Stel je persoonlijke vraag #55

Een klasgenoot van me kreeg een relatie met een docent van ons. Er waren al roddels, maar het werd pas ‘officieel’ toen ze geslaagd was met haar examens. Maar ten tijde van de roddels was ze 15/16 jaar… en de docent midden 40 denk ik. Ze hebben nu ook 2 kinderen samen :confounded:

3 likes

Gadverdamme. Dat is gewoon groomen en pedofilie. Zijn er dan geen ouders die ingrijpen?

Ja want kabk.

https://www.ad.nl/den-haag/docent-kabk-beschuldigd-van-maken-stiekeme-foto-s-van-vrouwen-onder-tafel~affb2b64/

1 like

Brigitte en Emmanuel Macron zijn ook zo’n voorbeeld, hij was toen 15 :confused:

6 likes

Geen docent maar wel een conciërge. Is ook voor de rechter gekomen maar hij is toen vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs

edit: en dat wilde ik ook net zeggen @simsalabim

1 like

Docent die tegen me zei: als je je zo blijft gedragen ben je niet het laatste kippetje dat aan het eind van een donkere steeg verkracht wordt.

En docent die met meisje van 15 had getongd na schooltijd. Zo meldde ze het zelf.

Ja want UvA:
Bij hoogleraar B. moesten de vrouwen hakken dragen - NRC

Ik ben er ook van overtuigd dat de serie de f*ckulteit op hem gebaseerd is

Ik heb zelf gezoend met mijn gymleraar, toen ik 16 was. Volledig met mijn (voor zover ik dat had) volle verstand, maar kan natuurlijk echt niet :slightly_frowning_face:

1 like

Oef! Mag ik vragen wanneer je daar anders over bent gaan denken?

Hahaah ik bedenk me nu dat ik ook gewoon iemand ken die 2 jaar lang een relatie had met onze docent. Tot zover m’n nee niemand.

1 like

Dat het ongepast was? Vrij snel al hoor, binnen een paar weken

3 likes

Geen idee… hoop van wel

1 like

Ik vraag me dat wel eens af (voornamelijk als ik svu kijk😂). Sommige jongeren worden zo boos omdat het ‘echte liefde’ is in hun ogen en dat lijkt me zo moeilijk voor alle partijen (behalve de man). Dus ik vroeg me af of jij dat ook vond, maar zo te lezen was jij al snel ‘weer op aarde’. En zag je dat hij fout zat.

Niet echt een relatie/intimiteiten maar een docent van mijn beste vriendin belde haar vroeger altijd op de huistelefoon om vervolgens urenlange gesprekken te hebben. Ze msn’den ook met elkaar. Haar ouders vonden het ook niet raar?? Er is nooit iets meer dan dat gebeurd zegt ze maar als we het er nu over hebben vind zij het ook wel gek achteraf gezien. Ze was toen volgens mij 14/15.

1 like

Ik wil nu gaan koken, het is nu 9 uur s’avonds. Wij hebben geen kinderen. Normaal als we samen eten is het zo ongeveer rond 8 uur denk ik. Nog steeds vinden veel mensen dit zo laat merk ik.

Ik weet dus van vroeger mn oppasgezin etc ook vaak mn ouders aten wel op andere tijdstippen het avondeten

9 uur 's avonds avondeten:

• Veel te laat
  • Boeie who cares
  • Ik eet zelf liever wat eerder

0 stemmers

1 like

You do you hoor (dus wat dat betreft: who cares) maar voor mij persoonlijk is het veel te laat haha

12 likes

Tsja het was ook geen liefde. Ik verveelde me op kamp en had geen aansluiting met mijn klasgenoten. Hij wilde me wel masseren en ik had al wat gedronken. Heb er geen schade van opgelopen maar vind het wel echt fout van die man.

Als dat goed voelt zeker doen.

Ik zou al lang omgevallen zijn.

2 likes

Ik was al jaren van de middelbare school af. Een onderwijsassistent die een meisje had ontvoerd, vastgebonden en verkracht. Gelukkig wel snel opgepakt en nooit meer teruggekeerd op school.

Edit dit vond niet op school plaats maar daarbuiten!

2 likes

Jezus.

Ik word echt verdrietig van deze polluitslag en alle verhalen. Hoezo is/was dit zo normaal en veelvoorkomend allemaal?!

Bij het meest recente incident dat ik heb meegemaakt is trouwens wel goed gereageerd. Er was nog niks fysiek gebeurd (alleen gesprekken en intentie tot), iemand die dit ter ore kwam heeft het gemeld, diegene is meteen serieus genomen, de behoeftes van het slachtoffer kregen prioriteit en docent is opgehoepeld. Ik denkdat de hele me too-beweging hier wel een belangrijke rol in heeft gespeeld. Ook bij omstanders om dit soort dingen/signalen serieus te nemen, ipv het ongemakkelijk weglachen en labelen als “op het randje” wat gebeurde bij incidenten die ik in mijn eigen schooltijd meemaakte.

7 likes