Stel je persoonlijke vraag #55

Before the festival, posts circulated on social media calling for such attacks on women, according to Le Monde and other French news outlets.

New fear unlocked

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee zeker geen new fear

39 likes

Het gaat echt al maanden over fête de la musique en elke Engelssprekende mens die ik afgelopen weekend zag, zei ook wel naar daar gekomen te zijn voor dat festival. Op Frans Twitter zeiden mannen dan tegen de Engelsen dat ze niet aan hun vrouwen mochten komen, niet in Parijs mochten wandelen.
Enfin, zeer vijandig gedrag en nog steeds #notallmen but #alwaysmen

9 likes

Dit ging vorige zomer toch ook overal rond in Nederland?

11 likes

https://www.nu.nl/economie/6360195/woonketen-riviera-maison-is-failliet-verklaard.html

Heb jij wel eens wat gekocht bij Rivera Maison?

• Nee, want het was zo duur
  • Ja en ik heb het nog in huis staan
  • Ja, maar dat heb ik al lang weggedaan
  • Ja, voor iemand anders
  • Nee, ik vond er niks aan

0 stemmers

1 like

Heel lang geleden bijgedragen aan twee nachtkastjes als housewarmingcadeau, op de ene stond ‘bonne’ en op de andere ‘nuit’ haha

1 like

Deze?
IMG_5162

Dit is wel een tikkeltje erger

1 like

Ik voel wel heel erg de behoefte om mezelf te verdedigen dat ik niet zo’n wit met zwarte tekst of rieten ding in mijn huis heb staan, maar alleen een wijnrek dat ik oprecht nog steeds mooi vind.

5 likes

Ik heb een keer met een bingo een wijnkoeler op pootjes (zo’n bak waar je ijs in moet gooien) van Riviera Maison gewonnen. Daar groeien nu viooltjes in.

2 likes

Heb nog een verdwaald dienblad en theekastje

Edit: oh nee dat is van Riverdale maar goed wat is het verschil.

3 likes

De een is failliet en de ander nog niet

17 likes

Die bovenste!! Haha wat lelijk he

2 likes

Ach andere tijden. Over een paar jaar kijken we ook met afschuw naar de tassen die onder de labubu’s hangen

3 likes

Zeker! Ik moet nu ook erg lachen om foto’s van mezelf uit die periode, de mode was ook bijzonder

3 likes

" De 21-jarige Noorse toerist Mads Mikkelsen is door Amerikaanse immigratiediensten geweigerd en teruggestuurd nadat grensbewakers een meme van vicepresident JD Vance met een kaal hoofd op zijn telefoon ontdekten."

Stel jij moet nu naar de VS voor iets heel belangrijks en je hebt niet de tijd om je telefoon op te schonen. Word jij toegelaten denk je?

• Ja geen probleem
  • Twijfelgeval, maar denk het wel
  • Twijfelgeval, maar denk het niet
  • Absoluut niet

0 stemmers

3 likes

Voor de nee stemmers, wat staat er dan op je telefoon waarvan je denkt “ik kom het land niet in”?

1 like

Veel memes en uitspraken over de huidige regeringen :sweat_smile:

21 likes

Ik wens ze allemaal in elk gesprek dat ik over ze heb dood. Om maar mee te beginnen. Vervolgens komt mijn werk als reden twee. Ik zou eigenlijk dit jaar ook 1-2 keer naar de V.S. Is een risico dat ik gewoon echt niet meer ga nemen.

Edit: Ik ben eerder verbaasd dat er mensen zijn die zich nul reden kunnen bedenken dat ze daar staande gehouden worden.

33 likes

Aanwezig bij XR demo’s en verschillende gaza-protesten en volg veel lhbtq+ accounts. Misschien valt het mee (want wit cus gender vrouw) maar als een plaatje al de reden is… Oh en ook een hoop anti Trumps memes.
Dus dat alles gecombineerd…ik weet het niet. Maar totaal geen plannen om die kant op te gaan.

4 likes

Ik praat er via whatsapp nooit over eigenlijk? En meme’s oid sla ik ook niet op. Maar waarschijnlijk denk ik er idd te luchtig over en is er vast iets te vinden als ze zouden willen.

2 likes