriet.

6 likes

Lol ik zie nu dat je die pennen ook gewoon per 10 kunt kopen :joy:

7 likes

Jaaa ik ben ook lid geworden :green_heart::rose:

9 likes

Iedereen die PvdA lid wordt nav het forum mag in de lounge :rose:

7 likes

Omgggggg dit zijn mijn lievelingspennen
Echt nooit gekeken naar het merk ofzo dus ik realiseer het nu pas! maar ik heb er best veel in huis, random overal vandaan denk ik, want heb nooit iets op die site besteld

2 likes

De punt van die pennen is te hard :pensive:

7 likes

Je moet ze ook niet eten

5 likes

Wtffff

Wist jij dat het ek voetbal (vrouwen) volgende week begint?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wist jij dat het wk voetbal (mannen) volgend jaar in Noord Amerika wordt gehouden

• Ja
  • Nee, maar ik wist wel dat het wk volgend jaar is
  • Gewoon nee

0 stemmers

Trakteer jij op je werk als je jarig bent?

• Ja vaak
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

En is dat verplicht?

• Nee niet verplicht
  • Niet verplicht maar het wordt wel een beetje van je verwacht
  • Ja is verplicht

0 stemmers

Hou jij bij wie van je collega’s er getrakteerd heeft

• Ja
  • Nee

0 stemmers

nav een vriendin die erop aangesproken werd dat ze nog niet getrakteerd heeft voor haar verjaardag :skull: haar collega houdt een excel lijst bij met wie, wanneer, wat trakteert :skull: en de balans is nu halverwege het jaar opgemaakt en 't blijkt dat er minder taart is getrakteerd dan vorig jaar :skull:

15 likes

Wij zijn maar met vijf, dus het zou wel opvallen als je niets meeneemt haha.

6 likes

En dan is trakteren ook veel chiller haha, voor maar vijf mensen

5 likes

Ik neem meestal vrij op m’n verjaardag en voel ook niet de behoefte daarna alsnog te trakteren.

11 likes

Ja zeker!

1 like

Die collega moet een hobby zoeken

14 likes

Ben jij al naar de nieuwe Blokker geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wij deden op mijn werk altijd trakteren met de mensen samen die rondom jou heen jarig waren, dus dan hoefde je altijd maar één taart mee te nemen op die dag, dat vond ik altijd wel chill.

Had daarentegen wel wat collega’s die geirriteerd waren als je in het buitenland was geweest voor werk en daar geen koekjes vandaan had mee genomen voor de collega’s echt heel vermoeiend

2 likes

Mijn laatste kantoorbaan had ik 60 collega’s ofzo dus wie wat meeneemt echt geen idee. Ik vier thuis mijn verjaardag niet eens dus ik nam ook geen traktatie mee (en at ook nooit van die van iemand anders)