Ik ging uit van een weg met afgescheiden fietspaden aan beide kanten.
oepsie
Oh my god
Oei ik wordt verbannen, bye!
én appropriation maar het staat witte mensen vooral ook totaaaaaal niet, hoef dat niet te zien
Vooral onveilig ook.
Ik moet wel zeggen dat de witte mensen die ik ken met dreads ook echt heel chill zijn (en nee niet omdat ze stoned zijn whahaha), maar ik ken bijvoorbeeld een vrouw met een Antilliaanse man en kinderen en zij heeft de cultuur ook helemaal geowned en dat vind ik dan wel weer heel leuk om te zien.
Geen impopulaire mening maar sowieso teenslippers brrr
Zeker bij van die Nederlandse michels en brammen
En je loopt vaak superveel in de horeca, hoe hou je dat vol op teenslippers
Is PostNL bij jullie ook complete chaos de laatste week?
- Niks aan de hand
- Ja, pakketpost
- Ja, briefpost
0 stemmers
Er komt hier al een week niks aan en ik hoor het ook al van andere mensen, dus ik ben benieuwd hoe ver deze chaos reikt.
Bij mij niet. Maar ik zag in een artikeltje in mijn heel lokale sufferdje dat er een brievenbus ongeveer 3 weken niet is geleegd.
Ik kan veel langer lopen op mijn teenslippers (archies) dan op elke andere schoen
Tijdens een dansavond (ik ben op Bali dus raad maar wat voor dans het was) zegt de dj dat het the 4th of July is en we daarbij stil staan en er daarom veel midden oosterse muziek gedraaid gaat worden.
Jij denkt:
- Wauw, wat sympathiek
- Wtf wat een onzin
0 stemmers
Iedereen ging echt joelen en ik dacht alleen maar aan die memeâs over oorlog en mensen in Europa die de slachtoffers zogenaamd steunen met deze ontzinnige dingen
Sorry maar door naar Bali te gaan ben je per definitie één van hen.
Damn haha. Hoe kan dat nou weer gebeuren?
Hier is het vooral zo dat alle pakketten en post constant een dag verschoven worden. Al minstens een week komt er dus al niks binnen
Klopt, hahaha
ik durf dit ook niet tegen vriendinnen te zeggen want die zeiden al de vriendschap op te geven (same voor als ik ga wielrennen als ik terug ben en dat wil ik ook graagđ).
De medewerker van PostNL had geen zin om het te legen
Edit:
Ik heb even het bijbehorende filmpje gezien van de razende reporter (echt super vervelend ruisgeluid). Medewerker leegt het wel, maar op een of andere manier blijven die brieven vastzitten. Misschien omdat het te vol zit. Of een of andere brief blokkeert de boel.
Haha ik voel me eindelijk begrepen! Ik heb volgens mij een hele normale mening over slippers in het algemeen (namelijk geen), maar als ik ze stad of het ov of een andere openbare ruimte kom vind ik ze opeens echt wanstaltig. Ik heb normaal gesproken totaal geen oordeel over hoe mensen zich kleden, maar hierbij reageer ik blijkbaar als een soort Italiaanse boomer die zichzelf erg stijlbewust vindt en ieder jaar de zomeroutfits van de toeristen in zijn woonplaats moet aanzien.
Ik vind ze namelijk stom omdat ze niet alleen een totaal gebrek aan stijl vertonen, maar ook nog eens verschrikkelijk onhandig zijn? Alsof iemand zich heeft aangekleed met bepaalde overwegingen in het achterhoofd, net zoals iedere dag, maar bij de schoenen opeens besloot dat die te onbelangrijk waren om langer dan 1 milliseconde mee bezig te zijn. Ik vind ze daarom eigenlijk net zo brr bij millennialvrouwen, maar het is wel meer uit een soort gedachte van âgirl je hebt duidelijk je flaneerjurk aangetrokken wat zonde van je outfitâ dan van âbrrr voetenâ
(ik heb het dan wel over van die basic slappe slippers uiteraard) (er zijn uitzonderingen) (ik vind die vaak nog steeds lelijker dan sandalen maar dat is wel echt 100% mijn eigen smaak en dan oordeel ik weer niet)
Ik vind het niet per se sympathiek, maar vind het ook geen onzin eigenlijk, zeker niet in Indonesië (ook al is Bali natuurlijk vol met toeristen en ook niet niet islamitisch, maar het ongeveer de complete rest van het land wel). Als de DJ een witte man/vrouw was neem ik dit overigens wel allemaal terug
Al sinds 30 juni worden 2 pakketten iedere dag weer bezorgd volgens de app. (Gewoon van bol.com en Bello box). Maar iedere dag krijg ik weer na de bezorg tijd âuw bezorg moment is bijgewerktâ. Mijn vriend heeft hetzelfde met een pakketje maar dan sinds eergisteren.