Stel je persoonlijke vraag #55

Hij zoekt een uitlaatklep voor zn gevoelens. Is nieuwsgierig of jij het ook voelt. Is toch niet zo gek? Verliefdheid laat je soms impulsieve sprongen maken.

Ik snap wel dat jij er niks mee kan. Maar nu kun je het naast je neerleggen toch. Waarschijnlijk wordt zijn gevoel ook wel minder nu hij het eruit heeft gegooid en hij weet dat het niet wederzijds is. Het hoeft niet awkward te zijn als je m weer ziet als je het niet awkward maakt.

5 likes

Dit soort dingen uitspreken is echt de opmaat naar ellende

19 likes

Ik werk in de zorg en ze komen dan een paar keer per jaar langs met raketjes of oliebollen en dat is dan altijd zon gezellig moment als we net in groepstherapie zitten :grin:

7 likes

Bij ons krijgen de bewoners en kantoor wel, maar wij op de vloer niet. :face_holding_back_tears:

Ik werk in een soort bunker van golfplaten, in de winter is het 14 graden, en vandaag tegen de 40

1 like

De 2e van de dit wel voor vrouwen. Vind dat nog wel redelijk ‘normaal’

2 likes

Ik snap het wel. Opzoek naar bevestiging.
Maar je kunt er inderdaad niks mee.

1 like

Ik zou het niet willen horen, want “wat niet weet wat niet deert” en als ik het niet weet hoef ik er dus ook niets mee. Aan de andere kant snap ik wel dat de verliefde persoon het wil vertellen, want ik heb zelf ook vaak genoeg gehad dat eem ~verliefheid ongeveer over was zodra ik het had geuit. Zeker als het niet wederzijds is. Ik zou me kunnen voorstellen dat het in je hoofd alleen maar groter wordt als je het niet uitspreekt omdat er dan nog een mogelijk scenario zou kunnen zijn dat het toch wederzijds is etc etc etc.

4 likes

Het maakt alles daarna ook zo ongemakkelijk lijkt me. Want jij gaat het (waarschijnlijk) aan je partner vertellen, je partner vindt het vervolgens ongemakkelijk etc.

3 likes

O dat is wel echt treurig zeg. Weleens iets van gezegd?

1 like

Ja regelmatig door meer mensen dan alleen mij trouwens. Er is nu een nieuwe leidinggevende, misschien word het beter, maar denk het niet. Gaat ook meer om het principe trouwens dan het ijsje of gebakje zelf.

3 likes

Ik vind het zo raar, waarom maken ze een scheiding? Ik hoop dat je leidinggevende er iets van zegt en ze dan iets veranderen.

2 likes

Huh? Ik ken echt niemand onder de 50 die zich zo kleedt :grimacing:

2 likes

Ligt er wel aan of ik diegene goed ken en er regelmatig mee omga. Als het bijvoorbeeld een (goede) vriend is zou ik het wel willen weten, zodat ik ervoor kan zorgen dat ik hem niet per ongeluk hoop geef en gepaste afstand kan houden. Als ik hem nauwelijks ken zou ik het liever niet willen weten nee

4 likes

Jij kent niemand die gewoon een spijkerbroek met shirt en sneakers draagt? Nu wel want ik draag dat elke dag

11 likes

🫨

4 likes

Als iemand de gevoelens met mij deelt omdat die afstand wil nemen/zich anders gedraagt/het contact ongemakkelijk is: oké (bijvoorbeeld een collega die ik iedere dag zie - zo’n situatie is gewoon onwijs vervelend en ik kan me voorstellen dat duidelijkheid wel helpt om ermee om te gaan), maar in elke andere situatie (je hebt het over een vriend van de partner van je sibling die je wel eens op feestjes ziet???) snap ik niet zo goed wat de ander zoekt, behalve drama :face_with_monocle: :face_with_monocle: :face_with_monocle:

7 likes

Op het moment dat je me dat bericht stuurde, wist ik het zelf nog niet. Voor zover ik me kan herinneren, heeft de dokter er ook niets over gezegd, maar het kan ook goed zijn dat ik zo schrok, dat het gewoon niet is binnengekomen.

Vandaag kreeg ik de gynaecoloog aan de lijn voor een afspraak, en zij liet toen het woord Pap 3a vallen en dat dat betekend dat het een milde afwijking is, wat me eigenlijk meteen al een stuk geruster maakte. Vandaag kon ik sowieso alles weer wat beter relativeren. De zorg heeft me tot nu toe nooit in de steek gelaten, dus zoals jij ook zegt, het komt allemaal wel goed.

En ik waardeer het dat je m’n vraag wilde beantwoorden. Draagt zeker bij aan nog meer geruststelling. :heart:

6 likes

Mooi is een groot woord, maar ik vind het gewoon neutrale outfits? Netjes en professioneel, maar ook erg persoonlijkheidsloos haha.

2 likes

Een spijkerbroek en sneakers ja duh, maar het plaatje is skinny jeans met een blazer, dat niet :woman_shrugging:t3:

1 like