Stel je persoonlijke vraag #56

Ik heb in een drukkerij gewerkt waar de folders/aanbiedingen werden gedrukt van de grote ketens, dat mag natuurlijk niet naar buiten/doorgespeeld worden aan de concurrent. Was echt een aparte clausule in m’n contract.

2 likes

Heb een abonnement bij Vue en in mijn vaste bios werd om testpubliek gevraagd, kreeg een mail en heb me opgegeven. Wel geinig om eens te doen! Was wel zo’n slechte Nederlandse romkom dus ben in dit geval niet naar het eindproduct gaan kijken :’)

2 likes

Weet jij welk historisch figuur dit is?

• Ja!
  • Ik heb een vermoeden
  • Nee geen idee

0 stemmers

Het is Napoleon

3 likes

Een schikking van waar ik de komende 3 jaar en een paar maanden niets over mag vertellen.

1 like

En mijn vermoeden was fout.

9 likes

Ja mijn eerste ingeving was Karel de Grote

6 likes

ben ik de enige die 1 sec Gordon erin zag :sob:

9 likes

Ja ik herkende Sylwia er wel in idd :joy:

5 likes

Ik zag Owen Wilson erin haha

19 likes

OMG JA!! ik zat in mn hoofd te zoeken naar waar het nog meer op leek maar het is gw owen wilson x gordon

4 likes

Ja en Woody harrelson ook een beetje

15 likes

Omg ja!!!

Zou jij dodenmasker van jezelf willen voor je nabestaanden?

• Ja leuk toch! Zo op de haard!
  • Eh dat laat ik aan hun over
  • Nooo

0 stemmers

Ik ben laatst 2 uur eerder naar huis gegaan van mijn werk met het smoesje dat ik naar de psycholoog moest alleen maar omdat mijn bh niet lekker zat en ik daar helemaal overprikkeld van raakte.

Heb toen echt een uur in mn badjas op bed moeten liggen om weer te kunnen functioneren.

15 likes

Ja voor dat programma Briljante Breinen dus. Mocht vanaf december tot een week voor de eerste uitzending niet zeggen dat ik erin zat en natuurlijk nu nog steeds niets over het verloop en wie er uiteindelijk wint

4 likes

Meerdere keren voor werk. Meestal is het onderwerp zo saai dat ik er sowieso al niet over zou praten :joy:

1 like

Ik ben zo bloedknap dat ik wel snap dat ze dat vast willen leggen

Plus dure botox dus mag lijden dat ik een strak huidje heb als masker

3 likes

Echt zelden zo blij geweest om 29 te zijn, i’m sorry for y’all

5 likes

Ik ben nog geen 30 dussss

1 like

Ja die had ik dus in m’n hoofd. Maar las daarna ook pas historisch. :sweat_smile:

2 likes