Oké ik (en mijn puber brein) las dit even heel verkeerd
Vreemde tekst toch als je dat zo leest, wat is dat toch met al die oude gasten die op veel te jonge meisjes vallen
‘Zonne grotte floeperd’ hoorde ik vroeger weleens:
En @Zonnestraaltje, ik moet gelijk aan dit artikel denken: Jaarlijks plegen minstens 20.000 Nederlandse mannen seksueel kindermisbruik in het buitenland | Nieuwsbericht | WODC - Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum
@Girasol Naar aanleiding daarvan hebben we toch al 100 posts lang deze discussie (zie de post waarop ik reageer)
heb jij wel eens iemand opgelicht? een beetje telt ook! bijv. iets verkocht met een gebrek en dat niet verteld?
- ja echt vol opgelicht
- ja een beetje opgelicht
- twijfelgeval
- nee
0 stemmers
Vroeger eens op de koningsmarkt vol gehouden dat de plakjes cake écht zelf gebakken waren. Aan het einde van de dag hadden we wel een mooie winst haha.
Ja op de braderie toen ik 8 was een fonteintje verkocht die het niet meer deed
Maar goed die had ik ook maar gekregen van de vader van een vriendinnetje waar ik mee op de braderie stond
Jezelf alleen vergelijkend met forummers, tot welk deel behoor je hier als er oorlog uitbreekt. Iedereen gaat dood behalve 1% van ons.
-
- ik sterf binnen de eerste 10%, wss op de eerste dag door iets doms
-
- ik overleef eventjes maar behoor wel tot de eerste 25% doden wss want ik ben angstig etc
-
- ik haal het denk ik wel gemiddeld ver, zo rond de 50%
-
- ik kom echt heel ver maar sterf alsnog voor het einde van de oorlog, bij de eerste 75%
-
- ik ben een echte surivor (maar sterf wel) en zit ergens tussen de 76 en 99%
-
- ik ben de 1% die overleeft
0 stemmers
Je mag mensen aanspreken op hun keuze als je het ermee oneens bent
Ff testen of ik gelijk heb dat ik rond de helft zit
Heb jij een lichamelijke beperking die het moeilijk zou maken in deze situ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij snel bang of angstig en/of verstijf je?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan jij makkelijk 5km rennen en/of 25 km wandelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik woon maar een paar kilometer van kernbommen dus maak het waarschijnlijk niet mee
verveel je je
Ik zorg voor een goede verstopplek en een heel rantsoen.
Op habbo vroeger
Ik heb een keer een nep pokemonkaart gemaakt en geruild tegen een goede echte kaart. En na een uur stonden er boze ouders van dat kind op mijn stoep.
Haha zo benieuwd hoe die er dan uitzag dat dat kind het niet merkte
Ik heb echt 0 overlevingsdrang als het erop aankomt. Ik ben ooit met skates van een berg geraasd terwijl ik niet kon remmen en onderaan auto’s reden. Het enige wat ik deed was als een zoutzak naar beneden rollen met volledige acceptatie van: ja, dit gaat niet goed.
Ik miste uiteindelijk de auto en kon me daarna vastklampen aan een slagboom. Maar mijn man achter me dacht echt alleen maar: doe iets! Gewoon IETS!!! Maar het zit er niet in bij mij denk ik.
Had een keer enkellaarsjes gekocht bij de Deichmann, zeg maar de Duitse van haren. Vond ze toch niet zo leuk, op marktplaats gezet volgens mij zonder te zeggen dat het van Deichmann was en toen ontstond er een bidding war echt iets van 50€ winst gemaakt oid
Alleen op habbo.
Op old school runescape!
Heb wel echt een bril nodig, lijkt me lastig als mijn laatste bril kapot gaat.