Mijn zolder is mn kledingkast. Heb een grote kast staan, een rek en hier en daar wat tassen ![]()
![]()
Moet echt weer een keer mn kleren uit gaan zoeken, al zeker drie jaar niet gedaan.
Mijn zolder is mn kledingkast. Heb een grote kast staan, een rek en hier en daar wat tassen ![]()
![]()
Moet echt weer een keer mn kleren uit gaan zoeken, al zeker drie jaar niet gedaan.
Ik heb 1.5 meter aan pax kast voor mezelf en dat is niet genoeg. Ik heb een deel van mn kleding nog op zolder hangen/liggen.
Ik had toen ik alleen woonde 3 meter pax kast voor mezelf, maar met samenwonen en verhuizen wat in moeten leveren
Deel nu ook nog een ladekastje met mijn vriend, voor de sportkleding en sokken/ondergoed. Maar dat vind ik zo snel rommelig worden en irritant dat er een extra kastje staat. In een volgend huis zou ik dat liever in 1 kast willen, maar verder niets te klagen.
Een inloopdeel achter een muurtje is echt mān droom, vooral dat rommel en kort gedragen kleding (niet meer in de kast, maar ook niet vies genoeg voor de was) dan uit het zicht zijn
Heb jij een āde stoelā (voor gedragen kleding) in de slaapkamer?
0 stemmers
Ik heb een stoel en een haakje op mn slaapkamer en hang soms iets in de badkamer ook om te āstomenā zeg maar
Ik heb een rieten mand van IKEA in de badkamer waar ik gedragen kleding in gooi dat nog wel schoon genoeg is, en dat was ik dan in het weekend weer.
Ik niet maar mān vriend wel en dat is me echt een doorn in het oog. Ik leg mān kleding ās avonds op een stoel naast mān bed en gooi het dan de volgende dag in de was of doe het terug in de kast. Mān vriend wil absoluut geen gedragen kleding terug in de kast maar ik vind zelf dat als het schoon genoeg is om nog een keer te kunnen dragen dat het ook schoon genoeg is om in de kast te liggen.
Ik heb geen stoel, maar gooi alles over de rand van het trapgat (slaap op zolder, zonder overloop oid). Echt irritant eigenlijk, want hier past veel meer zooi dan op alleen een stoel
Oh sorry verkeerd gelezen
maar nee wimpers is een drama, prikt ook altijd en weinig resultaat
Ik vind zoān stoel zooo slordig (sorry!!). Als het gewassen moet worden gaat het in de wasmand en zo niet gaat het gelijk terug in de kast.
Ik houd niet van rommel ![]()
Ik heb op dit moment helemaal geen kast. Ik heb een kledingrek (standaard ikea ding) en mijn broeken liggen op een plank aan de muur. Gaat prima, lekker overzichtelijk
Ja die stoel vind ik ook echt vreselijk haha. Maar ik moet gewoon mijn kledingkast een keer anders indelen. Mijn vriend vouwt alles wel netjes op, maar ja, dan heb ik iets van onder nodig en haast ![]()
Ja plus wat mij altijd opvalt met de shirts van mannen, die zijn allemaal ongeveer even groot en vergelijkbare stof dus makkelijk te stapelen? Ik heb dan weer gewone shirts, mega oversized shirts, mini croptops, super dunne mesh dingen, juist dikkere velvet dingen, die stapels blijven gewoon nooit netjes want alles heeft een andere maat/gewicht en is gewoon heel slecht te stapelen?!
Dus als je iets gedragen hebt maar het hoeft nog niet gewassen te worden stop je het terug in de kast?
sorry dat vind ik echt vies haha.
Ik heb een boekenkast (gewoon een Billy van de Ikea) waar ik gedragen kleding opgevouwen in leg, werkt voor mij veel beter dan een stoel.
Waarom is dat vies dan als je het wel nog een keer zou dragen? Die logica snap ik niet!
Als het schoon genoeg is om nog een keer te dragen is het voor mij ook schoon genoeg om in de kast te hangen!
Ik heb bijv heel veel broeken, ik ga niet jeans wassen na een paar uurtjes thuis werken. En als ik die allemaal in een aparte kast moet gaan leggen dan kan ik er wel een 2e kledingkast bij nemen ![]()
Ik woon alleen en heb 250cm breed. Maar hier staan ook mijn wasmanden in, liggen lakens, winterdekbed en heel veel diverse andere spullen die ik nergens kwijt kan. Ik heb weinig kleding, maar die wasmanden daarin zijn heerlijk weg uit het zicht hierdoor
Dit snap ik niet. Schone kleding gaat in een mand en wordt in het weekend gewassen?
Wat is daar de logica achter?
Gedragen kleding dat nog schoon genoeg is om nog een dag te dragen ergens in de week. En dan gaat het in het weekend allemaal alsnog in de was. Ook voor mezelf heb ik die structuur nodig, want anders loopt het uit de hand.
Voor mij zijn dit voornamelijk shirts, truien en relaxkleding.
Ja ik was bijv mijn spijkerbroeken, blazers, zijden blousje, wollen trui etc echt niet naar 1x dragen. Dan wordt het zo snel lelijk⦠Draag wel altijd een hempje eronder, dat wel direct de was in gaat. De rest hang ik terug in mijn (open inloop)kast op een hanger.
Mijn slaapkamer past niks in dus de kast staat een slaapkamer verder, waar ik wel aan gewend ben na jaren maar het vergt wel wat planning want als er een logƩ is kan ik niet bij die kast
Ik heb een apart wandrekje voor āgedragen maar nog goedā.