Stel je persoonlijke vraag #56

ik ben make up (en skincare) pas leuk gaan vinden toen de wereld zich rond 2018 eindelijkkk uit de 2010’s grijzige matte bepoederde doodse gezichten zonder blush met metaal/chrome holografische highlighter, matte nude lippen, strakke cutcreases en technische ooglooks wurggreep bevrijdde

ik ben echt een dewy y2k r&b babyyyy met rode of roze blushy appelwangen en een liter lipgloss at heart. in de zomer bronzer en gouden highlighter :sparkling_heart:
met mn hooded downturned ogen kan ik ook weinig op mijn oogleden dus toen er wegbewogen werd van die technische ooglooks heb ik een tijdje random kleuren, stippen en lijnen en weet ik het wat allemaal rond mn ogen en op mn gezicht gedaan en het was zooo leuk om ook eens creatief te zijn met make up :heart_eyes:

ben ook kledingtrends pas weer interessant gaan vinden om een beetje mee te experimenteren rond die tijd… geen skinny’s, office core, en saaie kleurenpaletten meer :pray:

19 likes

Oooh ik wilde dat ik me hier ook comfortabel bij voelde. Ik heb mooie schmink voor mijn kind en speel dan soms ook met gekleurde stippen etc rond m’n ogen. Staat zo leuk! Maar ik durf daar niet mee over straat want ik ben verder een basic bitch die in een uit de kluiten gegroeid dorp woont hahaha dus dat voelt dan als zo’n harde clash met de rest van mij en m’n omgeving.

1 like

Door Michelle Bollen, heb ooit een keer haar pagina bekeken en dat was blijkbaar al genoeg :person_shrugging:

1 like

Lelijke profielfoto dus

4 likes

Geen haha, ik gebruik insta alleen om wat influencers te volgen.

1 like

Zo heerlijk om geen insta te hebben. Zonder het forum wist ik van de helft van de “influencers” niet eens het bestaan.

Weet jij wie michelle bollen is?

• Nee en dat wil ik graag zo houden
  • Ja door het forum
  • Ja door instagram
  • Anders:

0 stemmers

2 likes

jouw leven jouw ogen :pensive: het is maar make up en als jij er blij van wordt, lekker belangrijk wat mensen misschien wel of niet vinden, zonde van je leven om je daar zo druk om te maken dat je er dingen voor laat. en uiteindelijk wennen mensen er ook wel aan

5 likes

Dit is echt prachtig! Zou dit ook zo nemen.

1 like

Op HBO max staat nu een docu over linda roos en jessica. (Ja die meidengroep van gtst). Het is echt zo goor hoe die meiden werden geseksualiseerd. Ik ben te jong om echt het te herinneren en ik denk de meeste hier maar bah. Het nummer ademnood ken ik wel iig. Wat treurig en vies. Zie al helemaal van die vieze mannen op ze geilen :face_vomiting:

Ken jij het nummer ademnood nog van linda roos en jessica?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet eens wie ze zijn

0 stemmers

Het blijkt dat janine (caroline) heeft geweigerd omdat ze de tekst gewoon niet vond kunnen.

4 likes

Ik heb ze zelfs live gezien in een discotheek (omg) in de jaren 90
Dat had ik verdrongen geloof ik

3 likes

Ze waren laatst nog te gaat in een video van de bankzitters

2 likes

Als hunzelf ja, niet als linda roos en jessica haha. En gelukkig maar.

3 likes

Je kijkt het ook? Hahaha

Ja soms, vooral hun eerdere eetwedstrijden. Maarja ik kijk ook de sidemen soms en betasquad dus ik moet me sowieso schamen want nee ik ben geen 12 jarige tiener.

2 likes

Wat weet jij uit je hoofd te vinden in Amsterdam, als iemand de buurt noemt zonder verdere aanwijzingen en/of wat er ongeveer in die buurten te vinden is?

• Het centrum moet wel lukken
  • Noord
  • De Bijlmer / zuidoost
  • Oost
  • Zuid
  • West
  • Nieuw west
  • Havengebied
  • Niks hiervan

0 stemmers

Weet je waar in Amsterdam de stations liggen en op welke volgorde ze liggen tov elkaar?

• Geen
  • Alleen centraal
  • Amstel
  • Bijlmer arena
  • RAI
  • Zuid
  • Holendrecht
  • Duivendrecht
  • Sloterdijk
  • Lelylaan

0 stemmers

Bedoel je als je daar ergens gedropt wordt of op een kaart?

3 likes

Of je je weg er kunt vinden

Ik vind amsterdam dus wel redelijk makkelijk ingedeeld maar het kan ook komen omdat ik daar het vaakst ben geweest van de 4 grote steden in nederland. Zuid heb ik gewoond, centrum ook, in bijlmer zuid oost en nieuw west moest ik altijd extentions ophalen voor een vriendinnetje die niet in amsterdam woonde. Sloterdijk daar moest mn oppaskindje naar de zwemles etc.

In welke stad kan jij het best de weg vinden van deze 4?

• Amsterdam
  • Rotterdam
  • Den haag
  • Utrecht

0 stemmers

Welke van deze steden is het MINST intimiderend voor een leek/provinciaal (mogelijk jezelf)?

• Utrecht
  • Den Haag
  • Rotterdam
  • Adam

0 stemmers

En welke het ENA MINST?

• Utrecht
  • Den Haag
  • Rotterdam
  • Adam

0 stemmers

En het ENA MEEST intimiderend?

• Utrecht
  • Den Haag
  • Rotterdam
  • Adam

0 stemmers

En welke stad is het MEEST intimiderend?

• Utrecht
  • Den Haag
  • Rotterdam
  • Adam

0 stemmers

Ik vind zelf Rotterdam altijd heel groot en hoog en intimiderend haha, voel me daar het meest een vreemde.

2 likes

Hoeveel is jouw schermtijd gemiddeld per dag?
Cijfers staan gelijk aan uren.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers