Stel je persoonlijke vraag #55

Een paar jaar geleden viel er met oud en nieuw een pot vuurwerk om. Daar was het heel mooi om te zien hoe iedereen anders reageerde op de situatie.

De buurvrouw (die er stond met haar 3 kinderen) vluchtte weg en liet haar kinderen staan.
Ik heb 2 kinderen weggetrokken want die bleven stokstijf stil staan en ben achter een auto gedoken om mezelf de kinderen in veiligheid te brengen.
En 1 kind rende weg om water te halen.

4 likes

Precies dit. Anxiety om niets maar een koele kikker in noodsituaties.

3 likes

Ja dat noem ik idd robot modus. Cool, calm, collected.

En achteraf idd instorten @PiuPiu

@Kwal ja ik jank wel bij reclames :joy: maar in crisis no worries i got this. Ben dus maar BHVer geworden.

3 likes

In belgie kan een polygraaf (classic leugendetector) gebruikt worden in een strafzaak.

• Lol classic belgie
  • Bizar
  • Snap ik wel ik geloof er wel in

0 stemmers

1 like

Wat heftig!

1 like

Iets vergelijkbaars maar heb er zelf 0 herinneringen van maar heb het gehoord van de andere aanwezige. We waren op zomerkamp met de scouting gecrasht met onze skelter/ruimteschip buiten het zicht van de kinderen. Dus toen heb ik nog alle wrakstukken opgeraapt en de skelter meegesleept naar het terrein via de juiste hoek zodat de kinderen ons niet tegen zouden komen. Daarna nog rondgelopen en beetje geholpen met opruimen totdat iemand zei dat ik echt moest gaan zitten en dat de kinderen mij niet mochten zien. Op dat moment helemaal ingestort en naar de HAP. Nou zware hersenschudding dus. Ongeluk was in augustus. Ben nog steeds 5 jaar later bijna al mijn herinneringen kwijt van juli tot en met november, maar weet dus wel dat ik mijn hoofd dan koel houd. Ook al heb ik zelf veel pijn (ze dachten eerst dat ik ook een fractuur had in mijn oogkas)

Voor degene die vaak op de fiets naar hun werk/studie gaan. Eet je je ontbijt dan wel eens al fietsend op?

• Huh nee
  • Ja soms
  • N.v.t.
  • Ja altijd

0 stemmers

Ik kom vaak zo’n man tegen iets voor 8, neem aan dat ie naar zn werk fietst. En dan eet hij dat dus op de fiets. En elke keer weer denk ik, dit lijkt me zo onhandig haha

3 likes

Ik ga te voet of op de fiets en eet wel eens onderweg als ik echt haast heb.

1 like

(trigger warning)

35 likes

Ja als ik ga fietsen, fiets ik een uur en ben ik ruim voor 7u al onderweg, dan heb ik echt nog geen honger. Maar rond 7:30u ong meestal wel dus dan heb ik ontbijtkoekje of rijstwafels in m’n jaszak en hap ik die lekker weg op de fiets. :sunglasses: Overigens ontbijt ik anders sowieso ook pas op werk, nooit thuis al omdat ik dan dus nog geen honger heb.

6 likes

Als ik een boterham zou eten zou ik het mss wel op de fiets doen, maar ik eet altijd kwark, dus dat wordt lastig.

3 likes

Heb jij een heuvel waarvoor je bereid bent om te sterven?

• Nee
  • Ja 1
  • Ja meerdere

0 stemmers

3 likes

Dat kan dan weer wel heel goed in de trein!

1 like

Zoek dekking voor alle posts over mensen die bakjes yoghurt leeg schrapen in de trein die nu gaan komen

4 likes

Haha en Smullers op de terugweg

5 likes

Haha Trump is eigenlijk helemaal niet lang en kleiner dan onze Koning Willempie.
Had jij dit verwacht?

• Natuurlijk, het is een Amerikaan
  • Nee
  • Nouja het verbaasd me iig niet

0 stemmers

Ik vraag me dan af wat de lengte van die zogenaamde mega mega lange zoon van hem is.

Denk jij dat je langer bent dan Kim Jong-un?
De lengte schatten ze op zo’n 1.70cm lees ik of ook 1.68 cm.

• Ja sowieso
  • Nee

0 stemmers

Beide zit ik onder, maar toch denk ik dat ik echt veel langer ben haha :smiling_imp:
Ik denk echt dat hij maar 1.55 is oid.

1 like

Nah, ik gok 1.60 en hij draagt hoge schoenen die hij verbloemt door wijde pijpen te dragen

Trump is oud, hij zal waarschijnlijk ooit 1m90 geweest zijn. Barron, zijn zoon, is 2m groot denk ik.

1 like

Ja, maar die jongen is door Willie Wonka’s toffeemachine gerukt

6 likes