We hebben een winnaar!!! Geen partij prominent maar ze heeft ooit in de vorige eeuw soort van het songfestival gewonnen
Sorry ik ga echt hard op bejaarden met een slachtoffercomplex. Lenny heeft het zelfs dubbelzwaar want ze is ook nog eens artiest
We hebben een winnaar!!! Geen partij prominent maar ze heeft ooit in de vorige eeuw soort van het songfestival gewonnen
Sorry ik ga echt hard op bejaarden met een slachtoffercomplex. Lenny heeft het zelfs dubbelzwaar want ze is ook nog eens artiest
Misschien kan ze er ook nog in verwerken dat Hamas babys in de oven stopte op 7 oktober 2023.
Want dat blijft ze ook nog steeds volhouden.
Echt oude mensen herinneren zich nog dat Philip Freriks in die tijd het journaal presenteerde en toen KA UU TEE Marrokanen zei en Raymzter gebruikte dat ook als intro ergens.
Ik heb geen keus. Ik moet een lied maken
Eerst altijd het tippelzone verhaal maar de laatste tijd dat hij de zoon is van Virrie Cohen, de hoofdpersoon in de serie De Joodse Raad. Waarin we zien dat zij kinderen hielp ontsnappen aan deportaties naar concentratiekampen. Wat het des te raarder maakt dat hij zich nu verzet tegen een motie om een nieuwe genocide te stoppen
En haar kleinzoon zat/zit (?) in het Israƫlische leger. Dus ze is wel wat persoonlijker bij betrokken
Ik lig nu als een stripfiguur te hinniken van het lachen op de bank
Ik hou van jullie
De kunstenaar moet lijden
Als iemand jou hier herkend heeft en zegt ik heb zelf ook een account, wil je dan weten welke?
0 stemmers
Ga je daarna iets anders doen qua posten?
0 stemmers
Mensen die hardop calorieƫn tellen tijdens de lunchpauze zo ongezellig
En vooral als anderen het voor je gaan tellen. Wist je wel dat jouw lunch 957 kcal is? Nee Gerda en het boeit me ook niet. Succes met je gore rijstwafel met smakeloze smeerkaas
Ik heb het een tijdje gedaan toen ik moest aankomen
Er is toch ergens hier een eetlijst topic? Dat vind ik altijd heel ongezellig ogen
Ja flexen met hoe weinig je eet is weer terug van amper weggeweest vrees ik.
Meten is weten dus niets mis mee, maar het is FUCKING ongezellig en ja ik heb het gedaan. Al zou je na een tijd tellen een database gevormd moeten hebben in je hoofd met alle hoeveelheden, macroās etc etc zodat je eigenlijk niet meer hoeft te tellen want je brein zou automatisch de berekening maken op dat moment.
Denken jullie dat het gezond kƔn zijn om calorieƫn te tellen? Of per definitie ongezond?
0 stemmers