Er is toch ook een vrouw met enkel een shirt, jeans en sneakers? Daar heeft @Luzarl het over denk ik
Jouw vriezer:
- Is altijd te vol
- Is meestal te vol
- Is soms vol, soms niet
- Heeft meestal genoeg ruimte
- Heeft altijd genoeg ruimte
- Is leeg, ik doe niks met een vriezer
- Ik heb geen vriezer
0 stemmers
Niet mee eens, ik vind dat mannen met veel te veel shit wegkomen. Een man die tegen een vrouwelijke collega zou zeggen dat ie verliefd is op haar is mega ongepast en onprofessioneel. Als hij die grens niet snapt, dan snapt hij er nog veel meer niet. Meteen de kop in drukken dat gedrag. Maar goed, dat is in dit geval gelukkig niet aan de hand.
Ik heb net een nieuwe megagrote vriezer die nu alleen nog volzit met een fles limoncello en waterijsjes. Ben benieuwd hoe snel die ramvol zit.
Ik heb zoān Amerikaanse koelkast en die zit altijd te vol. Het is echt waar dat je de ruimte die je hebt toch wel vult.
Maar ik heb in ieder geval wel altijd verschillende soorten ijsjes in huis
Wij hebben alleen een minivakje bovenop de koelkast
Micro-retirement?
- Wtf man werk gewoon
- Cringe naam maar prima om een sabbatical te nemen
- Love it
0 stemmers
Ben jij Lopke?
- Ja helaas wel
- Ja en trots erop
- Nee en fock Lopke, wat een leeg dom persoon zonder ruggengraat of eigen ideeƫn
- Nee maar ik heb geen oordeel over Lopke
0 stemmers
ik vind 5 keer per jaar (10 vluchten!!) vliegen echt ziekelijk
Is sowieso ook 10 keer haha, of moeten we geloven dat ze naar 2 bestemmingen een retourtje boekt en dan nog 1 losse vlucht zonder retour?
Nou hier zo scheel ben ik ik las 1x per 5 jaar
Even mn stem aanpassen
Ik dacht dat dit de kant op zou gaan van ādaarom gaat Lopke toch nog vrijwel elk jaar op vliegvakantieā.
5X PER JAAR???
You do you maar doe dan niet alsof t klimaat je iets boeit.
ja ik zette dat precies net in mn post erbij! echt gestoord hoor
Weliswaar geen vijf, maar ik vieg alsnog wel 1 of 2 keer per jaar terwijl ik weet dat het slecht is. Ik praat het dan maar goed voor mezelf met het feit dat ik geen extra mensen aan de wereldbevolking toevoeg en dat (in landen zoals Nederland en Duitsland iig) iets van 28 intercontinentale vluchten per jaar scheelt (als ik het goed onthouden heb, kan ook meer of minder zijn, te lui om het op te zoeken), maar dat is natuurlijk ook bullshit.
Ik kan me zelfs niet inbeelden daar genoeg tijd en geld voor te hebben lol.
Nou ja daās relatief, ik geef mijn geld gewoon liever uit aan andere dingen.
We doen allemaal wel IETS wat slecht is voor het klimaat maar VIJF VLIEGVAKANTIES PER JAAR!? en dan nog doen alsof dat echt het maximale is wat je qua aanpassing kan doen is echt van de zotte.
Zag laatst een mooie, was iets van:
Somebody asked me: Why do you care so much about the environment?
I said: I live there.
And they looked at me like that had never occurred to them.
Nou niet eens, want ze heeft met zichzelf de afspraak gemaakt maar het is āzoooooooo goedkoop, zooooo makkelijkā dus je weet dat ze als ze na de 5 vakanties meer wil ook gewoon meer gaat.
Edit:
Lopke vliegt per jaar meer dan ik in mijn leven heb gedaan. Snap de behoefte van het reizen trouwens wel. Maar dat kan vaak ook gewoon met de auto, trein of boot.
Alsof er ook niet genoeg mooie plekken in Europa zijn die je met de auto/trein kan bezoeken. Dit is een skill issue, Lopke.
Nee en WTF is Lopke voor naam