Ik ben wel fit en sterk maar verder heb ik wel airco/verwarming, cola zero, water en elektriciteit nodig
Naast mijn beperking en ziekte die mijn overlevingskansen niet heel groot maken fysiek heb ik dit ook. Als t mijn tijd is is t mijn tijd
Oh memory unlocked. Ik ook toen ik 13/14 wasā¦
Heel gemeen ik zei dan "Oh wat grappig, als je je wachtwoord typt, dan komen er allemaal sterretjes te staan: ******** " En dan gingen nieuwsgierige kinderen dat proberen en ging ik screenshotten en hun habbogeld gebruiken om meubels te kopen voor mijn kamer.
Echt niet okƩ.
Nemen jullie weleens pijnstillers als je je niet zo lekker voelt maar niet echt ergens pijn hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja, heb je dan het idee dat dit helpt (placebo effect is immers ook effect)?
- Meestal wel
- Meestal niet
0 stemmers
Context: ik ben een paar dagen geleden geopereerd (kleine ingreep) en heb voor een hele week een schema aan pijnstilling meegekregen. Ik heb alleen amper pijn (af en toe licht, maar meer korte steekjes/beetje oncomfortabel) en vind het dan ergens overdreven om pijnstillers te nemen. Maar ik voel me nog niet fit, hang een beetje op de bank, zie ook wat pips en als ik wat kleine dingen in huis doe moet ik daarna wel echt even zitten.
Nu ik dit lees is dit pijnlijk herkenbaar en verander ik denk ik toch maar mijn stem.
Dat doen ze inderdaad niet snel, denk eerder dat ze het aangepast hebben omdat ālopkeā het niet gezegd had
LoPPPPke jongens, deze abominabele naam maakt haar nog kutter
Sorry
Wat is de juiste plek?
Stel je wandelt op een fietspad, aan welke kant loop je dan?
- Links
- Rechts
0 stemmers
Voor het geval het iets uitmaakt, stel je rent op een fietspad, aan welke kant ren je dan?
- Links
- Rechts
0 stemmers
Ik doe links voor beide maar officieel is het buiten de bebouwde kom tegen verkeer in en binnen bebouwde kom met verkeer mee. Althans, dat heb ik destijds zo geleerd van mijn looptrainer.
Je mag het zelf bepalen:
Het links van de weg lopen was wel een regel in het oude Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens. Deze is echter in 1993 vervangen door de nieuwe versie en daarbij is die bepaling komen te vervallen. De veiligste plek is namelijk sterk afhankelijk van de wegindeling. Als voetganger mag je dus zelf beslissen wat het veiligst is.ā
Henk en Gerda blijven trouwens wel gewoon naast elkaar lopen aan de linkerkant. Ook als van beide kanten fietsers aankomen. Zie dat zo vaak dat het geloof ik ook een regel is.
Ken jij 1 of meerdere forumleden in het echt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou vooral aan de āverkeerdeā kant van de weg gaan lopen zodat de fietsers me tegemoet komen, en dan aan de (voor mij) rechterkant zodat ze zo min mogelijk hoeven uit te wijken voor mij.
Dan loop je in het midden?
Wat versta je onder kennen? Ik heb er wel een keer twee (bewust) ontmoet, maar dat was ƩƩn keer, dus ik heb nou niet het idee dat ik ze echt ken
Ik ging uit van een weg met afgescheiden fietspaden aan beide kanten.
oepsie
Oh my god
Oei ik wordt verbannen, bye!