Heb jij op deze spoiler geklikt?
- Ja natuurlijk
- Nee want mijn zesde zintuig gaf al aan dat de spoiler zou gaan over iets wat ik niet hoef te lezen
0 stemmers
Heb jij op deze spoiler geklikt?
0 stemmers
Maar ook zonder op de spoiler te klikken wist ik al dat deze forummer zwanger is haha. Ik bedoel dat helemaal niet snerend ofzo, maar blijkbaar heb je dat al vaker genoemd @Fukaeri
Is er bij jou (natte) sneeuw gevallen?
0 stemmers
haha ja ik plaatste de spoiler omdat ik dacht gvd ik noem dat echt te vaak en ik weet dat mensen dat irritant vinden maar het was op zich wel relevante info hier
Want anders dachten ze dat je dikker geworden was?![]()
nouja dat ik zeker weet dat ik binnen een paar weken nog dikker word en daarna op miraculeuze wijze snel weer dunner word haha
maar goeeed genoeg hierover
Klik er automatisch op maar een spoiler plaatsen voor zoiets of een spoiler plaatsen zonder te zeggen waar het over gaat is echt mijn pet peeve, vind dat zó irritant ![]()
hahaha ja net als ‘trigger warning’ en dan niet de trigger vermelden
Ja iedereen stond hier te krabben en toen was ik wel blij dat ik snel op de fiets weg kon.
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar elk jaar heb ik tig verkeerde paren handschoenen in de mand liggen. Word er helemaal gefrustreerd van.
Heb jij zo in ieder geval 3 passende paren handschoenen voor jou thuis liggen?
0 stemmers
Wat moet ik met 3 paar handschoenen? 1 is toch genoeg haha
Haha dat zou je denken he! Maar ik heb 1 paar ski-handschoenen en een paar gebreide handschoenen die lekker warm zijn maar niet waterdicht dus dan vriezen je vingers er alsnog af als het regent, dus heb nu nog een paar waterdichte handschoenen gekocht voor als ik met de kinderwagen loop/hond uitlaat ![]()
Nee! Te warm, te koud etc. Ik heb vanochtend met veel te dunne gefietst. En je hebt echt wel verschil tussen het materiaal etc. Ik ben er bijna boos om dat die dingen altijd verdwijnen bij mij
toen ik ff met pauze ging zei mn collega “je handschoentjes liggen er nog!” Godsamme man ik laat die dingen op elk bureau liggen
en dan heb je nog weer leer of wol, of dit of dat whaaa.
Haha dit dacht ik ook, maar ik heb skihandschoenen, twee paar motorhandschoenen (zomer en winter), een paar leren handschoenen en een paar hardloophandschoenen. Ze zijn daarentegen wel allemaal jaren oud haha. Dus ik raak ze dan weer niet kwijt.
Heerlijk! En ook wel zo fijn als ze passen ook. Wat ik vanochtend in alle haast heb aangetrokken
. Veel te grote dunne handschoenen en geen idee van wie ze zijn. Ik wil vanavond echt een paar fatsoenlijke weer aanschaffen voor op de fiets in de kou.
Welke klasse douchegel gebruik jij het vaakst?
0 stemmers
Wat ik cadeau krijg ![]()
![]()
Meestal is dat genoeg om niks te hoeven kopen
Oh wauw, ik zou nooit iemand tegenwoordig nog douchegel cadeau geven.
Ik zou wel van die zelfgesneden whatever blokken zeep dan geven.
Wat ik veel te overdreven vind om aan mezelf te geven.
Heb jij wel een zelf zeep gemaakt?
0 stemmers
Ja maar niet ‘vast’, ik kijk gewoon ‘s ochtends naar het weer
Ik heb een vage herinnering dat ik dat wel eens bij de Ontdekhoek heb gemaakt in Rotterdam. Dat was sowieso een toffe plek voor kinderen.
Jaa in de vorm van een gloeilamp volgens mij!
Echt jammer dat dat er niet meer is, want dat was echt geweldig