Ik ook! Ik heb staanplaatsen voor voorste vak links! Jij?
Zitplekken tegenover podium. Ga met mn ouders en mn moeder kan niet zo lang staan. En ik eigenlijk ook niet meer met 29 weken zwanger, haha.
Heb er zoveel zin in.
Ken je de uitspraak âbeen there, done thatâ
- Ja
- Nee
0 stemmers
In welke context zou je die eerder gebruiken?
- Als ik iets ook wel eens heb meegemaakt, of relatable vind
- Als ik een taak/klus heb afgerond
0 stemmers
![]()
Ja dit, maar dit niet alleen, ook wel als het zoiets is van âja heb ik ook gedaan/meegemaakt/geweest/gezien en hoeft van mij niet nog eensâ
Hahaha wauw
Vond het een schattige vertyping ![]()
Welke uitspraak van
prominente PvdAâers vind je het meest dramatisch?
- âIk voel me niet meer thuisâ - Esther-Mirjam Sent
- âEr zijn willens en wetens Joodse en niet-Joodse partijgenoten diep geraakt en bang gemaaktâ - Gerdi Verbeet
- âIk ben diep gekwetst en verbijsterd dat niemand van u ingreep [toen er âboeâ werd geroepen, red.]â - Gerdi Verbeet
- âDe Partij van de Arbeid is doodâ - Reshma Roopram
- âIk wil hier Ă©cht niet meer bij horen.â - Reshma Roopram
- âIk heb mijn lidmaatschap van GroenLinks-en-wat-er-van-de-PvdA-nog-over-is nog niet opgezegd. Dat gaat wel gebeuren.â - Rob Oudkerk
0 stemmers
Ik heb de overtreffende trap hier, de gekrenkte zieltjes die nu hĂșn partij is afgepakt door de evil groenlinksers die niet PAL naast BEVRIEND land ISRAĂL staan, doorgaan onder Rood Vooruit. Vooralsnog geen partij; maar ze zijn er mee bezig want we kunnen natuurlijk geen sterk verenigd links hebben als we de gevoelens van een paar bejaarden krenken.
Een kleine selectie:
Oh rood vooruit maar links achteruit?
(Genocide goedpraten niet onder links scharend namelijk)
Gvd wie heeft deze gekookte aardappels een website gegeven
Zijn er dramatischere mensen op aarde dan witte bejaarden?
- Nee
- Ja namelijk
0 stemmers
Heb hierdoor net een nieuwe naam ontdekt ik neem alles terug, topwebsite

Wat de fuck is dit ook weer voor extreem boomer-zelfvertrouwen:
⊠naast een onbekend maar vermoedelijk aanzienlijk aantal partijgenoten die supporter zijn maar om politieke en/of persoonlijke redenen hieraan (nog) geen bekendheid willen geven.
Wat lijkt je een beter idee als je kijkt naar het grotere geheel?
- Je verlies pakken over een specifieke motie en gewoon doorgaan met zân allen
- Met veel bombarie opstappen en een nieuw partijtje starten
0 stemmers
Echt blast van de past al die namen. Robert viespeuk Oudkerk, Geklutste Jakobi, nobody cares about you anymore.
Maar Ad zure Melkert blijft âgelukkigâ lid.
Dit soort treurlappen wil je toch niet in je partij hebben. Daar ga je later echt last van krijgen, laat ze maar lekker hun eigen partij oprichten en het daarmee verpesten.
We hebben het hier wel over Prominente Leden he
Iemand zân kleinzoon onder druk gezet wss.
wel eens een peuter ontmoet?