Stel je persoonlijke vraag #55

Het werd bij ons als pubers vaak expres en voor de gein gedaan. Nooit echt serieus.
Ik moet zeggen dat ik het ook geen prettige sensatie vind.

4 likes

Mwah ik heb wel eens een zuigzoen maar eigenlijk nooit op de voorkant van mijn hals of duidelijk zichtbaar, dat is toch geen vereiste haha. Vind het ook eigenlijk juist heel lekker! Maar ik vind een potje tongen ook nog steeds heel fijn en blijkbaar is dat op deze leeftijd ook niet meer zo populair :mending_heart::mending_heart:

19 likes

Een muur:

• Verven
  • Sauzen
  • Schilderen
  • Nog iets anders namelijk

0 stemmers

2 likes

huh is verven en sauzen synoniem?! Ik dacht altijd dat mensen met sauzen stucen bedoelden

2 likes

Nee sauzen is wel echt verven (stucen kan je ook sausklaar = klaar voor verf doen) maar ik vind het wel een stomme term ervoor

3 likes

Ja zegt vooral iets over mij en mijn kluservaring dat ik dit niet weet haha

4 likes

Is tongen niet meer populair??

Nouja het hele forum is nu wel ongeveer 25+. Dus ja denk dat de lol er wel vanaf is haha

Is bij jou de lol van tongen eraf?

• Ja en ben 25+
  • Ja en ben 25 of jonger
  • Nooit wat gevonden
  • Nee de lol is er nog niet af en ben 25+
  • Nee de lol is er nog niet af en ben 25 of jonger

0 stemmers

1 like

Je hebt nieuw beddengoed nodig voor je eigen bed. Wat zou jij bereid zijn er aan uit te geven (twee persoonsbed dekbedovertrek incl kussenslopen)?

• 0-50 euro
  • 51-100 euro
  • 101-150 euro
  • 151-200 euro
  • 201-250 euro

0 stemmers

Nee maar eigenlijk realiseer ik me dat nu pas, ik kreeg ze altijd in mijn hals en was vaak al te laat als ik het doorhad.
Als mijn celibataire era achter me ligt ga ik misschien eens herevalueren.

3 likes

Ik hooouuuu van zoenen met een beetje tong zo nu en dan maar bij het woord tongen denk ik echt alleen maar aan de negatieve wasmachine-achtige ervaringen van toen ik 12-18 was. Goed zoenen is voor mij met minimaal tonggebruik want ik snap dat hele gelebber van elkaars mond-binnenkant niet.

9 likes

Ik kan nooit kiezen hoeveel gaatjes ik nou mooi vind ik m’n oren, 2 of 3. Heb dat derde gaatje al meerdere keren laten zetten, maar twijfel nu toch weer om het eruit te halen :laughing:

• 2 gaatjes
  • 3 gaatjes

0 stemmers

3 likes

Aan één kant 2, de andere kant 3 misschien nog een optie?

4 likes

Nee, dan heb ik toch het liefst hetzelfde in beide oren

3 likes

Laat foto zien

1 like
oorlel

5 likes

Ik zeg 3!

18 likes

3, ik vind vaak met decoratie en andere dingen oneven aantallen vaak mooier. Dus 1 vaas of 3 vaasjes. Kan je denk ik prima ook op lichaamsdecoratie aanhouden haha

14 likes

:o_o:

2 likes