Stel je persoonlijke vraag #55

Maybe they wanted to Netflix & Chill

1 like

Haha ik had een keer iemand die 20 minuten te laat was op d’r sollicitatie en deed alsof we beste vrienden waren en ik dacht echt wat doe jij?? Zij werd m’n beste collega ooit en we zijn nog steeds vrienden :sweat_smile:

15 likes

Vind jij hooikoorts een legitieme reden om je tuin volledig te betegelen?

• Ja
  • Nee, je kan ook een hooikoortsvriendelijke tuin maken
  • Nee, ga dan in een appartement/bovenwoning wonen
  • Nee, om een andere reden

0 stemmers

Lijkt me vooral volkomen zinloos want pollen denk echt niet aiii wacht even hier liggen tegels dus dit stukje luchtruim mogen we helaas niet gebruiken

102 likes

Neem dan geen tuin. De nieuwe buren van mij halen hun hele tuin overhoop. En wat komt erin…kunstgras en grote antracietkleurige tegels.

Wordt leuk als het dertig graden is of keihard regent.

2 likes

Dit vooral

2 likes

Ben jij bang aangelegd?

• Ja
  • Nee
  • Meer dan vroeger
  • Minder dan vroeger

0 stemmers

Ik zeg niet dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand er last van heeft. Ik zeg dat IK niet kan voorstellen dat IK iemand ontmoet die erger snurkt dan dat. Het ging over mezelf. Helemaal niet over andere mensen en hoeveel last zij er van kunnen hebben.

Edit: de iemand anders ging over dat iemand erger zou snurken dan mijn moeder. Niet over degene die last heeft van het gesnurk.

4 likes

Vroeger was ik echt een onbevreesd kind. Ik had al wel 10 keer dood kunnen gaan door de dingen die ik deed. Nu ben ik zoveel angstiger voor alles. Wel jammer eigenlijk.

Heb je iets wat je heel graag wilt doen maar het niet doet omdat je het niet durft?

• Ja zoveel
  • Nee
  • Hmm geen idee eigenlijk

0 stemmers

Niet ā€œzoveelā€ maar wel 1 of 2 grote dingen die ik spannend vind

Ja excuses, weer een poll fout :joy: en welke dingen zijn dat dan die je wilt doen maar toch te spannend vindt?

Ik had wel een van die mooie wandelingen op Madeira willen maken naar een top, de pico ruivo, maar hoogtevrees. De wandeling die we deden was al spannend genoeg met alle richeltjes.
En zou ook wel willen duiken, maar op de een of andere manier lijkt me dat ook eng

3 likes

Het maken an sich hoeft niet eng te zijn :sweat_smile:

8 likes

Ik ben wel goed in vooraf Ɣlles willen uitzoeken/willen weten hoe iets zal gaan en daardoor allerlei (mogelijke) obstakels zien en het daarom (nog) niet doen/gedaan hebben, maar ik probeer dat steeds minder leidend te laten zijn en soms gewoon een sprong in het diepe te wagen.

4 likes

• Nou logisch zij hebben de tafel buiten gezet dan moeten zij hem ook kunnen gebruiken wanneer ze willen!
  • Lol nou nee deze tafel staat in de openbare ruimte dat kun je niet claimen

0 stemmers

Ik heb echt erge hooikoorts, maar ik woon sinds 5 jaar in een wijk in het bos, en het gaat dit jaar ineens veel beter!!?! Eerste keer in 15 jaar dat ik geen corticosteroĆÆden-spuit heb gehad en ik me goed kan redden met tabletten en neusspray. Kan natuurlijk dat ik er op mijn bijna 40e ā€œoverheen gegroeid benā€, maar denk dat juist constante blootstelling ook tot een soort natuurlijke desensibilisatie heeft geleid. :pray:

9 likes

En je kunt geluk hebben dat de bloeiers waar je de meeste last hebt juist in dat bos niet in de buurt hebt

Ja klopt, maar bij m’n ouders, waar het altijd een grote hooikoorts-hel was, lijkt het ook goed/beter te gaan. Hoe dan ook ben ik heeeeeel blij, echt grote ellende.

1 like

De vraag is denk ik vooral of ze recht hebben op die plek als iemand anders er zit, dus of ze mensen ā€œmogenā€ wegsturen.

Edit: Oh was een reactie op @Shaaar maar dat bericht is plots weg

Las verkeerd:) lang verhaal kort, claimen nee, de rest van de regels snap ik wel. Vind de toon wel heel irritant.

11 likes