Stel je persoonlijke vraag #55

We hebben een winnaar!!! Geen partij prominent maar ze heeft ooit in de vorige eeuw soort van het songfestival gewonnen

Sorry ik ga echt hard op bejaarden met een slachtoffercomplex. Lenny heeft het zelfs dubbelzwaar want ze is ook nog eens artiest

14 likes

Wow dit heb ik gemist, maar hij is dus indirect verantwoordelijk voor deze banger?

16 likes

Misschien kan ze er ook nog in verwerken dat Hamas babys in de oven stopte op 7 oktober 2023.
Want dat blijft ze ook nog steeds volhouden.

3 likes

Echt oude mensen herinneren zich nog dat Philip Freriks in die tijd het journaal presenteerde en toen KA UU TEE Marrokanen zei en Raymzter gebruikte dat ook als intro ergens.

12 likes

Ik heb geen keus. Ik moet een lied maken

IMG_5156

25 likes

Eerst altijd het tippelzone verhaal maar de laatste tijd dat hij de zoon is van Virrie Cohen, de hoofdpersoon in de serie De Joodse Raad. Waarin we zien dat zij kinderen hielp ontsnappen aan deportaties naar concentratiekampen. Wat het des te raarder maakt dat hij zich nu verzet tegen een motie om een nieuwe genocide te stoppen :woozy_face:

4 likes

En haar kleinzoon zat/zit (?) in het Israƫlische leger. Dus ze is wel wat persoonlijker bij betrokken

1 like

afbeelding

45 likes

Ik lig nu als een stripfiguur te hinniken van het lachen op de bank

4 likes

Ik hou van jullie

2 likes

De kunstenaar moet lijden

:joy::joy::joy:

1 like

Als iemand jou hier herkend heeft en zegt ik heb zelf ook een account, wil je dan weten welke?

• Ja hallo vertel mij alles
  • Nee ik kan leven zonder die informatie
  • Dat weet ik zo niet

0 stemmers

Ga je daarna iets anders doen qua posten?

• Ik zeg mijn account op
  • Ik let wel wat meer op
  • Nee dat zou geen verschil maken
  • Hier heb ik ook geen antwoord op

0 stemmers

Mensen die hardop calorieƫn tellen tijdens de lunchpauze :sob::sob::sob: zo ongezellig

8 likes

En vooral als anderen het voor je gaan tellen. Wist je wel dat jouw lunch 957 kcal is? Nee Gerda en het boeit me ook niet. Succes met je gore rijstwafel met smakeloze smeerkaas

26 likes

Ik heb het een tijdje gedaan toen ik moest aankomen

3 likes

Er is toch ergens hier een eetlijst topic? Dat vind ik altijd heel ongezellig ogen

Ja flexen met hoe weinig je eet is weer terug van amper weggeweest vrees ik.

4 likes

Meten is weten dus niets mis mee, maar het is FUCKING ongezellig en ja ik heb het gedaan. Al zou je na een tijd tellen een database gevormd moeten hebben in je hoofd met alle hoeveelheden, macro’s etc etc zodat je eigenlijk niet meer hoeft te tellen want je brein zou automatisch de berekening maken op dat moment.

1 like

FTFY Lenny :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Denken jullie dat het gezond kƔn zijn om calorieƫn te tellen? Of per definitie ongezond?

• Ongezond
  • Kan gezond of ongezond zijn, afhankelijk van de situatie
  • Gezond en niets mis mee

0 stemmers