Ik vond die deep V necks altijd heel chill en heb ze ook een tijdje online verkocht.
Oh jeetje ja, die had ik ook. Nooit aangehad omdat het inderdaad op geen enkele manier mooi stond bij me
Ik heb niet minder dan twee (2) ex-docenten die hiervoor gezeten hebben ![]()
Sowieso mijn basisschooldocent uit groep 5 die we tegenkwamen in het vliegtuig naar Thailand waar hij een paar weken in zān eentje naartoe ging. We hadden hiervoor al hele slechte vibes bij die man, dus nu is hij in mijn hoofd een smerige sekstoerist.
Heb jij ooit docenten gekend die (enigszins geloofwaardig) beschuldigd/verdacht/beroddeld werden over intimiteit met leerlingen of studenten? Maakt me niet uit of de studenten in kwestie meerderjarig of minderjarig waren.
- Ja, en dat shockeerde me
- Ja, en dat verbaasde me niks
- Nee, nooit meegemaakt
0 stemmers
Ik heb 4x in mijn leven een docent gekend waar dit mee gebeurde, 2x als collega toen ik zelf in het onderwijs werkte. Het waren altijd van die popi jopiās en meestal waren veel mensen in shock, behalve ik en een enkele vrouwelijke collegaās wiens antenne blijkbaar ook goed afgesteld staan, haha. Maar mannen, die hebben dit blijkbaar echt totaal niet door van elkaarā¦?
Ja een gymleraar van de middelbare school had een ārelatieā met een meisje van 14 ![]()
Hij heeft hiervoor ook vast gezeten.
Een docent die met een vriendin van zijn dochter ging (weet niet of zij leerling of minderjarig was maar alsnog) en een docent (vrouw) die er met een leerling vandoor ging
Een docent had een relatie met een meisje van 15!? en hij had een vrouw en was net terug van vaderschapsverlof
De ouders van het meisje wisten dit overigens en hadden er niets op tegen
Techniekdocent en gymdocent
Inderdaad van die populaire jolige types
Bij mij was het een van de twee keer mijn bovenbouwleraar op de basisschool dus ja een shock
Een docent met een leerling die tevens de dochter van een andere docent was.
Leraren techniek, wiskunde en gym. Eerste moest zijn gezin verhuizen. Tweede mocht gewoon blijven werken, maar dan mocht de deur niet dicht. De derde kwam altijd de meisjes kleedkamer binnen tijdens omkleden, maar nooit die van de jongens. Hij is daar blijven werken tot aan zijn pensioen.
Het meest kwalijke vind ik wel dat wanneer ik het thuis vertelde mijn moeder zei dat het vast niet zo bedoeld was en het allemaal wel mee zou vallen.
Het shockeerde me, maar achteraf gezien vielen er wel kwartjes bij die collega en waren er momenten waarbij ik aan de bel had moeten trekken. Hopelijk ben ik een volgende keer minder naĆÆef.
Een klasgenoot van me kreeg een relatie met een docent van ons. Er waren al roddels, maar het werd pas āofficieelā toen ze geslaagd was met haar examens. Maar ten tijde van de roddels was ze 15/16 jaar⦠en de docent midden 40 denk ik. Ze hebben nu ook 2 kinderen samen ![]()
Gadverdamme. Dat is gewoon groomen en pedofilie. Zijn er dan geen ouders die ingrijpen?
Ja want kabk.
Brigitte en Emmanuel Macron zijn ook zoān voorbeeld, hij was toen 15 ![]()
Geen docent maar wel een conciƫrge. Is ook voor de rechter gekomen maar hij is toen vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs
edit: en dat wilde ik ook net zeggen @simsalabim
Ja want UvA:
Bij hoogleraar B. moesten de vrouwen hakken dragen - NRC
Ik ben er ook van overtuigd dat de serie de f*ckulteit op hem gebaseerd is
Ik heb zelf gezoend met mijn gymleraar, toen ik 16 was. Volledig met mijn (voor zover ik dat had) volle verstand, maar kan natuurlijk echt niet ![]()
Oef! Mag ik vragen wanneer je daar anders over bent gaan denken?