Stel je persoonlijke vraag #55

Wat een cutie🥹

3 likes

Het interesseert me gewoon geen tyfus moer

9 likes

Nou, nee.

7 likes

Behalve Otje

1 like

Voldoen aan het beeld van vrouw is voor mij dé reden geweest om een borstvergroting te laten doen. En sindsdien voel ik me ook echt pas fijn in mijn lijf, en vrouwelijk. (Ben als vrouw geboren maar had minder dan 1cm borstweefsel)

7 likes

:pleading_face:

7 likes

:heart_eyes:

Oh, ik snapte het al niet.

18 likes

De trend op social media waarbij de eerste foto van een koppel de caption heeft “how many months have you been together”, gevolgd met iets als “holy fckn airballllll” en dan fotos uit elk jaar dat ze al samen zijn.

• Ja echt leuk
  • Pleur op
  • Ken ik niet

0 stemmers

Filmpjes/fotos met “holy fckn airballlll” of een versie daarvan op social media

• Leuk
  • Vreselijk
  • Ken ik niet

0 stemmers

1 like

Die ‘how many months have you been together’ en dat ze dan sinds 2022 samen zijn :upside_down_face:

12 likes

Heb je wel eens van nancyfancy gehoord?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Zo schattig dat je eerste gedachte is dat de DJ géén witte man vrouw/man was :pray:

Denk trouwens dat als het een indo was die ook niet was begonnen over July 4th!

2 likes

Boeken:

• Leen ik nooit uit
  • Leen ik selectief uit (alleen aan bepaalde mensen of sommige boeken wel/niet)
  • Leen ik allemaal uit als het zo uitkomt
  • Leen ik allemaal graag uit en ook proactief

0 stemmers

• Ik verwacht een boek altijd terug
  • Ik verwacht een boek niet per se terug

0 stemmers

1 like

Ik leen het allemaal proactief uit en dan heb ik spijt want ik raad natuurlijk m’n favoriete boeken uit en die krijg ik vervolgens niet meer terug en dat vind ik echt heel kut :sob:

9 likes

Ik leen alles uit, sommige boeken die echt bijzonder waren wil ik graag terug maar het gros ga ik toch nooit meer lezen dus mogen anderen dan weer doorgeven. Dan is t dus niet echt lenen maar geef ik ze gewoon door, ook als ik ze zelf gekocht heb.

1 like

Mensen zijn echt slecht in spullen teruggeven en ik heb echt geen zin om te moeten bedelen om alsjeblieft mijn spullen terug te mogen, dus ik leen alleen boeken uit waarvan ik het niet erg vind als ze weg zijn

1 like

wel van Fancy Nancy

Tv programma haha

De boeken die ik heb zijn me dierbaar en ik wil ze ook graag in dezelfde staat terug en helaas is mijn ervaring dat dit nooit het geval is. Mensen die dan zeggen ja maar je hebt van een boek genoten als je kunt zien dat erin is gelezen; helemaal prima maar dan regel je maar een eigen exemplaar

Tegenwoordig lees ik digitaal want ik kan geen boek meer vasthouden dus het enkele boek dat ik nog koop is om series compleet te maken en die verlaten het huis sowieso niet

Ha, die kende ik dan weer niet. Lijkt echt iets wat m’n kind leuk vind om te zien.

2 likes

Ik heb hetzelfde boek van twee verschillende vrienden teruggekregen en nu hebben we geen idee waar die tweede vandaan komt haha. Zou ook echt niet meer weten wat ik aan wie heb geleend

9 likes