O dat is wel echt treurig zeg. Weleens iets van gezegd?
Ja regelmatig door meer mensen dan alleen mij trouwens. Er is nu een nieuwe leidinggevende, misschien word het beter, maar denk het niet. Gaat ook meer om het principe trouwens dan het ijsje of gebakje zelf.
Ik vind het zo raar, waarom maken ze een scheiding? Ik hoop dat je leidinggevende er iets van zegt en ze dan iets veranderen.
Huh? Ik ken echt niemand onder de 50 die zich zo kleedt ![]()
Ligt er wel aan of ik diegene goed ken en er regelmatig mee omga. Als het bijvoorbeeld een (goede) vriend is zou ik het wel willen weten, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik hem niet per ongeluk hoop geef en gepaste afstand kan houden. Als ik hem nauwelijks ken zou ik het liever niet willen weten nee
Jij kent niemand die gewoon een spijkerbroek met shirt en sneakers draagt? Nu wel want ik draag dat elke dag
🫨
Als iemand de gevoelens met mij deelt omdat die afstand wil nemen/zich anders gedraagt/het contact ongemakkelijk is: oké (bijvoorbeeld een collega die ik iedere dag zie - zo’n situatie is gewoon onwijs vervelend en ik kan me voorstellen dat duidelijkheid wel helpt om ermee om te gaan), maar in elke andere situatie (je hebt het over een vriend van de partner van je sibling die je wel eens op feestjes ziet???) snap ik niet zo goed wat de ander zoekt, behalve drama
![]()
Op het moment dat je me dat bericht stuurde, wist ik het zelf nog niet. Voor zover ik me kan herinneren, heeft de dokter er ook niets over gezegd, maar het kan ook goed zijn dat ik zo schrok, dat het gewoon niet is binnengekomen.
Vandaag kreeg ik de gynaecoloog aan de lijn voor een afspraak, en zij liet toen het woord Pap 3a vallen en dat dat betekend dat het een milde afwijking is, wat me eigenlijk meteen al een stuk geruster maakte. Vandaag kon ik sowieso alles weer wat beter relativeren. De zorg heeft me tot nu toe nooit in de steek gelaten, dus zoals jij ook zegt, het komt allemaal wel goed.
En ik waardeer het dat je m’n vraag wilde beantwoorden. Draagt zeker bij aan nog meer geruststelling. ![]()
Mooi is een groot woord, maar ik vind het gewoon neutrale outfits? Netjes en professioneel, maar ook erg persoonlijkheidsloos haha.
Een spijkerbroek en sneakers ja duh, maar het plaatje is skinny jeans met een blazer, dat niet ![]()
Er is toch ook een vrouw met enkel een shirt, jeans en sneakers? Daar heeft @Luzarl het over denk ik
Jouw vriezer:
- Is altijd te vol
- Is meestal te vol
- Is soms vol, soms niet
- Heeft meestal genoeg ruimte
- Heeft altijd genoeg ruimte
- Is leeg, ik doe niks met een vriezer
- Ik heb geen vriezer
0 stemmers
Niet mee eens, ik vind dat mannen met veel te veel shit wegkomen. Een man die tegen een vrouwelijke collega zou zeggen dat ie verliefd is op haar is mega ongepast en onprofessioneel. Als hij die grens niet snapt, dan snapt hij er nog veel meer niet. Meteen de kop in drukken dat gedrag. Maar goed, dat is in dit geval gelukkig niet aan de hand.
Ik heb net een nieuwe megagrote vriezer die nu alleen nog volzit met een fles limoncello en waterijsjes. Ben benieuwd hoe snel die ramvol zit.
Ik heb zo’n Amerikaanse koelkast en die zit altijd te vol. Het is echt waar dat je de ruimte die je hebt toch wel vult.
Maar ik heb in ieder geval wel altijd verschillende soorten ijsjes in huis ![]()
Wij hebben alleen een minivakje bovenop de koelkast ![]()
Micro-retirement?
- Wtf man werk gewoon
- Cringe naam maar prima om een sabbatical te nemen
- Love it
0 stemmers
Ben jij Lopke?
- Ja helaas wel
- Ja en trots erop
- Nee en fock Lopke, wat een leeg dom persoon zonder ruggengraat of eigen ideeën
- Nee maar ik heb geen oordeel over Lopke
0 stemmers
ik vind 5 keer per jaar (10 vluchten!!) vliegen echt ziekelijk