Stel je persoonlijke vraag #55

Ja het moest allemaal heel sober eruit zien voor mijn gevoel. In elke meeting room en naast de bar lag ook een bijbel tot een paar jaar geleden dus heel ouderwets. Gelukkig is dat nu niet meer zo

4 likes

kledingvoorschrift als in we dragen kleding van het werk (in elk geval tshirt). Broek en schoenen mag je gelukkig wel zelf bepalen

1 like

Lange broek en dichte schoenen ivm veiligheid maar verder maakt het niet uit. Ik draag heel vaak legging + uggs naar mijn werk, echt chill.

3 likes

geen scheuren in kleding staat er letterlijk in hahaaa

Dit was bij ons ook ja, geen blote benen/enkels en geen open schoenen voor de veiligheid. Oh en lang haar vast valt misschien ook nog wel onder dresscode haha

2 likes

tijd om de dresscode van AFAS weer even te laten zien

dit mag wel:

dit niet:

volop cringe :grimacing: omg ik haat dit bedrijf zo erg

36 likes

i cantttt mogen mannen naar werk geen ‘dikke trui’ aan?
dat is toch in principe keurig??
moet je dan de hele winter in je ‘effen pullover’ gaan zitten?

8 likes

Damn wat een lelijke outfits ook

28 likes

Wat de mannen niet mogen dragen is hoe 80% van de mannen bij mij op kantoor er uit ziet. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik probeer mij altijd degelijk te kleden als in geen korte broeken of rokken boven knielengte etc. Maar elke keer komen managers aan met shorts, tshirts waarbij je hun buik ziet etc. Dus laatst heb ik voor het eerst ook gewoon een cropped topje aan gedaan (wel naar een uitje.) Maar denk dat ik zelf alsnog niet snel in shorts zou aankomen op werk.

3 likes

“Afgetrapte schoentjes” :nauseated_face:

7 likes

Hahaha die ballonnen in de decolleté??

9 likes

Wat een ellende, echt elke outfit daar is gewoon oerlelijk. Een foto en dan 3e van rechts. Zoiets droeg ik precies op mn oma’s begrafenis in 2018. Ik sterf nog liever zelf.

Van al deze outfits, vind jij er 1 of misschien wel meer daarvan mooi?

• Nee
  • Ja 1
  • Ja meer dan 1

0 stemmers

1 like

De pantalon met trui is nog wel leuk, zou ik ook kunnen dragen. Het probleem met die foto’s is (naast dat het stom is om zo erg een dresscode opgelegd te krijgen, buiten een echt uniform) is dat die outfits heel erg outdated zijn. Echt mode van tien jaar terug.

11 likes

Dit bedrijf is ook echt een sekte. Zoveel rare dingen en verplichtingen

5 likes

@Artemisa @Nori @Zompig @Telefoonnummer @Mette12

Welke vinden jullie mooi?

3 likes

Mooi is een groot woord, maar het zwarte jurkje, ‘nette top’ met rok en dames pullover zou ik nog wel kunnen dragen. De schoenen zijn wel echt nmsvpe

7 likes

Trick question dit is in mijn ogen allemaal dezelfde outfit

13 likes

Op zich wel opvallend dat die vrouw ‘schoentjes’ draagt en dat die man ‘schoenen’ draagt

8 likes

Iedereen mag alleen maar oncomfortabele schoenen aan die niet goed zijn voor je voeten :frowning:

3 likes