Ja het moest allemaal heel sober eruit zien voor mijn gevoel. In elke meeting room en naast de bar lag ook een bijbel tot een paar jaar geleden dus heel ouderwets. Gelukkig is dat nu niet meer zo
kledingvoorschrift als in we dragen kleding van het werk (in elk geval tshirt). Broek en schoenen mag je gelukkig wel zelf bepalen
Lange broek en dichte schoenen ivm veiligheid maar verder maakt het niet uit. Ik draag heel vaak legging + uggs naar mijn werk, echt chill.
geen scheuren in kleding staat er letterlijk in hahaaa
Dit was bij ons ook ja, geen blote benen/enkels en geen open schoenen voor de veiligheid. Oh en lang haar vast valt misschien ook nog wel onder dresscode haha
tijd om de dresscode van AFAS weer even te laten zien
dit mag wel:
dit niet:
volop cringe omg ik haat dit bedrijf zo erg
i cantttt mogen mannen naar werk geen âdikke truiâ aan?
dat is toch in principe keurig??
moet je dan de hele winter in je âeffen pulloverâ gaan zitten?
Damn wat een lelijke outfits ook
Wat de mannen niet mogen dragen is hoe 80% van de mannen bij mij op kantoor er uit ziet.
Ik probeer mij altijd degelijk te kleden als in geen korte broeken of rokken boven knielengte etc. Maar elke keer komen managers aan met shorts, tshirts waarbij je hun buik ziet etc. Dus laatst heb ik voor het eerst ook gewoon een cropped topje aan gedaan (wel naar een uitje.) Maar denk dat ik zelf alsnog niet snel in shorts zou aankomen op werk.
âAfgetrapte schoentjesâ
Hahaha die ballonnen in de decolleté??
Wat een ellende, echt elke outfit daar is gewoon oerlelijk. Een foto en dan 3e van rechts. Zoiets droeg ik precies op mn omaâs begrafenis in 2018. Ik sterf nog liever zelf.
Van al deze outfits, vind jij er 1 of misschien wel meer daarvan mooi?
- Nee
- Ja 1
- Ja meer dan 1
0 stemmers
De pantalon met trui is nog wel leuk, zou ik ook kunnen dragen. Het probleem met die fotoâs is (naast dat het stom is om zo erg een dresscode opgelegd te krijgen, buiten een echt uniform) is dat die outfits heel erg outdated zijn. Echt mode van tien jaar terug.
Dit bedrijf is ook echt een sekte. Zoveel rare dingen en verplichtingen
Mooi is een groot woord, maar het zwarte jurkje, ânette topâ met rok en dames pullover zou ik nog wel kunnen dragen. De schoenen zijn wel echt nmsvpe
Trick question dit is in mijn ogen allemaal dezelfde outfit
Op zich wel opvallend dat die vrouw âschoentjesâ draagt en dat die man âschoenenâ draagt
Iedereen mag alleen maar oncomfortabele schoenen aan die niet goed zijn voor je voeten