De dader heeft een verleden met paranoïde schizofrenie. Deze bizarre actie zal vast niet het resultaat van een logische gedachtegang zijn.
Met name omdat ik vooral niet in de massa/gedrang al wil staan. Laat lekker iedereen haast hebben met instappen, dan staan ze elk geval niet in mijn personal space. Ik sta standaard uit de buurt van mensen.
Maar ik ga bijna nooit met de trein.
Sorry ik had er nog niet over gelezen
Op zijn minst een apart toilet naast die in de badkamer (wat vaak bij elkaar in zit in de huisjes waar ik kom) want anders wordt het wel heel erg nummertje trekken
Met goede vrienden vind ik een badkamer en een wc prima maar ik zou laatst een weekend met mensen die ik niet goed kende weg (was voor een gezamenlijke hobby) en toen ik erachter kwam dat we een badkamer hadden en ik een slaapkamer moest delen heb ik afgezegd. Sorry ik ben te oud voor hostel ass living
Hoe heb je afgezegd? Heb je het gewoon gezegd dat je een eigen badkamer wilde?
I need tips, ik ga soms tegen mijn zin in weekend weg en heb soms te weinig ballen om af te zeggen omdat ik het dan lullig vind.
Nee heb met een smoesje afgezegd. Mijn kind de schuld gegeven geloof ik. Het huisje was al geregeld dus ik had er niks over te zeggen en ik kende de mensen niet goed genoeg om nog te proberen er wat anders van te maken. Heb trouwens wel aangeboden mijn deel gewoon te betalen want anders vond ik het flauw, maar gelukkig was er ruim begroot. Het ging mij trouwens om de slaapkamer!
Als wij met werk naar een congres gaan delen we ook altijd kamers. In de meeste gevallen is het bed dan zo’n tweepersoonsbed met twee losse bedden, maar soms is het een (groot) tweepersoonsbed. Het zijn vaak overigens verplichte cursussen. Je hoeft niet te blijven slapen, maar het is vaak wel 2+ uur van kantoor
- Ja vind ik normaal, ik slaap wel met een collega in een bed
- Nee vind ik niet normaal, ik wil een eigen kamer
- Is ok, zolang je een apart bed hebt
- Vind ik niet normaal, maar ik vind het niet erg om dan naar huis te gaan
0 stemmers
Ik vind het niet normaal maar doe het wel altijd
Ik vind een kamer delen niet zo heel erg, maar een bed delen wel. Voelt toch te privé anders.
Ik vind in bed met een collega echt belachelijk en dat zou ik ook zeker ook weigeren. Ik vind dat een eigen kamer normaal zou moeten zijn, maar een kamer delen met een collega die ik goed ken en mag zou ik wel doen (voor 1 of 2 nachten).
Ik vond het wel normaler toen ik net student af was (en zelfs gezellig) maar nu vind ik het eigenlijk steeds vreemder en ook een aanslag op mijn privé. Maar wat je zegt: ik doe het wel
Maar zijn dit commerciele bedrijven? Want ik heb voor werk echt wel vaak in een hotel moeten verblijven en ik kan me echt niet voorstellen dat we een kamer zouden moeten delen. Wat een verschil
Ik ga gewoon niet mee als ik geen eigen kamer mag op werkreis. Ben toch niet gek.
Vind ik niet normaal en ik zou dan ook niet gaan. Tis geen schoolreisje.
Ja afhankelijk van de collega en hoe lang het is vond ik het ook soms wel gezellig! Voor een nachtje boeit het me sowieso minder, maar voor meerdere nachten was ik er op gegeven moment sowieso wel klaar mee, ook met mensen die ik heel leuk vond en waar ik buiten werk om ook wel eens een weekend mee weg ging
Toen ik een PhD deed was dit heel “normaal” als je naar congressen ging. De eerste keer heb ik het gedaan, maar daarna heb ik het altijd geweigerd. Vond het belachelijk, no way dat ik kamers ga delen met collega’s
Ja same, ik heb dit een keer gedaan (wel als student nog geloof ik?) en daarna nooit meer. Als PhD had ik wel vrienden als collega’s met wie ik ook weekendjes wegging dus dan vond ik het niet zo’n probleem. Maar wij hadden eigen reisbudgetten dus konden thank god onze eigen accommodaties boeken. Dus samen op een kamer deden we alleen als we geld wilden besparen of iemand door z’n geld heen was ofzo.
Ik ging als docent een keer mee op buitenlandexcursie, geen seconde hier aan gedacht maar ter plaatse bleek dat we (mini)kamers moesten delen. De collega’s die dit geregeld hadden waren besties en gingen gezellig samen en ik moest met een willekeurige collega samen
Als jij een serie kijkt of iets anders op tv die je zelf wil zien (dus niet als bijv. je partner iets heeft aangezet wat jou niet zo boeit) zit je dan tegelijkertijd op je telefoon te scrollen? Dus niet alleen even een appje beantwoorden maar echt forummen, spelletjes spelen, Instagram, nieuwsapps lezen etc.
- (Bijna) altijd
- Vaak
- Soms
- (Bijna) nooit
0 stemmers