Stel je persoonlijke vraag #55

Ja hier doelde ik ook een beetje op met dat het wat arbitrair voelt. Voor m’n gevoel kraait er geen haan meer naar als ze straks (misschien wel al korte termijn) jarig zijn geweest en ze 18 en 22 zijn. Zeker als het een man 22 van zou zijn geweest en een vrouw 18 is heb ik niet het idee dat daar raar van wordt opgekeken.

1 like

Ik was als vijftienjarige ooit knetterverliefd op een vijfentwintigjarige muzikant. Hij had mij verteld dat het nooit wat kon worden om mijn leeftijd maar bleef wel met me msnen. Toen was er iemand op egf, mijn leeftijd, die met hem datete en daar verslag van deed. Ik was zooo jaloers toen. Maar dat was ook vrij not done…. Hij had ook een vrij fout liedje geschreven over zeventienjarige meisjes waar hij verliefd op was :sweat_smile:

4 likes

Belle Hélène van Doe Maar? Ook zo’n ranzig nummer.

3 likes

Nou aangezien die schrijver eind 70 is lijkt me dat niet hè.

18 likes

Naam aub

3 likes

Sowieso Lucky Fonz de derde oid

En die had een rela met Rainbow oid van EFG

17 likes

Ik kan niet ontcijferen wat dat met mijn bericht te maken heeft sorry

3 likes

Ach shit. Ik bedoelde het op @FrozenFlame en haar keycoard. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nou jou heb aangeklikt.

2 likes

Gebruik jij wel eens het woord floeperd?

• Wat?
  • Zeker
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ja, dit noemen wij een floeperdje:
image

4 likes

Hij was kort docent Engels bij mij op school. Ik had 'm in de 2e als docent en hij had altijd zijn gitaar mee en ging liedjes zingen, vond hem zo irritant, geef me gewoon les.

2 likes

Die raignbeau ofzo? Die had recent een tentoonstelling in een museum hier en hoewel dat best een prestatie is vind ik was er gewoon helemaal niks veranderd aan haar foto’s ten opzichte van 20 (?) jaar geleden. Ik herkende het echt meteen.

4 likes

Ik vergeef @babushkababy omdat ze een kind was maar zijn lyrics zijn zo ja onsexy terwijl ze veel over seks gaan. Is best knap.

1 like

Weet dat er altijd een soort Photoshop wedstrijden waren oid en die won zij altijd, was wel deels eigen fotografie dan maar dan allerlei losse elementen zo geplakt dat ze een geheel vormden. Heel veel kleur en vaak schmink op de modellen en vaak zijzelf ook erop als model.

Dat ik dit nog weet joh

2 likes

Ja! Maar ze was niet met Lucky Fonz toch, wel een lookalike van Fonz. Raignbeau is nogsteeds samen met die vriend, haar man intussen geloof ik. Ik had laatst een show met hem en toen was zij er ook.
En dit was ook niet Lucky hoor, wie wel ga ik niet aan de grote klok hangen sorry :joy:. En haar forumnaam weet ik ook niet meer, zooo lang geleden. Wel dat ze uit een dorp in Noord Holland kwam

3 likes

Toch niet Wonderwall?

Kennen jullie ‘Te Jong’ van Nick en Simon nog? Niet meer op spotify, nog wel online zie ik net, maar die was ook flink fout. ‘Maar jij bent 15 lentes jong, ik had al vader kunnen zijn. In plaats van breezer drink je droge witte wijn. Je bent te jong voor mij…’

Edit, hij zat verkeerd in mijn hoofd:

1 like

ze was wel met lucky fonz, niet heel lang en een tijdje voor ze met haar huidige vriend samenkwam

vind haar foto’s wel nice trouwens en wel anders dan heel vroeger, wel verbeterd zeg maar. en wel juist tof dat ze zo’n duidelijke stijl heeft

5 likes

Maar dit is ook op papier gepubliceerd dan? Want ik wilde eens een interview met mij van het internet afhebben en toen zei de krant dat dit niet kon omdat ze een archief moeten bewaren en dan kan je de artikelen niet verwijderen. Een zin verwijderen lijkt me dan ook vreemd want dan klopt dat archief toch niet meer.

2 likes

Nee! Was het niet

2 likes