Stel je persoonlijke vraag #55

Denk ook niet dat dat zijn bijnaam in t criminele circuit is maar iets wat de media hebben verzonnen

1 like

Hmm nee dat denk ik niet, maar in Sierra Leone heet hij iig geen Bolle Jos :joy:. Het is bijna een naam voor een pannenkoekenrestaurant: De bolle Jos

2 likes

Maar wat is hun reactie op het feit dat je uit de groepsapp bent gestapt? Ik ben invested, wat een fuckers

1 like

Die komt later pas want ze zijn nu een serie aan het kijken.

Wat een tyfuslijers haha.

16 likes

Jeeeemig

2 likes

Dit is zo venijnig :sob: je kan toch nooit meer vrienden zijn dan

8 likes

maar gaat het hier om een stel of 2 losse vrienden?
Hoe lang ken je ze en waarom zijn ze ineens zo?

:joy: waarom is dat allemaal relevant om te weten?

1 like

Lame

7 likes

Omdat ik invested ben. Ik wil het begrijpen want ik vind het raarrrrr.

4 likes

Ik kan slecht tegen mensen die te laat komen, maar dit slaat toch nergens op? Het is geen sollicitatiegesprek.

4 likes

Love deze indirecte sneer hahaha

2 likes

Niet dat ik vind dat men te pas en te onpas mag schermen met diagnoses, maar voor ADHD’ers is het ook oprecht moeilijker om tijd in te schatten. Ik reken voor mijn ADHD-vrienden ook altijd minstens half uurtje extra en neem mijn ereader mee :woman_shrugging:

Dus ja

• kutvrienden

0 stemmers

1 like

Heb jij een BNer/BVer die je leuker vindt dan je van te voren had gedacht?

• Nee
  • Ja namelijk
  • Misschien

0 stemmers

Ik vind Cherry-Ann van RHOAMS dus echt een leuke vrouw, dacht niet dat ik iemand uit zo’n serie oprecht leuk zou vinden maar zij is echt wholesome op Instagram.

1 like

MĂĄxima, na het filmpje met Trump

25 likes

Nou zeg!!! Ik loop altijd heen en weer en oh god ik ben dit vergeten en dit. Oh ik heb alles! Oneh wacht nog heel ff. Hoelaat is het?! WHAA we komen te laat! Echt vreselijk, gelukkig heb ik mensen om me heen die me niet direct verrot schelden.

Mijn vriend heeft bijvoorbeeld oprecht echt veel geduld, is een heel kalm persoon.

Vind jij jezelf een rustig/kalm persoon?

• Hella no
  • Ja dat ben ik
  • Mwah het gaat
  • Ja best oke

0 stemmers

Wim Kieft sinds het perfecte plaatje.

15 likes

Linda de Mol heb ik laatst gezien en ze was ZO bizar aardig, vind haar echt een topwijf nu.

1 like

Als ik ergens om een bepaalde tijd moet zijn zet ik met Siri een wekker voor de periode dat ik nog kan chillen. Ik raak heel gestresst van de tijd in de gaten houden. Werkt zo goed voor mij, amper nog stress als t om tijd weggaan oid gaat.

6 likes

Waar ik vooral een HEKEL aan heb ik dat ik als ik de deur uit wil gaan (net iets te laat) ik me bedenk dat ik m’n telefoon niet heb, en oh nog die tas die mee moest en ohja m’n koffie voor in de auto. Vervolgens loop ik met 73527 losse items naar de auto. Hetzelfde verhaal terug van de auto naar huis, altijd 70 dingen in m’n handen :smiling_face_with_tear:

3 likes