Ik kan me niet zo inbeelden dat snurken mijn nachtrust verstoort eigenlijk, ik slaap prima met geluiden om me heen. Vind het ook altijd juist heel gezellig inslapen wanneer mijn vriend te veel gegeten heeft en begint te snurken voor ik in slaap ben gevallen
Ik noem mezelf wel eens een lekkende kraan als ik maar blijf janken om iets. Of wordt dat hier niet mee bedoeld? Haha.
Hahah wat schattig, nog nooit eerder gehoord. Ik word heel agressief, zelfs als iemand een beetje te hard ademhaalt kan me al woest maken.
Neem jij als je op vakantie gaat naar het buitenland eten mee uit Nederland omdat je het daar niet kan krijgen?
- Ja voor mezelf
- Ja voor mijn partner
- Ja voor mijn kinderen
- Ja voor familie/vrienden daar die ik ga bezoeken
- Nee
0 stemmers
Altijd voor de zekerheid emergency Weetabix/ vezelachtige dingen, puur voor m’n pds noodgevallen hahaha. En ik heb standaard tussendoortjes bij me.
En vaak chocola/ koekjes/ hagelslag etc voor familie en vrienden. Of pepernoten en dat soort dingen.
Ik vind mensen thuis ontvangen gewoon veel gedoe.
Want je moet je huis dan toch wat extra opruimen, ik heb een vriend die ik niet altijd erbij hoef, koken vind ik kut, alles bij elkaar vind ik het alsnog duur en ik kan niet zo lekker ontspannen als dat ik in een restaurant zit
Haha nee echt zoiets als je bent een topper dus ook een ander soort kraan gok ik
Echt bijzondere praat
@Opheliac Ongetwijfeld!
Ja inderdaad en het koken zelf neemt tijd weg van het gesprek. Ik kan niet echt gezellig koken en converseren met een wijntje erbij.
Zou graag zo’n gezellige flexibele meid willen zijn hoor maar wij zitten thuis best in een ritme met ons en de kinderen dat werkt eigenlijk heel fijn.
Het is dan makkelijker als 1 persoon er niet is dan als er iemand bij is en het allemaal net even anders gaat. Kinderen zijn ook vaak niet op hun best rond etenstijd.
Sachets oploskoffie en decaf (voor het geval er niks is in de appartementjes en ik niet steeds een hele nieuwe pot moet kopen) en zakjes sterrenmunt thee
Deze tata neemt eigen groene thee mee. Afgelopen keren in spanje vond ik daar de thee nooit te drinken.
Appelstroop, voor mijn kinderen.
En kaas natuurlijk, voor mijn schoonfamilie.
Nee klopt, niks lekkerders dan rond 18:30 het zinkende schip te verlaten en mijn vriend dan daar achter te laten
Ik heb bij een grote bank gewerkt en ben later overgestapt naar een duurzaam bedrijf en het is echt beter hoor maar elke maand denk ik weer is dit het
Ik vind het niet per se gezellig, maar ik herken mee er om niet echt in. Mijn vriend kan ook echt behoorlijk snurken, maar ik val er gewoon mee in slaap gelukkig. Ik hoor het ook niet actief.
Ik zei buiten de deur eten maar ik bedoelde eigenlijk “niet koken”. Ik ga ook niet meerdere keren per week uit eten dat kan ik ook niet betalen hoor
Mijn moeder had slaapapneu en heb daar ook gewoon jaren normaal doorheen geslapen zonder oordopjes. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand anders erger normaal kan snurken (ik bedoel dus snurken zonder onderliggende aandoening)
Dat vraag ik mij ook vaak af ja. Vaak moet mamma het doen van het kind of kunnen ze het toch niet helemaal loslaten. Als je eens ’s avonds ergens anders afspreekt zitten ze nog onrustig te controlerend via WA hoe het gaat en of het kind al slaapt. Wel eens 2 uur naar een camping gereden waar een vriendin met haar gezin zat, om haar vervolgens de hele avond niet te zien. Het kind sliep om 23:30 nog niet en mamma moest er de hele avond naast zitten met de iPad. De laatste keer dat ik daar ging eten moest het kind perse TIJDENS het eten gesminkt worden. Echt kleine jaloerse tirannen zijn het.
Dan heb jij waarschijnlijk het mega geluk gehad dat je een diepe/vaste slaper bent. Hoe kan je het je niet voorstellen dat iemand daar onvoorstelbaar veel last van ervaart?!
Mn neef en vriendinnetje zijn eerder uit huis gegaan omdat ze niet meer tegen het gesnurk van die oom konden. Dus ja het is wel degelijk een groot probleem
Welke brownie zou jij kiezen?
- Blondie
- Pure chocolade pistache
- Pecan caramel
- Gewone brownie
- Witte chocolade lavendel
- Sinaasappelbloesem kokos
0 stemmers
Ik ben echt helemaal klaar met alle chocolade-combo’s. Als ik chocola neem dan wil gewoon heel veel chocola proeven, verder niks.