Stel je persoonlijke vraag #56

Ik heb aan de zijkant van de kast een kapstokje geschroefd daar hang ik gedragen kleding aan.

3 likes

Ik heb een “dressboy”… En een stoel. :nerd_face: Die stoel verzamelt toch net wat meer kleding dan dat rekje.

2 likes

Ik heb zo’n stoel maar die is onbruikbaar want het is de favoriete stoel van een van de katten dus het is een groot haarfestijn 🫠

2 likes

Ja ik heb een apart Pax element voor jasjes, schoenen en tassen en dan nog een Billy boekenkast voor jeans, shirts, truien etc. Liever mijn kast in twee delen dan dat kleding die de buitenwereld heeft aangeraakt mijn gewassen kleding aanraakt.

4 likes

En hoe doe je dat dan als je met je schone kleren op je bank hebt gezeten waarop je ook met je buitenwereld kleren hebt gezeten 🫨🫨🫨

16 likes

Nieuwe bank kopen :woman_shrugging:

4 likes

Ja een schoon en een vies huis is met deze huizenmarkt natuurlijk een béétje overdreven

2 likes

Dan zijn die “vies” en gaan ze niet terug in de kleerkast. Logisch toch.

5 likes

ben jij ooit in New York geweest

• ja, vaker
  • ja, eens
  • nee, wil wel
  • nee, hoef ook niet

0 stemmers

geïnspireerd op het noord amerika topic. ik kan me zo niet voorstellen dat die stad zo leuk is dat het de prijs die je ervoor neerlegt waard is :joy:

4 likes

Ik ben er vaker geweest, maar snap de hype niet. Er zijn zoveel leukere en mooiere steden in de VS om heen te gaan.

1 like

Kan ik me voorstellen. Ben wel benieuwd welke steden veel leuker zijn?

Ben nog nooit in VS geweest, maar New Orleans lijkt me heel vet.

1 like
  • Lijkt me echt fucking vet om tijdens het Trump tijdperk niet naar dat schijtland te gaan
  • Ik wil naar TikTok trends, facisme staat mij niet in de weg

0 stemmers

2 likes

Voor werk en had heeft wel mooie/interessante dingen, maar vind het niet boeiend genoeg om er zelf heen te gaan. Maar sowieso wil ik voor geen goud naar Amerika.

2 likes

New Orleans idd, maar ook Boston, San Francisco, Memphis, Nashville, Washington DC en Charleston vind ik echt leuke en mooie steden.

Atlanta heeft wat leuke dingen (Coca-Cola museum en CNN bijvoorbeeld) , maar vond ik verder echt een klote stad waar ik me niet heel veilig voelde.

En om het breder te trekken en meer naar Noord-Amerika te kijken, dan heb je in Canada ook veel leuke en mooie plekken zoals Ottawa, Montreal en Quebec-City en dan vind ik ook Toronto nog leuker dan NYC.

Ik wil dus ook heel graag weer naar New Orleans en Boston, maar zo lang Trump aan de macht is, ga ik echt die kant niet op.

4 likes

Medicatie zonder recept in de supermarkt is ook een vorm van vrijheid

11 likes

Je kan ook gewoon naar Bolivia gaan ofzo, daar vroeg ik om keelspray en toen zei de apotheek mevrouw “hoeveel prednison wil je hebben?”.

En daar hebben ze wel echt aardigere mensen ook.

6 likes

Amerika heeft me echt überhaupt nooit aangetrokken

13 likes

Eerlijk heb jij nog Facebook?

• Ja en ben ook wel actief
  • Ja en ben zodanig actief dat ik mensen daar nog feliciteer met stickers
  • Ja maar daar kijk sporadisch een keer op als ik alle andere platformen al doodgescrolld heb
  • Nee niet meer
  • Nooit gehad

0 stemmers

Ik moet t maar verwijderen, die ene keer in de maand dat ik er ff doorheen scroll

1 like

Ben jij dit jaar trots op jezelf geweest?

• Nee, ik ken dat gevoel niet, dat ben ik nooit
  • Ja om een (of meerdere) grote overwinning
  • Nee (nog) niet
  • Ja, maar niet om hele uitgesproken redenen

0 stemmers

1 like

“Vaker” is wel maar twee keer. De eerste keer stonden de Twin Towers er nog :older_woman:t3: en de tweede keer is ook al meer dan tien jaar geleden inmiddels. Zou op zich nog wel eens willen, al was het alleen maar voor het MoMA, maar zou op dit moment voor geen goud naar Amerika gaan

2 likes