Stel je persoonlijke vraag #55

Ken jij je eigen schoenmaat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En met “nee” bedoel ik niet: “ik twijfel tussen maat 38 en maat 38.5”, maar: “ik heb werkelijk geen idee of ik eerder een 36 of een 42 heb”.

Ik heb nog een tijdje gewerkt in een winkel die schoenen verkoopt en er waren oprecht zoveel mensen die géén idee hadden welke schoenmaat ze hadden.

2 likes

Haha watttt, dus die lopen maar als een kip zonder kop naar elke maat schoen te kijken in de hoop dat het past? In de schoen zelf staat het toch al.
Of misschien waren ze een andere maatvoering gewend dat de Europese.

3 likes

Dit ben ik met bh-maat :sob::sob: (en mijn moeder ook, ik zag een tijdje terug toevallig een bh die ze net gekocht had en de maat was OVERDUIDELIJK niet wat ze zou moeten dragen)

5 likes

Ik werk bij een financiële instelling en elk jaar moeten we op zoek gaan naar mensen die 5 jaar geen activiteit hebben gehad. Er zijn veel mensen die gewoon vergeten dat ze honderdduizenden euro’s op die rekening hebben staan.

11 likes

IMG_0663

9 likes

Ik zou het invriezen tussen het vlees, maar dan heb ik wel veel vriezers nodig denk ik :joy:

1 like

16 likes

Als je het in briefjes van €500 hebt dan is het een stapel van 99 mm dik. Dus in die zin zou je het kunnen vergeten.

Maar vaak is zoiets niet met briefjes €500 maar van €50 en dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

2 likes
Rooibosthee
  • Bah, nee dankje
  • Lekker!
  • Neutraal/nooit geproefd/anders

0 stemmers

Naar aanleiding van een oude aflevering van Aaf en Lies waarin ze mijn favo thee afkraken :cry:

2 likes

Ik vind Rooibosthee in de winter lekkerder dan in de zomer maar vind t prima te drinken! Drink in de zomer sowieso minder thee denk ik.

3 likes

Ik zie nu ook dat er 75 duizend in zijn koelkast lag :sob: als er een plek in je huis is waar je (als het goed is) regelmatig even nakijkt wat er ligt is het daar wel. Love ook hoe de rechters geen pokerface hebben

2 likes

annique-rooibos-thee

Elke ochtend vanaf groep 6 tm groep 8 :heart: drink het nog steeds graag als ik niet weet wat ik wil. En als ik ziek ben met honing

15 likes

Ik had het niet erg gevonden als ik dit soort problemen had.

1 like

Heerlijk, ik drink deze ook iedere ochtend!

6 likes

Haha nee, dan spreken ze de verkoopster (aka: me) aan alsof ik op het zicht meteen zou weten welke schoenmaat ze hadden :joy:
Moest zo vaak dan ook kijken aan de onderkant of binnenkant van de schoenen die ze aanhadden…

Ook zo vaak mensen die de verkeerde maat kochten omdat ze de schoenen zo leuk vonden maar we ze niet meer hadden in hun maat. Ik begreep dat echt niet.

3 likes

ik drink het wel eens (voornamelijk als mijn andere thee op is of ik heel specifiek trek heb in iets nostalgisch en digestive gedoopt in rooibosthee wil eten) en vind het neutraal, maar grace omschreef het hier een keer alsof je iets drinkt dat getrokken is van een oude muffe sok en dat blijf ik wel telkens proeven nu want het klopt wel

3 likes

Denk jij dat de verstoring van de treindienstregeling naar Schiphol + de verstoring van de metrodienstregeling naar Den Haag toeval zijn?

• Ja, echt stom toeval
  • Nee, iemand heeft daar vanmorgen de stekker uitgetrokken zodat het rustiger en overzichtelijker zou worden
  • Nee, we zijn gehackt door de Russen
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Als het voornamelijk heel positieve beoordelingen zijn en een paar negatieve zou ik mij er niet zo snel door later afschrikken, al vind ik het wel een slecht teken als een eigenaar heel heftig reageert :sweat_smile: maar ik zag het toevallig van de week ook bij een Airbnb, een slechte recensie maar wel van iemand die dus eigenlijk echt klonk als een zeikerd en gewoon niet dit type huisje wilde maar een ander soort vakantie(huis), en daar was de reactie van de eigenaar dan ook wel een beetje van ehh, we hebben ons best gedaan om dingen met je op te lossen en beter te maken maar misschien moet je volgende keer een hotel boeken! En dan denk ik ja, niet súper politiek correct maar waarschijnlijk is de gast gewoon een zeikerd

2 likes

Ik weet wel van iemand die bij rijkswaterstaat werkt dat zij al een week oid niet in de systemen mogen uit veiligheid. Dus die zijn nu achterstallige dingen aan het inhalen en cursussen doen etc.

Had je dit al meegekregen?

• NEE WTF
  • Ja. Wtf
  • Dit boeit mij 0

0 stemmers

3 likes