Trump memes, andere memes over de USA, mijn bluesky account, WA en Signal chatgesprekken
Maar wat hebben die bots, die dit posten, aan het verzamelen van Facebook comments en likes?
Ik ben ongesteld en verveelde me, dus hier een aantal menstruatie/cyclus polls
In welke fase van jouw cyclus zit jij nu?
- Menstruatie
- Folliculaire fase
- Luteale fase
- Ik heb geen cyclus/anticonceptie/anders
0 stemmers
Hoe lang duurt jouw menstruatie?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- Een week
- Langer dan een week
0 stemmers
Welke dag ervaar jij als het zwaarst?
- Dag 1
- Dag 2
- Dag 3
- Dag 4
- Dag 5
- Dag 6
- Dag 7
- Alle dagen zijn even zwaar voor mij
- Geen enkele dag
0 stemmers
Hoeveel dagen duurt jouw cyclus?
- Korter dan 21 dagen
- 21 dagen
- 22 dagen
- 23 dagen
- 24 dagen
- 25 dagen
- 26 dagen
- 27 dagen
- 28 dagen
- 29 dagen
- 30 dagen
- 31 dagen
- 32 dagen
- 33 dagen
- 34 dagen
- 35 dagen
- Langer dan 35 dagen
- Mijn cyclus is erg onregelmatig
0 stemmers
Nee natuurlijk niet! Dat is echt niet standaard hoor.
De zwaarste dag(en) van m’n cyclus zijn de 4 a 5 voorafgaand aan m’n menstruatie. Echt een donderwolk boven mn hoofd
Ik had menstruaties van 14 dagen aaneengesloten en dan een cyclus van 28 dagen, altijd goed ziek ervan ook
Ik mis het niet
Kan je geld mee verdienen!
Ik heb net 3 nachten met 4 Israeliers in een hostel gezeten en het onderwerp vooral vermeden ik hoorde ze wel een aantal keer in het herbreeuws gaza zeggen en bombing en er lacherig over doen, dat voelde wel zeer ongemakkelijk.
zeg/doe je dan echt niks? zij zouden zich ongemakkelijk moeten voelen ipv openbaar te grappen over genocide. snap dat je ook aan je eigen veiligheid moet denken in een hostel maar ugh ze verdienen het om compleet en publiekelijk beschaamd te worden
Nee, ik durf dat echt niet en ik weet natuurlijk niet wat er gezegd werd.
Ik vond ze sowieso al een tikkeltje asociaal, omdat ze minder rekening hielden met de rest en veel in het Herbreeuws praten.
Er waren wel 2 Belgen die niet wisten dat ik ze verstond en die waren ze helemaal aan het roasten terwijl we met zn alle bij elkaar zaten
haha chill
nou hoop voor ze dat ze nog eens iemand tegenkomen die m de pan uitflipt tegen ze, zal wsslk niet lang duren nav hoe je ze omschrijft!
Wat is jouw eerste respons in acute situaties?
- Fight
- Flight
- Freeze
- Inconsistent, wisselt elke keer
- Nog nooit acute/crisissituatie meegemaakt
0 stemmers
Ik ga in robot modus. Geen gevoel, gewoon handelen. Geen idee waar dat bij past.
Ik ook en dat voelt als fight
Instorten doe ik naderhand wel
Twee keer een crisis met mijn kind meegemaakt (tenminste, uiteindelijk liep het allemaal goed af) en toen was ik verbaasd hoe rustig en snel ik kon reageren. Ook robotmodus dus.
Ik als er helemaal niks aan de hand is:
🫣
🫨
Ik wanneer er iets ergs gebeurt:
🫡
Erg jammer weer
Ik heb maar 1x acute agressie tegenover me gehad en ik vind het nog steeds bijzonder dat ik in een paar tellen kon bedenken: oke dit win ik fysiek niet, waar kan ik de ruimte uit en waar zij, wie zijn er nog meer, wie kan wat doen. Ging allemaal zo snel. Ook soort robot-modus. En dat de agressor ook allerlei spullen sloopte en dat ik zo rustig dacht: ja whatever, is maar materieel. Dat je zo snel kunt prioriteren dan. Erg interessant.
Toevallig gisteren voor de tweede keer in een noodsituatie moeten handelen. Beide keren waren mijn eerste gedachten (in milliseconden): ik wil dit niet, laat iemand anders sneller zijn pls
Gisteren dus een dreumes uit de rivier gehaald die erin viel. Ik was meer in shock dan de ouders, die deden alsof het helemaal niet zo erg was (geen bedankje, na 5 min. verder spelen en na navraag een droge thank you) en de vader kwam op een loopje alsof hij misschien de bus moest halen terwijl zijn kind krijste en zeewier in zijn mond had en simpelweg zou verdrinken. Heel blij dat ik meer overlevingsskills dan dat heb en wel het water ingegaan ben. Ook al heb ik echt een seconde gedacht: neeeee ik wil niet de verantwoordelijke zijn.
Ja dit heb ik ook gehad met een auto-ongeluk. Super rationeel helemaal gecheckt of ik lichamelijk oke was, alles nog in m’n zakken had (sleutels en zo), en toen heel praktisch eruit geklommen? En daarna compleet ingestort. Echt een aparte ervaring haha