Stel je persoonlijke vraag #55

Ik stuur vrij veel anti Trump memes naar vrienden en like veel op de socials wat anti Trump is

6 likes

Echt verschrikkelijk dit maar ik ga echt stuk om dit plaatje

22 likes

Ik denk dat mijn collectie stickers me de das om doet.

7 likes

Mads Mikkelsen?

17507963307567884140035902388032

29 likes

Ik heb ook oa deze meme op mijn telefoon hahaha.

5 likes

Tegelijkertijd naar bed met je partner

• Altijd tegelijkertijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit tegelijkertijd
  • Anders,
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Heb even door mn galerij gescrolld en ik heb héél veel scteenshots en video’s van de film Joker, want ik vond die film echt fantastisch, maar denk dat dat wel erg raar zou overkomen als ik daar aan de grens zou staan.

Die van mij valt meestal in slaap als hij onze dochter naar bed brengt.
Hier maak ik graag gebruik van door hem haar naar bed te laten brengen als ik een avond alleen wil zijn. Weet hij niet.

30 likes

Bij de eerste storing met brand speelde die gedachte even op, maar er zijn 3 verschillende storingen geweest op verschillende trajecten. Ik dacht 3 maar in ieder geval 2. Toen dacht ik wel hmm nu worden het er teveel

1 like

Net gekeken op de ns app omdat ik zo weg moet. Was gisteren eindelijk alles opgelost, is er nu weer een seinstoring.

2 likes

Door mijn hele tiktok fyp kom ik het land al niet in :laughing: En dan hebben ze nog niet eens whats app gecheckt met alle gesprekken en memes en zo.

Vriendinnen en ik wilde deze zomer heel graag naar een aantal concerten in Amerika maar dit is een van de hoofdredenen waarom we niet gaan. Zij komen het land op basis van hun telefoon ook niet in :laughing::sweat_smile:

3 likes

Maar checken ze dan echt van iedereen hun telefoon helemaal? Wel echt absurd toch

Geen idee, maar het feit dat ik niet wit met blond haar en blauwe ogen ben, mijn ouders op de Antillen zijn geboren en je dat moet invullen op je esta + Amerikanen niet slim genoeg zijn om te bedenken dat dit de Nederlandse nationaliteit is , is voor mij al een aantal punten waardoor ze mij er uit kunnen pikken. En dus voor mij een reden om voorlopig niet naar Amerika te gaan.

10 likes

Stel, je komt op vakantie mensen tegen waarmee je een gezellig praatje en dan zeggen ze dat ze uit Israël komen. Jij:

• Bent geïnteresseerd en probeert subtiel vragen te stellen over hun standpunt en beleving
  • Moet je inhouden om niet in discussie te gaan
  • Gaat in discussie
  • Probeert het gesprek oppervlakkig en vooral niet over de oorlog te laten gaan
  • Voelt geen behoefte om je anders te gedragen dan bij andere toeristen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Juli is hooimaand lees ik net, ik wist wel een paar andere maanden
Elke maand heeft zo’n titel

Weet jij alle twaalf maanden?

• Nee ik wist dit sowieso niet
  • Nee wel een aantal
  • Ja allemaal
  • Boeit mij nog minder dan nul

0 stemmers

3 likes

Ik heb dit vrij veel meegemaakt de afgelopen tijd en vond het toch echt heeel awkward. Vooral als je dan vroeg: ‘where you from?’ en dat die ander dan zegt ‘Israel’ en jij echt zo zit van: ‘ooohhhh…!’

image

Probeerde wel gewoon gesprekjes aan te knopen vaak, maar bijv 1x zei iemand dan bijv ‘ja ik moest eerst naar Italië vliegen voordat ik hier heen kon want mijn hele vliegveld was gebombardeerd :no_mouth:’, dan weet ik ook niet echt wat ik moet zeggen

17 likes

Als je het gezellig wil houden dan is er inderdaad vrij weinig wat je hier op kunt terugzeggen :woman_facepalming:

1 like

hahaha dat plaatje erbij ook ja echt precies

3 likes

Trapt jouw familie in dit soort AI posts?

• Ja en ze reageren ook :tired_face:
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Knap gemaakt hoor je mag fier zijn op jezelf jongen

Wauw dat heb jij machtig gemaakt! Ik hou zelf ook van knutselen en macramé

Het ergste is trouwens nog als er iets bij staat als: niemand vond het knutselwerk van mijn zoon mooi.

7 likes