Stel je persoonlijke vraag #55

Met schoenen aan of zonder? Veel amerikanen (niet denege die voor hun sport moeten meten) meten vaak met schoenen aan. En ja, ik verbaasde mij echt een beetje over de foto van Trump met onze Willem haha.

@Daelyss denk je echt dat hij al zoveel gekrompen is? Dan is hij al heel veel gekrompen?

1 like

Maar mensen krimpen toch naarmate ze ouder worden. En hij is de jongste niet meer.

1 like

Ja klopt idd en @Daelyss zei het ook. Maar hij loopt bijvoorbeeld niet krom oid. Mn vader schijnt ook 3 cm gekrompen te zijn.

Mijn god wat blijft er nog van mensen over die niet lang zijn haha jemig

1 like

Ik denk wel zonder en dat hij met 1.67 is

Dan zou hij nu al 7cm gekrompen moeten zijn, want hij lijkt ook kleiner dan Erdohan en die is 1.85m. En volgens zijn medisch rapport is hij topfit, een stuk of 3/4 wervelinzakkingen zou ik niet topfit noemen :sweat_smile:

8 likes

Lengte is echt de grootste leugen van mannen, in ieder geval op datingapps :face_with_monocle:

5 likes

Mijn moeders oom is een paar dagen geleden 70 geworden en zei als eerste dat hij het irritant vond dat hij 6cm gekrompen was. Dus ja denk wel dag het mogelijk is.

1 like

Ik vind mn vader wel redelijk lang, volgens mij staat op z’n paspoort echt al jaaaaaren 1.85. En bij m’n moeder dacht ik 1.60.

Heb jij ooit de lengte van je paspoort aangepast als volwassene?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik had zo’n 8 cm lengteverschil staan op mn paspoort. Vind je dat dan belangrijk om aan te geven bij het aanvragen van een een vernieuwd paspoort?

• Nee joh wat maakt het uit
  • Eh ja wel handig
  • Ja dat zou ik zeker wel doen

0 stemmers

Ze vroeg het bij mij ook gewoon, in de zin van, dat ze wist dat de lengte niet kon kloppen bij een nieuwe aanvraag. Anders zou ze denk ik niet gevraagd hebben, wat is je lengte?

Mijn omaatje was altijd al klein (<1m50), maar aan het einde (98) was er echt heel weinig over, denk dat ze de 1m40 niet eens meer aantikte

2 likes

Ik werd laatst opgemeten bij het aanvragen van een nieuwe id-kaart (niet in NL)

1 like

Ja dat is toch vrij normaal?

1 like

Oh echt? Kan ik me niet herinneren uit Nederland eigenlijk, maar dan heb ik dat mis!

Edit: ik lees jouw vraag hierboven nog eens maar dan snap ik hem niet, als er 8 cm verschil in zit komen ze daar dan toch sowieso achter als ze je opmeten? Dan hoef je er ook niet over na te denken of je dat door zou moeten geven of niet?

2 likes

Ik ben in mijn volwassen leven niet meer opgemeten voor een ID/paspoort hoor, kon het gewoon doorgeven

7 likes

Ik eenmalig, zo ben ik een centimeter verloren haha.

2 likes

Ja dit is mijn ervaring ook, er wordt gevraagd of je je lengte weet en anders mag je je daar ter plekke opmeten.

2 likes

Ik denk wel dat ik mijn lengte aan ga passen. Stel je voor dat ik morgen doodval op straat en ze denken dat ik niet ik ben, omdat ik veel langer ben op mn id?! De horror!

2 likes

Heb jij wel eens een zuigzoen?

• Ja, regelmatig
  • Ja, heel af en toe
  • Nee
  • Nee, vroeger als tiener/jongvolwassene wel

0 stemmers

Naar aanvang van discussie met vriendinnen, ik heb er zelf nog nooit een gehad haha

Edit- ik associeer het een beetje met jongvolwassene/onervaren/awkward seks waarover je las in de fancy, maar vriendinnen van mij (wel buitenlands/zuid Europees) vinden het ook op deze leeftijd normaal.

En ik vraag me dus af of ik iets heb gemist Ahahaha

Vroeger vet vaak. Gebeurde vaak op zaterdagavond en dan op zondag gezellig naar de fam!!! :joy:

4 likes

Geven nooit (om dezelfde redenen die jij aanhaalt) maar ik kom wel eens thuis van een avondje uit met een vlek op mijn nek :upside_down_face:
Moet zeggen dat het inderdaad nooit witte mannen zijn.

2 likes

Vond dat zo arelaxed altijd, lekker bij je oma of scriptiebegeleider zitten met een slecht weggemoffelde zuigzoen. Kon dat (iig op slecht te verbergen plekken) echt niet waarderen :face_with_symbols_over_mouth:

5 likes