Stel je persoonlijke vraag #55

huh is verven en sauzen synoniem?! Ik dacht altijd dat mensen met sauzen stucen bedoelden

2 likes

Nee sauzen is wel echt verven (stucen kan je ook sausklaar = klaar voor verf doen) maar ik vind het wel een stomme term ervoor

4 likes

Ja zegt vooral iets over mij en mijn kluservaring dat ik dit niet weet haha

4 likes

Is tongen niet meer populair??

Nouja het hele forum is nu wel ongeveer 25+. Dus ja denk dat de lol er wel vanaf is haha

Is bij jou de lol van tongen eraf?

• Ja en ben 25+
  • Ja en ben 25 of jonger
  • Nooit wat gevonden
  • Nee de lol is er nog niet af en ben 25+
  • Nee de lol is er nog niet af en ben 25 of jonger

0 stemmers

1 like

Ik hooouuuu van zoenen met een beetje tong zo nu en dan maar bij het woord tongen denk ik echt alleen maar aan de negatieve wasmachine-achtige ervaringen van toen ik 12-18 was. Goed zoenen is voor mij met minimaal tonggebruik want ik snap dat hele gelebber van elkaars mond-binnenkant niet.

9 likes

Ik kan nooit kiezen hoeveel gaatjes ik nou mooi vind ik m’n oren, 2 of 3. Heb dat derde gaatje al meerdere keren laten zetten, maar twijfel nu toch weer om het eruit te halen :laughing:

• 2 gaatjes
  • 3 gaatjes

0 stemmers

3 likes

Aan één kant 2, de andere kant 3 misschien nog een optie?

4 likes

Nee, dan heb ik toch het liefst hetzelfde in beide oren

3 likes

Laat foto zien

1 like
oorlel

5 likes

Ik zeg 3!

18 likes

3, ik vind vaak met decoratie en andere dingen oneven aantallen vaak mooier. Dus 1 vaas of 3 vaasjes. Kan je denk ik prima ook op lichaamsdecoratie aanhouden haha

14 likes

:o_o:

2 likes

Toen ik het typte dacht ik al hetzelfde maar ja.

12 likes

what’s done is done

2 likes

weinig dingen die ik zo lelijk vind als huizen met twee symmetrisch geplaatste grote identieke plantenpotten in het kozijn

39 likes

Ik vind 3 heel leuk staan!

4 likes

Ik vind 2 leuke, vooral omdat ik de combi ring en knopje niet mooi vind. Alleen ringen vind ik het mooiste, van die huggers bijv

3 likes