Stel je persoonlijke vraag #55

Ik vind brownies niet boeiend dus geef me dan maar een of andere rare smaak die ik niet ken.

2 likes

Ik ben een hele lichte slaper die overal door wakker wordt maar snurken is voor mij echt white noise. Mijn moeder snurkte ook de hele straat bij elkaar. En nu slaap ik dus beter met mensen die snurken :joy:

3 likes

De blondie van de koekela in Rotterdam :face_exhaling:

9 likes

Uit deze lijst een gewone maar mijn eerste keuze is een brookie (half brownie, half choc chip cookie)

2 likes

Was jij degene die later kwam?

1 like

Kan je in het ov niet al een deel streamen? Dat je min of meer op hetzelfde moment binnenkomt?

Al zou ik daar na “:slightly_smiling_face:” zelf weinig zin in hebben tbh.

5 likes

Welke trein in Nederland rijdt maar 1 keer per uur? !

Ik keek iets over bolle jos en sorry die naam i cant hahaha. Ik kan hem daardoor niet serieus nemen als een zware crimineel. Meer als een grote idiote clown (wat hij in feite ook is).

Bolle Jos

• Ja ik vind dat juist wel een “maffia naam”
  • Hahaha
  • Wie is dat?

0 stemmers

Ik moest ook aan mn vriend uitleggen waarom ik zn naam zo grappig vond. Ik zei, its like “fat Josh” maar hmm Bolle Jos klinkt echt 100 keer grappiger.

Wie zijn deze mensen :grimacing::grimacing:

4 likes

Waarom zijn ze zo inflexibel, kan de tv niet op pauze? Zou hier zelf best pissig om worden hoor hallo is dat programma belangrijker dan mij? :smiling_face_with_tear:

10 likes

ik haat starre punctuele mensen en de Nederlandse cultuur hier in, dit zou me woest maken

edit oja lees dat het jou ook woest maakt, good for you om uit de groepsapp te stappen wat een anale en onsympathieke opmerkingen

13 likes

Echt helemaal kut, een half uur heb je ook zo vol gekletst dus wat maakt die begintijd nou uit

3 likes

Haha sorry maar wat een kutwijven. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

47 likes

misschien vinden ze elkaar stiekem (ook) heel kut en willen ze geen half uur met elkaar wachten tot je er bent

11 likes

Is het een valse nicht? Dit kan bijna niet anders. :joy:

1 like

Bi-zar. :skull:

2 likes

Temu versie van Holle Bolle Gijs
IMG_1323

Maar bij Jos kan je waarschijnlijk geen papiertjes in zijn bakkes gooien

7 likes

Huh?

4 likes

Haha ja ik wist dat ik hier op aangesproken ging worden, terecht, maar serieus: als ik naar m’n mannelijke vrienden kijk kunnen alleen de gays zo lelijk doen over zoiets doms, lekker sterotiep ja, ken er niks aan doen.

2 likes

Allemachtig wat een strikt gedoe, kinderachtige mensen

2 likes

Denk ook niet dat dat zijn bijnaam in t criminele circuit is maar iets wat de media hebben verzonnen

1 like