Bij ons bij de Durlinger hebben ze die nog steeds!
Mijn verjaardag is de allermooiste dag van het jaar.
Hij oogt vooral heel VVD
Eh peuters
Ja dat zijn toch geen mensen, pas vanaf de 18. Daaronder heb je je leeftijd als excuus voor je gedrag.
Ja, ik voel me nu een beetje wereldvreemd want ik heb daar nog nooit zo over nagedacht. Voor mij stond trakteren een beetje gelijk aan aandacht vragen voor je verjaardag. Dan krijg je van iedereen drie zoenen en bij ons gaan dan mensen voor je zingen, dus dat moet je maar leuk vinden (dacht ik). Voor mij hoeft dat niet, dus dan trakteer ik niet.
En het is niet zo dat ik altijd traktaties neem, maar als ik er toevallig zin in heb heb ik het nog nooit laten staan omdat ik zelf niet met mijn verjaardag trakteer. Heb daar echt nog nooit over nagedacht dat je alleen mag pakken als je zelf trakteert. Ben benieuwd op hoeveel excel lijstjes ik al sta als aso
Kun jij haken?
- Ja een enkel draadje
- Ja platte patronen
- Ja gevulde knuffels
- Tassen en brillenkokers enz
- Neen
- Nog nooit geprobeerd
0 stemmers
Een vriendin van mij kan prachtig haken maar dat lijkt echt een uitgestorven kunst te worden
Mijn moeder heeft geprobeerd het me te leren maar ik zat binnen no time gefrustreerd met m’n schouders tot aan mn oren opgetrokken te priegelen haha. Geen ontspannende bezigheid voor mij dus.
Haha ik begrijp het helemaal
Denk dat het misschien ook nog wat uitmaakt of iemand het een beetje kan overbrengen, als ze er doorheen rausen en jij bent nog bij stap 1 dan is mij de zin gauw vergaan
“Van Eerd gaf 448.000 euro cash niet op bij Belastingdienst: ‘Niet bij stilgestaan’”
- Wow ik geloof hem
- Ik vergeet zo’n bedrag ook wel eens op te geven
- Nope
0 stemmers
Als jij 448.000 aan cash geld had, waar zou je dat dan laten?
- Mijn werkplaats
- In enveloppen tussen boeken
- In een Jumbo-tas in de koelkast
- Alledrie (en ik ben Frits van Eerd)
0 stemmers
Nou, dat is niet de reden dat ik trakteer en verwacht ook niet per se een traktatie terug. Het is toch leuk om van je verjaardag iets leuks te maken? En als je dat niet vindt: dan neem je toch lekker niks mee. Ik moet wel zeggen dat ik altijd in kleine teams heb gewerkt, dus ik maakte altijd iets.
Als je er zo naar kijkt wordt het bijna transactioneel, zoals op de kleuterschool. Ik neem jou mee de klassenrond als jij mij de klassen mee rond neemt
Haken/crochet is toch best wel populair momenteel? Ik zie dat echt super vaak op social media en als je naar zo’n creatieve mark gaat wordt je ermee dood gegooid. Van die dieren en ook vaak topjes en bikini’s.
Ja dat is zo, toch ken ik niet veel mensen die dat kunnen
Leuk om te zien dat het nog wel gedaan wordt
Ik geloof hem, maar meer omdat rijke mensen echt wereldvreemd kunnen zijn op sommige vlakken.
Zeker als je de grote pief bent van een familiebedrijf
Maar het is letterlijk een vraag in de aangifte, ik geloof het echt niet hoor.
Ik heb geen 4,5 ton cash helaas maar volgens mij moet dan ook echt wel een wezenlijke hoeveelheid ruimte in beslag nemen. Hoe vergeet je zoiets? Hij zal dat niet in één keer gepind hebben dus ook over tijd moet hij daar meerdere keren aan herinnerd zijn.
Het is ook zo algemeen bekend dat dit niet ‘mag’ of althans dat je het wel moet opgeven. En als hij zelf zijn aangifte niet doet dan zou ik als ik hem was mijn boekhouder aanklagen dat het hem niet is gevraagd maar dat zie ik hem ook niet doen En ook nog relevant: het is niet zo dat hij kunstenaar is of een ander beroep waarbij geldstromen geen directe rol spelen. Ik geloof er in elk geval geen ene snars van.
Hij is er zelf misschien in gaan geloven, dat is wat anders
Oh ik ken best wel veel mensen die haken haha. Breien ook, maar haken is populairder! Inderdaad leuk dat het zo populair is (weer)
Je zit buiten met familie of vrienden te barbecuen en er landen af en toe vliegen op je bord of het eten in schaaltjes op tafel.
- Ik neem geen hap meer van dit voedsel
- Niet echt lekker, maar ik jaag klagend de vliegen weg en eet het op
- Joh stel je niet aan, het zijn maar vliegen hoor, eet gewoon op
0 stemmers