Stel je persoonlijke vraag #55

Ja weet ik maar een pinguïn valt toch overduidelijk niet in deze categorie :sweat_smile:

1 like

Wat is het kutste cadeau

En welke is het grootste Jeroenencadeau

1 like

Dat worstending lijkt me juist wel handig haha, de rest is allemaal van hetzelfde niveau

3 likes

But why

1 like

heb jij een echt talent

• ja meerdere
  • ja 1
  • nee maar in sommige dingen ben ik wel goed
  • nee ik ben nergens bovengemiddeld goed in

0 stemmers

nee totaal niet wilde gwn leuk feitje delen :triumph:

2 likes

Ja dus eieren leggen is niet alleen voor vogels.

Weet niet, minder gedoe dan met een mes denk ik en het staat ook wel leuk 🫣

Dat staat ook nergens

3 likes

Vind jij het kut dat je nooit ergens echt goed in bent?

• Nee want dat ben ik dus wel
  • Nee hoor laat mij maar
  • Ja ik vind het wel jammer dat ik nooit mensen kan verbazen met iets indrukwekkends

0 stemmers

Ik wil ook een keer de symbolische bruid zijn!!!

1 like

Weet jij wat een bobine is?

• Ja
  • Ik heb een vaag idee
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

een motoronderdeel om de bougies te laten ontsteken

4 likes

Ik ben in staat om mijn tv het raam uit te gooien met haar: mijn zoontje is ziek. Hij speelt met het leven van een kind. Omdat zij fucking skeer een auto van €1500 koopt. Wat verwacht je dan.

4 likes

Die FB-advertentie om die auto weer te verkopen, wtf.

1 like

Weet dat een onderdeel van de motor is en hoe een auto reageert als ze vervangen moeten worden, omdat ik ze nog niet zo lang geleden heb moeten laten vervangen.

1 like

Ik zei dit tegen mijn vriend nadat hij twijfelde om een helm op te doen met het fietsem toen hij 2x aangevallen was door een kraai. Ik zei die kraaien vergeten je niet. Dus ik zou het wel doen. Er hing zelfs een waarschuwingsbord voor agressieve kraaien vanwege het broedseizoen, maar hij hoeft daar waarschijnlijk vanwege een andere baan gelukkig nooit meer langs. Zijn hele gezicht en hoofd zat helemaal onder de krassen

2 likes

Ik had er nog nooit van gehoord .

2 likes

Ik tot dan toe ook niet hoor, puur toeval dat ik het nu wel weet

1 like

Ben jij ergens (bovengemiddeld) goed in wat je heel stom vindt om te doen?

• Ja, namelijk…
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik hoop dus dat ik een keer door de bliksem geraakt word of een gek (onschuldig) ongeluk krijg en dan de volgende dag wakker word met een waanzinnig talent. En dan het liefst iets muzikaals of iets met dans want het voelt alsof ik dat in me moet hebben maar dat er ergens iets mis is gegaan.

9 likes

Overthinking queen :crown:

4 likes