Stel je persoonlijke vraag #56

Ik ga gewoon niet mee als ik geen eigen kamer mag op werkreis. Ben toch niet gek.

42 likes

Vind ik niet normaal en ik zou dan ook niet gaan. Tis geen schoolreisje.

5 likes

Ja afhankelijk van de collega en hoe lang het is vond ik het ook soms wel gezellig! Voor een nachtje boeit het me sowieso minder, maar voor meerdere nachten was ik er op gegeven moment sowieso wel klaar mee, ook met mensen die ik heel leuk vond en waar ik buiten werk om ook wel eens een weekend mee weg ging

4 likes

Toen ik een PhD deed was dit heel “normaal” als je naar congressen ging. De eerste keer heb ik het gedaan, maar daarna heb ik het altijd geweigerd. Vond het belachelijk, no way dat ik kamers ga delen met collega’s

4 likes

Ja same, ik heb dit een keer gedaan (wel als student nog geloof ik?) en daarna nooit meer. Als PhD had ik wel vrienden als collega’s met wie ik ook weekendjes wegging dus dan vond ik het niet zo’n probleem. Maar wij hadden eigen reisbudgetten dus konden thank god onze eigen accommodaties boeken. Dus samen op een kamer deden we alleen als we geld wilden besparen of iemand door z’n geld heen was ofzo.

1 like

Ik ging als docent een keer mee op buitenlandexcursie, geen seconde hier aan gedacht maar ter plaatse bleek dat we (mini)kamers moesten delen. De collega’s die dit geregeld hadden waren besties en gingen gezellig samen en ik moest met een willekeurige collega samen :+1:

4 likes

Als jij een serie kijkt of iets anders op tv die je zelf wil zien (dus niet als bijv. je partner iets heeft aangezet wat jou niet zo boeit) zit je dan tegelijkertijd op je telefoon te scrollen? Dus niet alleen even een appje beantwoorden maar echt forummen, spelletjes spelen, Instagram, nieuwsapps lezen etc.

• (Bijna) altijd
  • Vaak
  • Soms
  • (Bijna) nooit

0 stemmers

3 likes

Ja bij ieder kantoor waar ik tot nu toe heb gewerkt was dit zo, allemaal commercieel. Zelfs bij het kantoor waar ze 560 euro per uur voor mij vroegen.
Maar ik denk dat juist bij dat soort werkgevers een meer studentikoze sfeer heerst ofzo waardoor het normaal is?

3 likes

Is Trump dood?

• Nee ze gunnen ons nooit iets
  • Ja!!! :partying_face:
  • Nee maar Taylor Swift wel rip

0 stemmers

4 likes

Ik manifesteer dit

11 likes

DJ Vance is alleen niet echt beter geloof ik :frowning: (JD, I know)

4 likes

Sniper’s dream zo’n grote kop :pray:t3:

Ik manifesteer alvast de toekomst @Shaaar

4 likes

Wat heb je toen gedaan? Een eigen kamer geboekt?

1 like

Nee, zo assertief was ik toen niet.

1 like

Is het eindelijk tijd om de Spotify playlist keihard op speakers te spelen? :smiley:

5 likes

Sgoed

4 likes

Wij gaan ook een keer per jaar weg met het team met een overnachting, maar we hebben altijd de keuze of we alleen willen slapen of in een kamer met twee bedden. Ik kies meestal voor dat laatste, maar dat is ook alleen omdat ik bevriende collega’s heb, anders zou ik het niet doen.

2 likes

Ben jij blij met je lichaamsbouw? Dus niet hoe dun/dik je nu bent, hoe sterk je bent van sporten, maar je frame zeg maar, de basis. Lengte/breedte/verhoudingen/natuurlijke vorm van je lichaam?

• Ja echt heel blij mee
  • Ja vrij blij mee
  • Ja wel blij mee
  • Nee niet zo blij mee
  • Nee echt niet zo blij mee
  • Nee echt helemaal niet blij mee

0 stemmers

1 like

Is Arnhem een stad vol paupers?

• Ja!!!
  • Nee is even pauper als de rest van Nederland

0 stemmers

In mijn ogen is dat echt dé stad van de pauper

1 like

Ik vind het juist extreem degelijk en posh :o maar misschien heb ik te weinig van Arnhem gezien

2 likes