Stel je persoonlijke vraag #55

Ik kan heel lang geduldig blijven en ik wordt ook haast niet boos en als ik boos wordt biedt ik altijd excuses aan etc
Maar hierdoor wordt het snel uitgelokt en gaan mensen over mijn grenzen

1 like

Was jij je handen voor je iets in het huishouden gaat doen?

• Ja
  • Nee
  • Dat weet ik niet

0 stemmers

En was jij je handen na het doen van het huishouden?

• Ja
  • Nee
  • Echt geen idee

0 stemmers

Ik bedoel schoonmaken/de was doen enz

3 likes

Ik dacht het vriendinnetje van Samson

5 likes

Ligt eraan wat je verstaat onder het huishouden doen eigenlijk
Als ik ga koken ja, als ik heb schoongemaakt ja, voor ik de was ophang nee etc. etc. etc.

34 likes

Ja zit wat in, ik had nog niet aan koken gedacht want alles met eten vind ik logisch

3 likes

We hadden een Saab die storingen kreeg en het was steeds een bobine. Scheelt wel als je de wegenwacht daar snel op kan wijzen: het zal wel een bobine zijn.

2 likes

Hahahaha ja, ik ben dus best goed in spoken word, maar vind dat een vreselijke kunstvorm

3 likes

Ik ben heel goed in (marketing)automatiseringen maken maar ik vind dat zó saai om te doen. Niet het hoeven nadenken maar het zuigt al mijn energie op. Maar ik kan moeilijk collega’s het laten doen want die snappen het helemaal niet.

3 likes

Ik kan heel goed dingen maken vanuit een handleiding. Lego, ikea kasten, modelvliegtuigen. Vind er alleen dus echt niets aan.

3 likes

Je komt er op een derde - hele leuke- date achter dat hij/ zij een tattoo heeft van Takkie (van de Hema/Fiep)

• Love it, ik wilde er zelf 1 van Siepie
  • Mwah, maakt me niet zoveel uit
  • Dit verhaaltje is over, wat kinderachtig

0 stemmers

2 likes

Eindelijk een man die smaak heeft

5 likes

Echt fucking lelijk maar zolang het niet op z’n voorhoofd zit vind ik het geen dealbreaker.

7 likes

Ligt ook wel een beetje aan het verhaal erachter😂 als dat gewoon een leuk en grappig verhaal is dan echt geen probleem

2 likes

Geen voorhoofd, maar dit vind ik dan wel weer een beetje too much :upside_down_face:

12 likes

Ok dat is lelijk

Passen al jouw spullen in 100 verhuisdozen?

• Ja denk het wel ongeveer
  • Nee joh zoveel heb ik er lang niet nodig
  • Met 100 red ik het niet hoor

0 stemmers

Als jij een croque monsieur croissant bestelt ben je dan verbaasd dat hier ham in zit?

• Huh ja hoezo zit daar ham in?? Hoe had ik dat nou moeten weten??
  • Ja croque monsieur is vaak met ham dus best logisch

0 stemmers

2 likes

Veggilaine?

10 likes

Alleen mijn spullen heb ik aan tien dozen genoeg maar als dat van mijn hele gezin mee moet… Nou ik geloof niet dat ik het wil weten, het zijn allemaal nogal hamsteraars

3 likes

Ja was echt verbaasd dat zij een beetje gepikeerd was dat er vlees in haar croque monsieur croissant zat. Ze zei ook zoiets van ja dan geven ze het een gekke naam en hoe moet ik als LEVENSLANGE VEGETARIER dan weten dat er ineens vlees in zit. Zij is echt zo’n foodie dus was nogal verbaasd dat ze niet leek te weten wat een croque Monsieur is en dat daar meestal ham in zit.

10 likes

Ik ben niet verbaasd maar moet dus ook niet ja antwoorden :joy:

3 likes